Meerdere namen is geen bezwaar. Momenteel toon ik alle gevonden kombinaties (bijvoorbeeld zowel AAIGEM als ERPE als MERE). Ik zou eventueel de laatst gevonden combinatie kunnen tonen (MERE voor AAIGEM-ERPE_MERE, KATTENBOS voor LOMMEL-KATTENBOS). Toevallig is de geografische omzetting van MERE echter fout: het speldje van MERE staat op BURST, een andere deelgemeente van ERPE-MERE.ka.dee wrote:Misschien moeten we eens bekijken welke plaatsnaam doorslaggevend is.
Nu pas ik meestal volgende principe toe: hoofdnaam gevolgd door eventueel deelgemeente/gehucht.
Zoals bijv. Lommel-Kattenbos.
Ik kan ook opeteren voor een andere formule: plaatsnaam Lommel, en er dan onder voetbalterrein Kattenbos. Zo weet ook iedereen dat die TT plaatsvindt in Lommel-Kattenbos.
Tot we meer informatie hebben over de correctheid van de geografische omzetting van plaatsnaam naar positie op de kaart, denk ik dat het beter is alle resultaten te tonen. Dat maakt vergemakkelijkt de discussie over fouten en de interpretatie ervan.
Weet er bijvoorbeeld iemand of voor STEKENE-POLKEN, het speldje van POLKEN nauwkeuriger de vertrekplaats aangeeft dan het speldje van STEKENE?
Voor de geïnteresseerden: de geografische omzetting gebruikt gegevens van het National Geospatial Intelligence Agency. Ik heb ook geprobeerd met gegevens van Google Maps, maar daarvoor zijn te veel gehuchten onbekend en met gegevens van Local Live, maar dat systeem was te gesloten.