24/12/2006 Aarschot - bekaf
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
goei tochtje...rustig losgereden van gisteren maar toch nog vrij goed doorgereden denk ik. (wegens ontbreken van teller geen getallekes) de speedfreak nog tegengekomen die me in een afdaling zowat deed verschieten...bent gij de cube?
zat een heel leuke afdaling in in het begin met vele bochtjes waar gelukkig geen kat aan het rijden was...dus kunnen vlammen. wat op de rest van de tocht niet waar bleek te zijn. 
- BeeMWeke
- Mountainbiker
- Location: Epic Expert 07 / Specialized Allez 05 / + een ouwe Rockhopper om met de kids rond te rijden
24/12/2006 Aarschot - bekaf
Viel net bijna in slaap in de zetel (van de warmte na de koude tocht van deze morgen), roept mijn echtgenote dat ik moet komen kijken , onze Lucas kan eindelijk fietsen (hij is 5) dus vanaf volgende week mee naar de TT
Was een mooie tocht qua parcours, prima bepijling, maar geen hoge druk op de afspuitstand en geen bewaakte fietsenstalling, jammer.
Specialleke is mij na wéeeeeeeeeeeeken eindelijk nog eens voorbijgstoken (en vooruit gebleven), maar ja, hij heeft zijn nieuw fietske al (Epic comp 07) en ik nog niet, dat zal het verschil wel zijn, + dat hij tien jaar jonger is natuurlijk
Het bier achteraf was trouwens erg lekker, merci Yves !
Was een mooie tocht qua parcours, prima bepijling, maar geen hoge druk op de afspuitstand en geen bewaakte fietsenstalling, jammer.
Specialleke is mij na wéeeeeeeeeeeeken eindelijk nog eens voorbijgstoken (en vooruit gebleven), maar ja, hij heeft zijn nieuw fietske al (Epic comp 07) en ik nog niet, dat zal het verschil wel zijn, + dat hij tien jaar jonger is natuurlijk
Het bier achteraf was trouwens erg lekker, merci Yves !
- Specialeke
- Mountainbiker
- Location: Specialized 29" Expert Carbon - Crossmax ST - S-works / Xx afmontage - Merida Reacto Cosmic car
Post by Specialeke »
Kan alleen maar bevestigen wat er al geschrven staat. Voldoende afwisseling in het parkoer, mooie bekiimmingen en dito afdalingen. Niet te veel modder.
Wat moet een mens nog meer hebben op een zondagmorgen
en eindelijk nog eens voor Beemweke kunnen arriveren, alleen dat deed al deugd. Alleen maar hopen dat dat zo blijft
Wat ik wel vreemd vind is dat mijne Polar slechts 42,7 km aangaf ipv de voorgestelde 45.
Vermits het de moeite was vandaag, zijn wij woensdag in Betekom ook weer van de partij.
grtz
Wat moet een mens nog meer hebben op een zondagmorgen
en eindelijk nog eens voor Beemweke kunnen arriveren, alleen dat deed al deugd. Alleen maar hopen dat dat zo blijft
Wat ik wel vreemd vind is dat mijne Polar slechts 42,7 km aangaf ipv de voorgestelde 45.
Vermits het de moeite was vandaag, zijn wij woensdag in Betekom ook weer van de partij.
grtz
- g-works
- Mountainbiker
Re: 24/12/2006 Aarschot - bekaf
ik vond de druk op de waterslangen zeker niet slecht, hoge druk spuiten zijn niet altijd goed voor je bike ,het grote werk is voor thuis.BeeMWeke wrote: geen hoge druk op de afspuitstand
Voor mij was dit een SUPER tocht , en een dikke pluim voor de organisatie !
ik had wel een minislotje bij voor de bikes vast te leggen , zeer handig
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Post by madskatingcow »
Prima rit! Ook al kennen we de streek, toch aangenaam verrast
Volgende keer zeker terug van de partij

Volgende keer zeker terug van de partij
-
bike-lover
- Mountainbiker
Post by bike-lover »
bikers ,allemaal bedankt om aanwezig te zijn en met deze laat ik jullie weten dat er een paar verloren of vergeten voorwerpen binnengebracht zijn,mist er iemand iets laat maar iets weten
- Strikybart
- Mountainbiker
Post by Strikybart »
Gistere voor de eerste keer in Aarschot gaan mtben en heb me serieus geamuseerd. De tocht was prachtig, zeker als zo'n parkoer niet gewoon bent. Tis echt is wa anders dan de zandgrond en kleine heuveltjes zoals in Balen, Mol,.. waar ik altij ga rijden.
De eerste beklimmingen deden me de moed even in m'n schoenen zakken maar gelukkig heb ik op tijd gekozen om alsnog de 45km te doen.
Dit waren er wel maar 43 op mijn teller.
De bevoorrading was idd wel snel weg. Toen ik om 20 voor 12 daar aankwam (40mins na einde inschrijving) waren ze al bezig met opruimen
Ik kijk al er naar uit om de Bloso van Aarschot te kome rijde
Tot volgende editie!!
=D>
Grtz
De eerste beklimmingen deden me de moed even in m'n schoenen zakken maar gelukkig heb ik op tijd gekozen om alsnog de 45km te doen.
Dit waren er wel maar 43 op mijn teller.
De bevoorrading was idd wel snel weg. Toen ik om 20 voor 12 daar aankwam (40mins na einde inschrijving) waren ze al bezig met opruimen
Ik kijk al er naar uit om de Bloso van Aarschot te kome rijde
Tot volgende editie!!
Grtz
leuk tochtje, mooi parkoers, goede organisatie, fijne voormiddag.
MTB Team Langdorp was er met 14man, maar ja, voor een groot gedeelte van ons blijft deze tocht toch wel wat nostalgie he...
jammer van het meetshovenbos, tis met bloedend hart dat we daar langs de grote baan gereden hebben. tja, niks aan te doen zeker ?
MTB Team Langdorp was er met 14man, maar ja, voor een groot gedeelte van ons blijft deze tocht toch wel wat nostalgie he...
jammer van het meetshovenbos, tis met bloedend hart dat we daar langs de grote baan gereden hebben. tja, niks aan te doen zeker ?