26/12/2006 Diksmuide " Christmas-challenge

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

Stivie wrote:Steenstraete, de hel ?? :roll: :roll:
Als je tot boven kan rijden op je 46x11 dan pas doet het pijn :lol:

Tot dinsdag. De mannen van de Westhoekmountainbike zullen er zijn.
Zet de Leffe maar klaar.
euhh...voor mij mag het ne guinness zijn!! :roll: kzal hem voor de rit reeds bestellen,dan kan ik hem just vanpas uitdrinken na de rit!!moet een tijdje blijven staan,hé!! :drunk:
groeten en tot dan...dingo 8)
Woody 7
Mountainbiker

Post by Woody 7 »

vandaag voor 95% het parcour uitgepijld plus de 2 technische parcours . waarvan het eerste 1000m lang is,een cyclocross parcour met bergjes,zandstroken,korte stijle hellingen,brugje en jawel balkjes om op z'n 'Nijs' te nemen!? en het 2de is 500m lang ook technisch aan gelegd kortom het is een toertocht met enorm veel variatie;we kruisen boerderijen,landelijke wegen,boswegels,bos van houthulst,stukje 'parijs-roubaix'(steenstraate,1500m),technische parcours,heuveltjes van ....(klein voorsmaakje van 21jan.'07)enz.hierbij doen we een oproep dat jullie de privéstroken voor of tiidens de tocht respecteren zodat we de volgende jaren deze prachtige tocht verder kunnen organiseren!dus allen van harte welkom en veel plezier in deze eindejaarsperiode!!! GREETS!
rita
Mountainbiker

Post by rita »

jullie zullen genieeeeeeeeten :-D :-D :-D :-D :-D
rita
Mountainbiker

Post by rita »

de pady bikers zin er nu al klaar voor =D>
Rutten
Mountainbiker

Post by Rutten »

Allé, ik kom ook af (is trouwens niet ver van mijn woonplaats).
Deze tocht nog nooit niet gereden wegens steeds werken op 2° kerstdag.
Hopelijk ligt het bos van houthulst zoals steeds niet te modderig.
En dit veldritparcour lijkt me ook wel de moeite. Na die van ruddervoorde zaterdag is dat niet te onderschatten, weet ik nu ook.
Woody 7
Mountainbiker

Post by Woody 7 »

deze morgen met de mtb de bepijling gecontroleerd en alles was nog in orde ,hopelijk blijft het zo!het parcour ligt er schitterend bij en dus heel goed berijdbaar , zeker het bos van houthulst!
rik c
Mountainbiker

Post by rik c »

Paddybiker wrote:vandaag voor 95% het parcour uitgepijld plus de 2 technische parcours . waarvan het eerste 1000m lang is,een cyclocross parcour met bergjes,zandstroken,korte stijle hellingen,brugje en jawel balkjes om op z'n 'Nijs' te nemen!? en het 2de is 500m lang ook technisch aan gelegd kortom het is een toertocht met enorm veel variatie;we kruisen boerderijen,landelijke wegen,boswegels,bos van houthulst,stukje 'parijs-roubaix'(steenstraate,1500m),technische parcours,heuveltjes van ....(klein voorsmaakje van 21jan.'07)enz.hierbij doen we een oproep dat jullie de privéstroken voor of tiidens de tocht respecteren zodat we de volgende jaren deze prachtige tocht verder kunnen organiseren!dus allen van harte welkom en veel plezier in deze eindejaarsperiode!!! GREETS!
Vandaag een flink stuk van de reeds uitgepijlde Paddy's-tocht gedaan, waarbij uiteraard het gedeelte Klerken & Houthulst , als organisator van Erika's Heuveltjes, mijn bijzondere aandacht trok.
Proficiat aan de Paddy's Bikers voor het respect voor Erika's heuveltjes ; 't Zal , zoals u schrijft, idd slechts een klein voorsmaakje zijn. De weinige gemeenschappelijke stroken die ook wij gebruiken in onze eigen gemeente, worden ofwel in tegengestelde richting gereden, ofwel straks op 21 jan. nog es bedacht met een extra variant. Ook al onze talrijke privé-doortochten zijn ongemoeid gelaten, waarvoor hartelijk dank.
Met dit soort van wederzijds respect blijft het in de toekomst mogelijk, om op slechts een zevental km. van elkaar, toch twee totaal verschillende, exclusieve toertochten aan te bieden.
Veel succes Paddy's Bikers ! !
rik c
Mountainbiker

Post by rik c »

Paddybiker wrote:vandaag voor 95% het parcour uitgepijld plus de 2 technische parcours . waarvan het eerste 1000m lang is,een cyclocross parcour met bergjes,zandstroken,korte stijle hellingen,brugje en jawel balkjes om op z'n 'Nijs' te nemen!? en het 2de is 500m lang ook technisch aan gelegd kortom het is een toertocht met enorm veel variatie;we kruisen boerderijen,landelijke wegen,boswegels,bos van houthulst,stukje 'parijs-roubaix'(steenstraate,1500m),technische parcours,heuveltjes van ....(klein voorsmaakje van 21jan.'07)enz.hierbij doen we een oproep dat jullie de privéstroken voor of tiidens de tocht respecteren zodat we de volgende jaren deze prachtige tocht verder kunnen organiseren!dus allen van harte welkom en veel plezier in deze eindejaarsperiode!!! GREETS!
Vandaag een flink stuk van de reeds bepijlde Paddy's toertocht gereden. En als organisator van de Heuveltjes van Erika, ging uiteraard mijn bijzondere aandacht naar jullie doortocht in onze gemeente Klerken en Houthulst.
Proficiat Paddy's Bikers, voor het respect voor Erika's heuveltjes. De, weinige gemeenschappelijke stroken die worden gebruikt zijn ofwel in omgekeerde richting, of worden straks op 21 jan. door ons nog met een extra variant bedacht. Ook onze talrijke privé-doortochten zijn allen ongemoeid gelaten. Hartelijk dank daarvoor.
Op die manier blijft het in de toekomst mogelijk om, ondanks slechts een zevental km. van elkaar, toch twee exclusieve en totaal verschillende toertochten aan te bieden.
Veel succes Paddy's Bikers ! ! !
punischer
Mountainbiker

Post by punischer »

@rik c. merci voor je positieve commentaren,je moet dan maar je inschrijving betalen als we komen rijden naar klerken ha ha oftewel aan fakk see ya
punischer
Mountainbiker

Post by punischer »

sorry tis nie fakk mo fakke
Post Reply