31/12/06 sinaai
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- cowboy peter
- Mountainbiker
31/12/06 sinaai
Post by cowboy peter »
Denk van het jaar hier af te sluiten: iemand wa informatie over deze tocht? Enigzins te vergelijken met waasmunster?
- Herder Scubaluc
- Kerstman
Post by Herder Scubaluc »
Filip, ik denk dat je gelijk hebt, die zullen ons wel door de Daknamse, Waasmunsterse en Puiveldse bossen sturenlok 36000 wrote:Ik zou deze ook eens willen doen omdat ik denk dat er behoorlijk wat bos in zan zitten. Heb ik gelijk ef heb ik ongelijk?
Deze laatste tocht van 2006 maakt uw jaar GOED
Via veldwegen door de landbouwgebieden van Sinaai, bosgebied Fondatie, de dijkpaden van de Moervaart, Daknamse bossen tot het Molsbroek van Lokeren. Dan wordt de Oude Durmedijk gevolgd om de Heide- en bospaden van Waasmunster te bereiken. Dan volgen tenslotte de Gouden Leeuwse- en Puiveldse bossen. Met deze eerste tocht van het jaar is 2004 al geslaagd!
Te vinden op de homepage van de Ronde van het Waasland: http://www.rondevanhetwaasland.be/index2.htm
- Herder Scubaluc
- Kerstman
Post by Herder Scubaluc »
elmago wrote:Deze laatste tocht van 2006 maakt uw jaar GOED
Via veldwegen door de landbouwgebieden van Sinaai, bosgebied Fondatie, de dijkpaden van de Moervaart, Daknamse bossen tot het Molsbroek van Lokeren. Dan wordt de Oude Durmedijk gevolgd om de Heide- en bospaden van Waasmunster te bereiken. Dan volgen tenslotte de Gouden Leeuwse- en Puiveldse bossen. Met deze eerste tocht van het jaar is 2004 al geslaagd!
Te vinden op de homepage van de Ronde van het Waasland: http://www.rondevanhetwaasland.be/index2.htm
- Nastie Jaco
- Mountainbiker