24/12/06 Stekene

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
MTBert
Mountainbiker

Post by MTBert »

Vandaag ook de oversteek van Moerbeke naar Stekene gemaakt :-) en me geamuseerd.

De 50 km afgehaspeld. Een mooie tocht langs de verschillende waterkens uit de buurt.
Na de perfecte bevoorrading waren dan eindelijk de bossen aan de beurt, en daar me nog eens in uitgeleefd.

Op 500mvoor het einde stond er een massa volk, ik dacht dat er iets gebeurd was, maar nee, 't was jeneverbevoorrading :lol:

De pannekoek op 't eind smaakte en volk, volk, amaikes.
Goede bepijling, tof parcours, allee, ge moogt fier zijn op jullie werk ! =D>

Ah, je kon foto's kopen, na de rit, maar ik had geen geld meer bij. Weet er iemand of die mensen een website of zoiets hebben, want ik stond er nu eens mooi op :oops:
Mon...
Mountainbiker

Post by Mon... »

Vandaag dus ook daar gaan rijden. Prachtige organisatie, alleen spijtig dat den aquarius al op was.
Ja ik weet het, veel te laat vertrokken deze morgen.
En dat was nen gezellige boel daar in de stal bij Van Hooste, allemaal da volk bij elkaar. Plezanter dan anders na de rit vond ik. :-)
avrider
Mountainbiker

Post by avrider »

Ook gereden vandaag, was een mooie tocht. Er was al veel volk op de been rond 8u30, blijkbaar was iedereen vroeg uit het bed gevallen :bounce:
Het was een mooi parcours, dat er zeer goed bij lag, alsook een goed bepijling =D>
Een van de tochten van de ronde met het meeste volk tot hiertoe, denk ik #-o

Er waren veel koerskonijnen aanwezig, de jagers zullen toch hun werk eens moeten gaan doen zulle [-o< :wink:
lolo88
Mountainbiker

Post by lolo88 »

Vandaag vertrokken om 9.10u daar, en een mooie tocht gereden. Omdat onze companion zijn velg kapot was gereden in het begin zijn we voor de 27km gegaan. Leuke tocht, vriendelijke mensen, buiten op het einde toen zo'n koerskonijn op zijn cyclocrossvelo'ke mij vertelde; "Rijdt aan ou linkse kant achterlijken aap !" En als hij dit leest: "Sorry maar daar stonden palen dus dat ging iet, achterlijken aap." Van die mensen krijg ik echt het schijt, die verpesten uwe perfecten dag.

Prettige kerst aan de rest ;)
Mon...
Mountainbiker

Post by Mon... »

Groot gelijk lolo !!!
sofeurken
Mountainbiker

stekene

Post by sofeurken »

vandaag met alain voor de 50 gegaan , mooi parcour en veel volk
maar na de afslag 50 - 40 - 20 ging het al heel wat beter ,
de bevoorading vond ik maar zo zo , een beetje sport drank mocht wel
we hebben ons verder wel goed geamuseerd en we waren niet vuil !
54 km ,gemiddeld 24,7
elmago
Mountainbiker

Post by elmago »

Vandaag ook in Stekene gestart met Lorenzo. Rond 10u ingeschreven en nog druk aan de start. Een knappe tocht op een droog parcours maar er toch nog in geslaagd om ergens verkeerd te rijden zodat we een stuk hebben afgesneden en op een 36km zijn gekomen ipv 40. Aan de belangrijkste bevoorrading hing de sfeer er al serieus in en ging de fles vlot rond. :lol: . Een plezante afsluiter van een geslaagde tocht. Tot volgend jaar Stekene. =D>
tarzan
Mountainbiker

Post by tarzan »

lolo88 wrote:"Rijdt aan ou linkse kant achterlijken aap !"
Toch wel schitterend voor zo'n organisatie dat er zelfs Engelse achterlijke apen hier komen rijden ! :lol:

Mijn mening over deze tocht : organisatie heeft ferm z'n best gedaan !
Alles tiptop in orde, alleen vond ik - maar das dan ook mijn persoonlijke mening - het stuk voor de bevoorrading een beetje saai. Altijd die lange rechte stukken langs die vaart, afgewisseld met lange rechte stukken langs gene vaart :wink: . Gelukkig was er na de bevoorrading heel wat meer plezier te beleven ! :P
steffenson
Mountainbiker

Post by steffenson »

Weet er iemand of de foto's ook op het internet komen???
stelvio
Mountainbiker

stekene

Post by stelvio »

Gisteren in stekene gereden,zeer mooie omloop =D> wel zeer veel bikers,lag wel lekker droog!spijtig dat er douches ontbraken. :(
maar goed heb er lekker gereden! een aanrader
Post Reply