26/12/2006 Diksmuide " Christmas-challenge
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- TARGET
- Mountainbiker
Net terug van Diksmuide. Genoten
van een schitterende tocht. Heel goed bepijld. Deftige bevoorradingen. Parkoers lag er heel goed bij. Niet al te vuil. Enkele heel mooie cyclocross parkoertjes!! Proficiat aan de organisatie!!!
Voor enige verbetering vatbaar is misschien de doortocht in het Vrijbos: Je kan daar heel wat meer uithalen dan enkel de hoofdwegen in dat bos. Anders niets dan lof!!

-
kashechkin
- Mountainbiker
Post by kashechkin »
vandaag hier m'n eerste mtb tocht gereden.
De wegaanduiding was zeer goed, de leukste passages vond ik steenstraete (kasseistrook) en het cyclocrossparcours
De wegaanduiding was zeer goed, de leukste passages vond ik steenstraete (kasseistrook) en het cyclocrossparcours
Ewel mannen da was nu eens reclame voor de tochten hier in de streek. Het moeten niet altijd de tochten in de bossen of de heuvelstreken zijn die met de pluimen gaan lopen. Zeer goed uitgestippeld en het parcour bij het voetbalplein van diksmuide was de max. Ook een dikke proficiat voor die twee meisjes die verkleunt van de kou (ze zaten daar waarschijnlijk al verschillende uren) ons toch vriendelijk ontvangden aan de eerste bevoorrading. Zulke helpers mogen ook eens in de bloemetjes worden gezet. Aan allen een dikke Proficiat en doe zo verder.
- dark dingo
- Mountainbiker
Post by dark dingo »
yep,
vandaag de groten toer ne keer proberen te doen en het is me heel goed bevallen
vertrokken met team-mate fred kubiek maar nogal gauw in het wiel geraakt van iemand van m'n eigen tempo:bedankt aan de vriendelijke man uit gistel om m'n kompaan te zijn en me te vergezellen tijdens deze 46 km,toffe babbel gehad
trouwens... veel beterschap aan de zoon
@ paddybikers...jullie bezorgden me een zeer leuke dag:mooie off-road stukken,prachtig aangelegd heuvel parcourke aan het voetbalplein (maar het andere was ook nie mis!!)een zeer duidelijke bepijling(nergens misreden!!
)twee goede bevooradingen met vriendelijke dames,een streepke road die voor mij soms op het juiste moment kwam
maar beperkt bleef tot verbindingsstukken,vlotte bike-wash en de zeer lekkere guinness
als ik al ne keer mag "muggeziften":we zijn vertrokken bij een temperatuur van 1 graadje en misschien voor volgend jaar op een bevoorading een warme drank voorzien,maar dit is slechts een detail op een goede organisatie die mij volgend jaar terug mag verwachten!!rob de nijs zou zeggen:"'twas fijn,bedankt...tot ziens!!"
paddybikers...proficiat
dark dingo
@ fred...bedankt voor het gezelschap voor,tijdens en na!!en wa betreft uw verkleumde voeten:volgende keer misschien aan de tweede bevoorading in zo ne brandende houtbak gaan staan,da helpt zeker!!

vandaag de groten toer ne keer proberen te doen en het is me heel goed bevallen
paddybikers...proficiat
dark dingo
@ fred...bedankt voor het gezelschap voor,tijdens en na!!en wa betreft uw verkleumde voeten:volgende keer misschien aan de tweede bevoorading in zo ne brandende houtbak gaan staan,da helpt zeker!!
- Beer van Beerst
- Mountainbiker
Post by Beer van Beerst »
Dikke duim, alles was in orde.
Spijtig van de kou, het ene meisje had er zelfs witte streepjes op haar nageltjes staan, ocharme.
Spijtig van de kou, het ene meisje had er zelfs witte streepjes op haar nageltjes staan, ocharme.