26/12/2006 Deinze (vroeger Astene)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Herder Scubaluc
- Kerstman
Post by Herder Scubaluc »
Hier ben ik ook weer van de partij, en het ziet er niet naar uit dat we zoals vorig jaar nog een hagelbui op ons kl...n zullen krijgen 
-
Barteken
- Mountainbiker
- Location: Decathlon Rockrider 8.2 (2005) - Cannondale Rush 4 (Custom)
Voila zie, net terug van het uitpijlen. Nergens alternatieven hoeven te zoeken, het oorspronkelijke parcours is heel goed berijdbaar. Nog een geluk dat er een beetje modder te vinden is in en rond de Hospicebossen in Nazareth, of we moesten zelfs geen afspuitplaats maken....
Allez, voor diegene die een Kerstmaaltijd willen affietsen... kom maar af... het wordt goed.
Oh ja, ,niet te veel eten en drinken, heb gehoord dat de bevoorrading ook in orde zal zijn...;
Tot dinsdag...
Allez, voor diegene die een Kerstmaaltijd willen affietsen... kom maar af... het wordt goed.
Oh ja, ,niet te veel eten en drinken, heb gehoord dat de bevoorrading ook in orde zal zijn...;
Tot dinsdag...
Stond vorige jaar juist aan de bevoorrading bij de meiskes van Red-Bull toen het begon te hagelen.scubaluc wrote:Hier ben ik ook weer van de partij, en het ziet er niet naar uit dat we zoals vorig jaar nog een hagelbui op ons kl...n zullen krijgen
Dinsdag zeker en vast weer van de partij met een aantal Steenbakkers.
Greetz
Deze herder komt ookFrog 075 wrote:Hallo, heb deze rit nog nooit gereden maar ben van plan om eens af te komen.
Hebben eigenlijk maar voor de eerste keer reklame gezien op den tt van Kruishoutem. Daarmee zullen we met niet zoveel herders zijn.
Alvast 3 of 4 die al zeker komen.
Tot dan!
Herder Vincent
Herder Ronny
- misscycling
- Mountainbiker
Post by misscycling »
super dat het niet te slijkerig ligt want ik heb net s men velo bekeken(mtb staat niet in orde)en men achterbandje is niet zo ideaal meer,en winkels zijn nu wel gesloten.Maar sowieso slijk of geen slijk no limits,vol doorgaan!!!Tot morgen 
Re: ..
patchenta wrote:Alé tot morgen alvast.Zijn dr treintjes wrda nog wagonneken kan bij aanpikken?
Tzou mss wel een boemeltreintje kunnen worden morgen
Dus aan alle parelhoentjes die ik morgen tegenkom , sorry maar jullie waren wel lekker
Tot morgen iedereen , tegen 8u30 zijn we paraat !