26 December: WINGENE (Wvl)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
witje wrote: sorry, maar voor mij is dit geen MTB maar veldcross.
Witje,je hoeft je daarvoor niet te excuseren,zulle.
Geen MTB maar veldcross???
Wel dan zijn dan de TT's zoals ik ze het liefste heb,met een hoog cyclocrossgehalte. (Zelfaangelegde parcourskes,veel off-road,slingeren tussen de bomen in de bossen,....)
-
EddyDewitte
- Mountainbiker
Re: 26 December: WINGENE (Wvl)
Post by EddyDewitte »
's Morgens om 5u rijden we voor om zeker te zijn dat het parcours zeker is uitgestippeld en alle pijltjes nog aanwezig zijn. We kiezen het traject Wingense bossen, daarna gaan we naar Bulskampveld om te eindigen in Hertsberghe. 75% off-road, uitgebreide bevoorrading en het weer zal ook zich van z'n beste kant laten zien.
Dus allen daarheen.
Eddy Dewitte
Dus allen daarheen.
Eddy Dewitte
-
EddyDewitte
- Mountainbiker
Post by EddyDewitte »
Inderdaad. Enkele jaren geleden was regen de grote spelbreker en lag het parcours er enorm vettig bij. Dit jaar echter liggen de paden droog en wordt het een ritje om vingers en duimen van af te likken.witje wrote:ik heb deze TT maar één keer gereden, denk een 3 of 4 tal jaar terug, man man zo vettig en modderig nog nooit gereden, mijn blokjes voor en achter van de schijfremmen waren gewoon weg gesletensorry, maar voor mij is dit geen MTB maar veldcross.
- bells(wacky racer)
- Mountainbiker
Post by bells(wacky racer) »
Jupse
De wacky racers zullen ook van de partij zijn hoor met een paar.
Het is wel de eerste maal dat ik die rit ga rijden.
Greeeeeeeeeeeeeeetz
Rik
De wacky racers zullen ook van de partij zijn hoor met een paar.
Het is wel de eerste maal dat ik die rit ga rijden.
Greeeeeeeeeeeeeeetz
Rik
- grave digger
- Mountainbiker
Post by grave digger »
tis ier goed berijdbare modder,niet te vergelijken met de kleigrond van uit den polders,je fiets er zo door en tis lekker glijden
,en de sfeer is elk jaar dik in orde
witje,je blokjes beter in rijden,dan verslijten ze nie van een moddertochtje,want tis winter en modder is normaal in deze periode van tjaar,en vele ritten in west vlaanderen,zonder modder wat zijn ze nog?een high speed parcour wegens gebrek aan natuurlijke hindernissen en hoogte meters?geef mij dan die modderstrookjes maar erbij zodat er teminste nog wat techniek bij te pas komt
voor de modder haaters,er kan er inderdaad dan veel bij liggen
witje,je blokjes beter in rijden,dan verslijten ze nie van een moddertochtje,want tis winter en modder is normaal in deze periode van tjaar,en vele ritten in west vlaanderen,zonder modder wat zijn ze nog?een high speed parcour wegens gebrek aan natuurlijke hindernissen en hoogte meters?geef mij dan die modderstrookjes maar erbij zodat er teminste nog wat techniek bij te pas komt
voor de modder haaters,er kan er inderdaad dan veel bij liggen
- grote plateau
- Kerstman
Post by grote plateau »
Ik zal der ook weer zijn ,en 'k vertel bij deze ook dat het een inrichting is die alle lof verdient.Is al telkenjare één van mijn favorieten om der ne keer de pees op te leggen;misschien dit jaar tweemaal na mekaar.
En wat Eddy Dewitte betreft:'t is enen van mijn gemeente van afkomst,dus zal die wel niet liegen hé,
en anders:ie zal waarschijnlijk weer aan de "warme worsten" staan na de rit en dan gaan we hem ne keer tegen onze giléé trekken hé.(maar 't zal niet nodig zijn zulle
)
Allen daarheen dus en 't zal jullie niet spijten.
En wat Eddy Dewitte betreft:'t is enen van mijn gemeente van afkomst,dus zal die wel niet liegen hé,
Allen daarheen dus en 't zal jullie niet spijten.
- the voltman
- Kerstman
Post by the voltman »
Ik zak zeker af naar wingene, de meeste brigandsbikers rijden s'morgens, ikzelf ga eerst een bezoekje brengen aan de fietsenboer want na iets meer dan 3000 km met den stumpjumper zijn de cassette en ketting meer dan versleten.
Ik start om 13h00 samen met 2 collega's van het werk die mij uitgedaagd hebben, dus het word een vliegende start, alles geven van begin tot einde, ik blijf wel respect hebben voor de bikers die voor mij rijden en zal pas inhalen indien het op een veilige en verantwoorde manier kan en hen zeker niet opjutten.
greetings the voltman
Ik start om 13h00 samen met 2 collega's van het werk die mij uitgedaagd hebben, dus het word een vliegende start, alles geven van begin tot einde, ik blijf wel respect hebben voor de bikers die voor mij rijden en zal pas inhalen indien het op een veilige en verantwoorde manier kan en hen zeker niet opjutten.
greetings the voltman