23/12/06 Veldegem kersttoertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
moviestar
Mountainbiker

Post by moviestar »

rik c wrote: het leuke filmpje bekeken van de fietsende kerstmannen, waarvan er idd ene (met zijn fiets in 't groen versierd) bijna de beek indook. Knap gemaakt dat filmpje, even knap als de organisatie van deze kerst-vtt. Ik kom zeker nog terug !
Ja Rik c ... dat was ik die bijna in de beek dook ... een hoofdrol voor een moviestar hé :wink: :-D

greetzzzzzz
moviestar 8)
Barbeque
Kerstman
Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705

Post by Barbeque »

Hoi

Als regisseur en montageman van het filmpje kan ik je zeggen
dat er veel software bestaat om dit te doen lukken,

aja, er moet iemand het zwart schaap zijn he Moviestar.... =D> =D> :wink: :wink:
JustForFun
Mountainbiker

Post by JustForFun »

Prachtige tocht met een aantal mooie technische passages die de stukken gewone weg deden vergeten. Spijtig dat het domein Hoogveld er niet in zat maar ja, je kunt niet alles hebben.

Het superprestige-parcours was machtig maar ik ben er wel de man met de hamer tegengekomen. Ik had de indruk dat ik zeker niet de enige was. Respect voor onze veldrijders die daar een uur aan een stuk over vliegen. Het ziet er allemaal simpel uit totdat je het zelf eens doet. Al die mannen die zeggen dat veldrijden geen echte sport is, zouden ze eens op een MTB moeten zetten en eer toerke laten doen. Ze zouden nogal anders piepen.

De organisatie was schitterend: vlotte inschrijving, perfecte uitpijling, goede bevoorrading ... Ik kom volgend jaar zeker terug!
Yahoo
Mountainbiker

Post by Yahoo »

OOk de 50 km gereden....klasse!!!Mag iedere week zo zijn!!
=D> =D> =D>
fast-jack
Mountainbiker

Post by fast-jack »

ook de 50 gereden en redelijk gevlogen . een heel mooie rit ,doe zo verder =D> =D> =D>
MoozeMeiske
Mountainbiker
Location: ne zwarten met een bitje roze en ne witten met een bitje zwart

Post by MoozeMeiske »

gisteren rond 14.00u - 14.30u gestart aan deze zeer mooie tocht! In principe niet zo'n lastige tocht - zeker in vergelijking met Lendelede - dankzij het droge weer maar jammer genoeg waren mijn benen niet evenredig aan mijn sterke wil om rap te rijden :cry:
leuke bosstroken, mooie streek, goede bepijling en een gezellige après, wat meer kun je wensen!? =D>

volgend jaar zeker terug van de partij met hopelijk betere beentjes en aan de grappige foto's te zien zal ik toch overwegen om 's morgens van de partij te zijn!
Last edited by MoozeMeiske on Sun 24 Dec 2006 18:47, edited 1 time in total.
the voltman
Kerstman

Post by the voltman »

Ik heb deze rit in de nammidag samen met de brigandsbikers gereden en kan maar één ding zeggen in alle opzichten perfecte organisatie, het superprestigeparcours vond ik de max.

@ de forumbikers: bedankt voor de masale begroeting toen jullie mij zagen, het doet deugd zo enthousiast verwelkomd te worden, jullie zijn een toffe bende.

greetings the voltman
the voltman
Kerstman

Post by the voltman »

MoozeMeiske wrote:gisteren rond 14.00u - 14.30u gestart aan deze zeer mooie tocht! In principe niet zo'n lastige tocht - zeker in vergelijking met Lendelede - dankzij het droge weer maar jammer genoeg waren mijn benen niet evenredig aan mijn sterke wil om rap te rijden :cry:
leuke bosstroken, mooie streek, goede bepijling en een gezellige après, wat meer kun je wensen!? =D>

volgend jaar zeker terug van de partij met hopelijk betere beentjes en aan het grappige filmke te zien zal ik toch overwegen om 's morgens van de partij te zijn!
Welkom op het forum moozemeiske, ik denk trouwens te weten wie ge zijt, kloppen mijn vermoedens?

greetings the voltman
kichi
Kerstman

Post by kichi »

Commentaar bijvoegen over de toertocht is overbodig...alles is al vermeld (en misschien een enig minpuntje : idd in 't begin wat veel asfaltstroken, maar die zullen heel waarschijnlijk nodig zijn als verbindingswegen naar de bosstroken)...
@Traxer : sorry voor de korte après, maar ik moest naar Zaventem, vriend gaan ophalen die uit het verre..China overkwam.
Maar op de volgende toertocht zal 't wel lukken...
Voor de rest, prettige feesten aan iedereen !!!
BIKEDEVIL
Mountainbiker
Location: Merida hfs full XTR,vork manitou relic met lock out

Post by BIKEDEVIL »

Inderdaad,over de rit is alles al verteld,samen met mijne zoon Brecht na de middag gestart voor de 33km en hij was supertevreden en ik ook.

Groetjes aan iedereen en prettige feesten en een gezond 2007

Lieven en Brecht .
Post Reply