MENEN - 24/12/2006

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
filiberke
Mountainbiker

Post by filiberke »

Voor mij was de bediening in het zaaltje achteraf dik in orde maar van de rest ga ik wijselijk mijn mening voor mezelf houden =P~ =P~ =P~
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Het eerste deel was redelijk... Wel een zeeeeeeer lange strook langs het water, maar tot daar aan toe...
Hier en daar leuke strookskes offroad...

Voor de rest veeeeeeel bij te leren alleszins...

- geen bepijling naar de start toe met als gevolg dat velen moesten zoeken...
- veel te kleine zaal
- geen pechnummer om mee te geven
- alleen soep en wat "biscotten" aan de bevoorrading
- ondermaatse bepijling met als gevolg enkele keren misreden
- 1 afspuitslang is veel te weinig
- volle bakken drank zet je aan de bar en niet aan de overkant van de veel te kleine zaal
- eenmaal terug in Menen was het zoeken naar den arrivée (geen pijltjes meer???)

Wel leuk gezelschap gehad... Dark Dingo, Traxer, Pro Team en broer, Andy, Lichterveldenoare en aan den après nog Grote Plateau, Filiberke, Katrien20, Superfan, Gizmo,...

Wat wel wreed schoon was om zien, waren de moeder en dochter tijdens de bediening (of waren het zusters Hanzi???? :wink: )

Indien er volgend jaar geen alternatief in de streek is, dan keer ik terug, anders hoogst waarschijnlijk niet...

Nochtans een schitterende streek... Valt veel meer mee te doen indien de organisatie iets minder nonchalant zou omspringen met de reeds hoger vernoemde punten... :wink:
baezie
Mountainbiker

Post by baezie »

veel dezelfde negatieve reacties
hoop dat de organisatie hier wat uit gaat leren voor volgend jaar,greetz baeske
nog een prettig kerstfeest

http://www.bloggen.be/flandriennico
dickino
Mountainbiker

Post by dickino »

1 - Xmas Tourtocht .....

Dit is alles wat ik van deze .... tourtocht ( ??? ) wil onthouden.

Volgend jaar beter doen AUB.

Prettig kerst iedereen en ....

Image
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

Rock Rider wrote:Het eerste deel was redelijk... Wel een zeeeeeeer lange strook langs het water, maar tot daar aan toe...
Hier en daar leuke strookskes offroad...

Voor de rest veeeeeeel bij te leren alleszins...

- geen bepijling naar de start toe met als gevolg dat velen moesten zoeken...
- veel te kleine zaal
- geen pechnummer om mee te geven
- alleen soep en wat "biscotten" aan de bevoorrading
- ondermaatse bepijling met als gevolg enkele keren misreden
- 1 afspuitslang is veel te weinig
- volle bakken drank zet je aan de bar en niet aan de overkant van de veel te kleine zaal
- eenmaal terug in Menen was het zoeken naar den arrivée (geen pijltjes meer???)

Wel leuk gezelschap gehad... Dark Dingo, Traxer, Pro Team en broer, Andy, Lichterveldenoare en aan den après nog Grote Plateau, Filiberke, Katrien20, Superfan, Gizmo,...

Wat wel wreed schoon was om zien, waren de moeder en dochter tijdens de bediening (of waren het zusters Hanzi???? :wink: )

Indien er volgend jaar geen alternatief in de streek is, dan keer ik terug, anders hoogst waarschijnlijk niet...

Nochtans een schitterende streek... Valt veel meer mee te doen indien de organisatie iets minder nonchalant zou omspringen met de reeds hoger vernoemde punten... :wink:
met alle hogervernoemde punten ga ik akkoord!!ook eerst een beetje sightseeing gedaan in menen :evil: nergens een pijltje te bespeuren met "vtt" of "inschrijving" er op!! [-X door de erbarmelijke conditie slechts de 25 km gereden en vond het qua parcour zeker goed!!voor mij was het een gezellige aprés met forummensen die ik al lange tijd niet gezien had.deze organisatie kan zeker leren uit hun fouten en hopelijk doen ze er dan volgend jaar wat aan [-o< dan keer ik zeker terug!!toch bedankt om deze tt te organiseren en volgend jaar vééél beter aub [-o<
so long...dingo 8)
THE FOX
Mountainbiker

Post by THE FOX »

Klotetocht daar in Menen :evil: . Gestart om 12h. eerste bevoorrading enkel nog water te krijgen, soep was op. Daar hoorden wij ook dat de melding op de site dat er tot 14h kon gestart worden niet klopte. Kunnen ze dat dan gvd niet aanpassen. We gingen voor de 50 kms maar op bepaald moment enkele bordjes verdwenen "??" zodat we het van colere maar bij 25 kms hebben gehouden.
Kortom : slechte bevoorrading, slechte bepeiling en parcours kon ook beter. Mij zie ze daar niet meer terug. [-X
gedewe
Mountainbiker

Post by gedewe »

na 4 maanden ( laatste was poperinge) terug eens een tt gereden,

gestart van thuis uit ( wervik) heb ik de 25 km afgehaspeld .

we kregen een bevoorrading in lauwe , kort daarop terug een aan zwembad in menen.

we waren intussen in lauwe eens misreden wegens ontbreken pijltjes ,

albijal vond ik het redelijk en was er nog veel volk .

terug thuis had ik 42 km .

tocht kan veel beter voor mijn 4 euro vond ik
flea0017
Mountainbiker

Post by flea0017 »

Organisatie was niet zo goed maar als dat blondje opnieuw van de partij is om op te dienen ben ik volgend jaar zeker weer van de partij :p
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

verslagske op www.valcke-vanraes.be :(
putje
Mountainbiker

Mtb Menen

Post by putje »

Nog veel werk aan de winkel daar in Menen ! Niks nieuw gezien van parcours ! Bevoorrading was die naam niet waardig (enkel nog soep en die blijft op de maag liggen dus had ik niks te drinken !) dan maar van armoede na 25km naar huis gereden wat mijn totaal toch nog op 46km bracht. En dan nog pech met de camera die stilaan versleten is :cry:

Toch nog enkele foto's gemaakt : http://www.kortrijkse-mountainbikers.be ... -12-06.htm
Post Reply