24/12/2006 Aarschot - bekaf

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
bike-lover
Mountainbiker

Post by bike-lover »

cowboyjakke wrote:En waar in gelrode komt de toer door? Kwestie van met de fiets af te komen en onderweg in te pikken. Inschrijven doen we uiteraard bij passage aan de start...

Alvast bedankt voor de info!

Jan
aan de moedermeule , het kloesbos of het vroegere station
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

onex wrote:ist eigenlijk een goe idee om hieraan deel te nemen als je nog nooit zo'n "tt" gereden hebt? ben pas opnieuw beginnen trainen int bos na lange (lees 4jaar) tijd ...
das zeker een goed idee! maar laat je niet opjagen door snellere bikers en blaas jezelf ook niet op. dan word het vast en zeker een leuke rit. :-D
dirty-4
Mountainbiker

Post by dirty-4 »

Staat de weg aangeduid vanaf afrit Aarschot (komende van Leuven) ? Thanks, :wink:
bike-lover
Mountainbiker

Post by bike-lover »

dirty-two wrote:Staat de weg aangeduid vanaf afrit Aarschot (komende van Leuven) ? Thanks, :wink:
ja,roze borden met MTB langdorp op
Rapid
Mountainbiker

Post by Rapid »

bike-lover wrote:
dirty-two wrote:Staat de weg aangeduid vanaf afrit Aarschot (komende van Leuven) ? Thanks, :wink:
ja,roze borden met MTB langdorp op
Roze borden???? 8-[

Mag ik als hetero ook komen fietsen??? (o)
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

nee. alleen zadelpenne zonder zadel toegelaten...
g-works
Mountainbiker

Post by g-works »

elke keer supertochten in aarschot, en dan kom je thuis en ben je "bekaf" :lol: .
Samen met kleinpeereke weer van de partij
Nazgul
Mountainbiker
Location: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""

Post by Nazgul »

Net terug van een poging tot het rijden van deze tocht.
Mijn bikecollega al pech voor we aan de start waren waardoor we na het nodige oplapwerk met het principe samen uit samen thuis terug naar huis zijn gebold. :evil:

Heb nadien toch nog over de baan een extraatje gedaan en ben met en kleine 48 km terug thuis gekomen, al bij al toch nog iets gedaan. :-?
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Ook juist terug, van de 45km(iemand exacte afstand ?). Uiteraard veel bekende stukken maar dan wel in tegengestelde richting, had ik nog niet gedaan.Tocht die af was! Wel files bij de klims en enkele keertjes moeten afstappen maarja dan lopen we hem maar op e. Goeie cake btw. Met fiets samen met b.insane naar aarschot gereden (19km x2) , kreeg ik ff een hongerklop in het naar huis rijden, was ik blij dat ik thuis was, de inhoud van de frigo leeggegeten + bijna de deur ook. Moe maar voldaan. =D>
In totaal een 80km dus.
speedfreak
Mountainbiker

Post by speedfreak »

Heel goede TT, op enkele stukken na geen modder.
Een fietsbewaking zoals bij fietspromo kennen ze hier blijkbaar niet [-X , wel een negatief punt vind ik, ik was alleen dus bike in de auto gelaten en eerst gaan inschrijven.
Ik was in de drukste periode vertrokken denk ik want het was aanschuiven op de hellingen, toch maar 1 helling moeten afstappen.
Ben eigenlijk het snelle werk in de limburg gewoon maar dit is plezanter.
De bevoorrading was ook dik inorde en met die grote pijlen kun je eigenlijk niet mis rijden.
Na de bevoorrading de cube rides on(XC bikers) van Geel tegengekomen.
Een geslaagde tocht, ik had 45.1km en een AVS van 22.1.
Post Reply