jammer genoeg
26/12/2006 Deinze (vroeger Astene)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
26/12/2006 deinze
uw info is afgeschreven zonder bronvermeldingBarteken wrote:OPGEPAST : De startplaats is nu in Deinze (voetbalstadion) en niet in Astene zoals vorig jaar... t'is maar dat ge niet verkeerd zijt he...
http://www.flandrien.be/leietocht
- misscycling
- Mountainbiker
Even aanvullen ivm de rit.
Aangezien de startplaats in Deinze ligt aan het voetbalstadion (parking in overvloed en goede accomodatie), zit er in de eerste kilometers extra asfalt, doch dit is langs de boorden van de Leie en is ideaal om op tempetuur te komen. Van zodra we het eerste stuk offroad onder de wielen krijgen, ben je goed voor een snelle (mocht je dat willen) en afwisselende rit.
Ook het technische stuk in het "Speelbos" te Deurle zit er terug in.
Voor wie van de afstanden wakker ligt, er is een rit van 48 km, 37 km en 28 km.
Mocht je nog vragen hebben, zwier ze maar op het forum.
Bart[/img]
Aangezien de startplaats in Deinze ligt aan het voetbalstadion (parking in overvloed en goede accomodatie), zit er in de eerste kilometers extra asfalt, doch dit is langs de boorden van de Leie en is ideaal om op tempetuur te komen. Van zodra we het eerste stuk offroad onder de wielen krijgen, ben je goed voor een snelle (mocht je dat willen) en afwisselende rit.
Ook het technische stuk in het "Speelbos" te Deurle zit er terug in.
Voor wie van de afstanden wakker ligt, er is een rit van 48 km, 37 km en 28 km.
Mocht je nog vragen hebben, zwier ze maar op het forum.
Bart[/img]
- rombaft
- Mountainbiker
- Location: Canyon 29'er, CUBE 26" fixed fork, Canyon ultimate CF 8,0
het weer ziet er alvast te pruimen uit (allee tot nu toe toch) .
Vraagske, ik schik de 48 te rijden, is het een beetje te doen qua rit, want ik weet niet of ik optimaal zal staan (je kent dat, eten/zuipen feestdagen, verlof , vrije tijd cafeplakken) .
hoogtemeters ? terein/asvalt percentage ?
qua modderstampen, ik ben niet vies van wat modder, integendeel vind het zelfs plezant, maar de hele tijd met je wiel 10cm of meer in de grond zitten is nu ook niet echt geestig , Dus, is het parcour merendeels goed te berijden ?
Vraagske, ik schik de 48 te rijden, is het een beetje te doen qua rit, want ik weet niet of ik optimaal zal staan (je kent dat, eten/zuipen feestdagen, verlof , vrije tijd cafeplakken) .
hoogtemeters ? terein/asvalt percentage ?
qua modderstampen, ik ben niet vies van wat modder, integendeel vind het zelfs plezant, maar de hele tijd met je wiel 10cm of meer in de grond zitten is nu ook niet echt geestig , Dus, is het parcour merendeels goed te berijden ?
-
Barteken
- Mountainbiker
- Location: Decathlon Rockrider 8.2 (2005) - Cannondale Rush 4 (Custom)
Helabakens,
Qua berijdbaarheid denk ik niet dat er veel problemen zullen zijn. Hier en daar een zware strook (Ooydonckdreef, Hospicebos, Astenedreef...) maar voor de rest goed berijdbare paden.
Ondertussen is het ook al gans de week droog... en ziet het ernaar uit dat dit zeker tot dinsdag zal blijven.
Doe gerust op je gemaksken de 48, ge zult ervan genieten !
Zondag gaan we uitpijlen, ik laat je weten hoe zwaar het al dan niet ligt.
Qua berijdbaarheid denk ik niet dat er veel problemen zullen zijn. Hier en daar een zware strook (Ooydonckdreef, Hospicebos, Astenedreef...) maar voor de rest goed berijdbare paden.
Ondertussen is het ook al gans de week droog... en ziet het ernaar uit dat dit zeker tot dinsdag zal blijven.
Doe gerust op je gemaksken de 48, ge zult ervan genieten !
Zondag gaan we uitpijlen, ik laat je weten hoe zwaar het al dan niet ligt.
- Den Deerlijksen Douwer
- Mountainbiker