31/12/06 sinaai

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
cowboy peter
Mountainbiker

31/12/06 sinaai

Post by cowboy peter »

Denk van het jaar hier af te sluiten: iemand wa informatie over deze tocht? Enigzins te vergelijken met waasmunster?
lok 36000
Mountainbiker

Post by lok 36000 »

Ik zou deze ook eens willen doen omdat ik denk dat er behoorlijk wat bos in zan zitten. Heb ik gelijk ef heb ik ongelijk?
Herder Scubaluc
Kerstman

Post by Herder Scubaluc »

lok 36000 wrote:Ik zou deze ook eens willen doen omdat ik denk dat er behoorlijk wat bos in zan zitten. Heb ik gelijk ef heb ik ongelijk?
Filip, ik denk dat je gelijk hebt, die zullen ons wel door de Daknamse, Waasmunsterse en Puiveldse bossen sturen [-o< [-o< en als afsluitend ritje van dit jaar zie ik dit zeker zitten :P
dirty
Mountainbiker

Post by dirty »

verwacht maar veel volk , wij komen ook af naar Sinaai , niet ver en meestal goed . :evil: :evil: :evil:
lok 36000
Mountainbiker

Post by lok 36000 »

veel volk verwachten? Toch zijn er hier op het forum blijkbaar maar weinig die hier wat te vertellen hebben. Zijn er hier echt geen bikers die het parcours eens een beetje kunnen beschrijven.
elmago
Mountainbiker

Post by elmago »

Deze laatste tocht van 2006 maakt uw jaar GOED

Via veldwegen door de landbouwgebieden van Sinaai, bosgebied Fondatie, de dijkpaden van de Moervaart, Daknamse bossen tot het Molsbroek van Lokeren. Dan wordt de Oude Durmedijk gevolgd om de Heide- en bospaden van Waasmunster te bereiken. Dan volgen tenslotte de Gouden Leeuwse- en Puiveldse bossen. Met deze eerste tocht van het jaar is 2004 al geslaagd!

Te vinden op de homepage van de Ronde van het Waasland: http://www.rondevanhetwaasland.be/index2.htm
Herder Scubaluc
Kerstman

Post by Herder Scubaluc »

elmago wrote:
Deze laatste tocht van 2006 maakt uw jaar GOED

Via veldwegen door de landbouwgebieden van Sinaai, bosgebied Fondatie, de dijkpaden van de Moervaart, Daknamse bossen tot het Molsbroek van Lokeren. Dan wordt de Oude Durmedijk gevolgd om de Heide- en bospaden van Waasmunster te bereiken. Dan volgen tenslotte de Gouden Leeuwse- en Puiveldse bossen. Met deze eerste tocht van het jaar is 2004 al geslaagd!

Te vinden op de homepage van de Ronde van het Waasland: http://www.rondevanhetwaasland.be/index2.htm
#-o ?????
filiberke
Mountainbiker

Post by filiberke »

Denk wel eens om mijn bikejaar 2006 hier af te sluiten want het ziet er veelbelovend uit :bounce: :bounce:
Nastie Jaco
Mountainbiker

Post by Nastie Jaco »

Is dit ongeveer dezelfde tocht als op 24 september ?
filiberke
Mountainbiker

Post by filiberke »

Zouden er wegwijzers tot aan de inschrijving zijn vanaf de afrit van de E17 want volgens de routeplanner is het maar ongeveer 5km meer en dit is wel heel handig voor degenen die nog moeten zoeken?
Post Reply