27/12/06 Betekom

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

wij komen met de fiets van uit geel als het weer is. normaalgezien toch. :roll:
J.S.
Mountainbiker

Post by J.S. »

Weet iemand of de gegevens op mountainbike.be kloppen? 25 of 40 km? Starten tussen 8.30u en 10.30u?
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

J.S. wrote:Weet iemand of de gegevens op mountainbike.be kloppen? 25 of 40 km? Starten tussen 8.30u en 10.30u?
Dat staat ook zo op de kalender van SCOTT tour-trips. Zal dus wel kloppen zeker.
g-works
Mountainbiker

Post by g-works »

ik heb TT betekom een paar maanden geleden ook al gereden, mischien wel van een andere organisatie maar alles was dik in orde, hij ging inderdaad een groot stuk over aarschot.
Het zou te gek zijn moest men stuk mtb-route als deze laten links liggen.
Zondag was de ondergrond perfect , dus ik verwacht morgen niets anders, mogelijk nog harder( na wat nachtvorst )

Tot morgen
Nazgul
Mountainbiker
Location: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""

Post by Nazgul »

Vandaag de 40 gedaan (39,1).
Mooi tochtje vooral middengedeelte en dan op het einde de laatste 10 km in het bos die waren heel plezant.
Enkele stukken herkende ik van de zomertocht en ook enkele van de laatste tt van rotselaar maar dan in omgekeerde richting en beter weer dan toen :-D
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

toch niet met de fiets tot ginder gebold...het was wat koud. uiteindelijk de eerste maar gereden en aangekomen maar niet echt moe. beslist om 2 keer de "grote" tour te doen die bij ons +- 38km was en dus uiteindelijk 76km met een gemiddelde snelheid van 22km peruur. goei tochtje...veel te veel baan in't begin maar na wat rond gekeken te hebben en een 2de observatie bleek er geen andere oplossing te zijn. povere bevoorrading met de ene keer goede soep en andere keer veel te hete soep. al bij al goed trainingstochtje geweest :lol:
geobiker
Mountainbiker

Post by geobiker »

Vandaag echt de vroege vogel uitgehangen. Ik was al om 7u40 aan de inschrijving. Er was blijkbaar nog iemand zotter 8) 8) want ik kreeg inschrijfstrookje nr 2 toegewezen. Na een koffietje met de schemer om 08u10 vertrokken voor de 40 km. De eerste 5 km inderdaad wat veel baan. Maar het gedeelte dat volgde was voor mij toch van een hoog fun-gehalte.
Tot rond km 17 het noodlot toesloeg en mijn zadel afbrak (een Granville van 3 maanden oud). Dit was dan ook het einde van mijn tochtje. Gelukkig was de pechdienst er vlug en was die persoon ook nog heel vriendelijk waarvoor nen dikke merci =D> =D> .
Deze namiddag met mijnen bike naar Van Eyck waar onmiddelijk de volledige zadelpen is vervangen :-D . Eind goed al goed. En afspraak volgend jaar. Met minder pech dan zodat ik kan uitrijden.
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

stond gij op het stukje singletrack naast het korte steile klimmetje naast de autosnelweg?
@ geobiker
Herder Scubaluc
Kerstman

Post by Herder Scubaluc »

Ook afgezakt vanuit Gent naar Betekom, en ik heb het me niet beklaagd. In het begin was het inderdaad een beetje asfalt maar wat daarna volgde, daar kan je langs "mijn" stukje Vlaanderen alleen maar van dromen :wink: . Mooie offroad baantjes en leuke singletracks, zeker dat laatste stuk (na de Duracell rotonde) in het bos daar.
Bevoorrading vond ik zeker ok (de soep was lekker heet), en van de afspuitplaats kan ik niets zeggen, want ik heb ze niet nodig gehad :lol: .
Als ik kan kom ik volgend jaar zeker terug.
geobiker
Mountainbiker

Post by geobiker »

@ Daelman. Daar stond ik inderdaad. Als ik de juiste persoon voor de geest haal, ging jer er inderdaad vlot door. Ik ben nog wat verder gereden tot op de baan waar ik door de pechdienst ben opgehaald.
Post Reply