23/12/06 Veldegem kersttoertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
luccallens
Mountainbiker

Post by luccallens »

prachtige tocht,vertrokken van roeselare,de grote rit gedaan en terug ,9O
km. voor de doortocht van het superprestigeparkoers vlug de bandjes wat platter gezet,mooie omloop, maar ik miste de trappen,jammer,
voor de rest alles dik in orde
MoozeMeiske
Mountainbiker
Location: ne zwarten met een bitje roze en ne witten met een bitje zwart

Post by MoozeMeiske »

the voltman wrote:
MoozeMeiske wrote:gisteren rond 14.00u - 14.30u gestart aan deze zeer mooie tocht! In principe niet zo'n lastige tocht - zeker in vergelijking met Lendelede - dankzij het droge weer maar jammer genoeg waren mijn benen niet evenredig aan mijn sterke wil om rap te rijden :cry:
leuke bosstroken, mooie streek, goede bepijling en een gezellige après, wat meer kun je wensen!? =D>

volgend jaar zeker terug van de partij met hopelijk betere beentjes en aan het grappige filmke te zien zal ik toch overwegen om 's morgens van de partij te zijn!
Welkom op het forum moozemeiske, ik denk trouwens te weten wie ge zijt, kloppen mijn vermoedens?

greetings the voltman

Voltman, tis inderdaad ikke hoor... het is hier zo gezellig op het forum dat ik het niet kon laten om een berichtje te plaatsen!
:wink:
pompier
Mountainbiker

Post by pompier »

Hoi,
Toen ik na mijn rit aankwam in de sporthal was de forumtent enorm leeg.Dan maar samen met schoonpa en schoonbroer aan den apres begonnen en deze was net zoals de rit TOP.Ik ben daar als allerlaatste de sporthal uitgereden tussen de vele hoopjes die de medewerkers van de Veldegemse club bijeengeveegd hadden.Ja ja met de woorden van Vanhetgroenenwoud:k'heb zalen zien vol lopen en zalen zien leeglopen...
Tot volgend jaar Veldegem.
2 fast 2 follow
Mountainbiker

Post by 2 fast 2 follow »

Gisteren ook aanwezig, voor mij een van de mooiste TT van dit jaar, maar ja dit zal iedereen wel gezegd hebben denk ik.
Ik begreep allen het onderscheid niet zo goed tussen T en NT, die T vond ik al niet zo Technisch, maar goed dit kan aan mij liggen. Anders niet dan lof.

Stats: 49,8km 2u07min avs22,5km/u

Greetz
2f2f

En best wensen aan iedereen , nog Wingene dinsdag en het bikejaar 2006 zit er jammer genoeg al op.
den blinky
Kerstman

Post by den blinky »

:-? :cry: :cry: toeme toch waarom moest dien stomme wagen weer dom doen é :(
nu heb ik dien tocht wel moeten missen zekers :cry:

alé t'zal voor volgend jaar zijn dan hoop ik [-o< [-o<

prettige feesten aan iedereen !!!
Zannini
Mountainbiker

Post by Zannini »

Wij, de Vrije Cyclo's, willen alle 2226 deelnemers van harte bedanken voor de deelname aan onze 7 de Kerst VTT.

=D> =D> =D>

De lovende commentaren die wij hier te lezen krijgen geven ons de moed en de energie om verder te doen !

DANK U !

Verder wensen wij julllie nog a Merry Christmas & Happy New Year !
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

just, 'k zou bijna vergeten van deze organisatie te proficiateren. =D>

't was in orde hoor, zoals gewoonlijk zou ik zeggen.

@Klein Plateautje: proficiat met jon prestatie zulle. =D>

@Grote Plateau, Moustache en de familie Traxer, ook proficiat hè en santè. :drunk:

En voor wat dat het "baby dolleke" betreft, 'k zin der zeker van dat we daar nog wilde verhalen zullen over horen. :bounce: :bounce: :lol:
Fredje Kubiek
Mountainbiker

Post by Fredje Kubiek »

Inderdaad nen dikke proficiat aan de organisatie, het was were dik in orde en ik heb hem helemaal gereden, in tegenstelling tot vorig jaar, toen zwaar onderuit gegaan en de laatste lus toen nie gereden
Awel het was tof en ook de après was dik in orde en inderdaad da babbydolleke gaat zijn verhaal nog krijgen denk ik.
the voltman
Kerstman

Post by the voltman »

MoozeMeiske wrote:
the voltman wrote:
MoozeMeiske wrote:gisteren rond 14.00u - 14.30u gestart aan deze zeer mooie tocht! In principe niet zo'n lastige tocht - zeker in vergelijking met Lendelede - dankzij het droge weer maar jammer genoeg waren mijn benen niet evenredig aan mijn sterke wil om rap te rijden :cry:
leuke bosstroken, mooie streek, goede bepijling en een gezellige après, wat meer kun je wensen!? =D>

volgend jaar zeker terug van de partij met hopelijk betere beentjes en aan het grappige filmke te zien zal ik toch overwegen om 's morgens van de partij te zijn!
Welkom op het forum moozemeiske, ik denk trouwens te weten wie ge zijt, kloppen mijn vermoedens?

greetings the voltman

Voltman, tis inderdaad ikke hoor... het is hier zo gezellig op het forum dat ik het niet kon laten om een berichtje te plaatsen!
:wink:
Tuurlijk da t'is hier idd gezellig en plaatst hier maar berichtjes, hoe meer Brigandsbikers hier op het forum (en de toertochten) hoe beter, in ieder geval ge hebt de smaak goe te pakken hé en de groeten aan t'ventjen hé miauwwwwwwwwkes

greetings the voltman
Post Reply