foto's vorige editie staan op site
[color=darkblue][size=24]www.vttkemmel.be[/size][/color]
13-14/01/07 KEMMEL
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- frawiwi
- Mountainbiker
- Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer
Deze tocht staat bovenaan de lijst om terug te rijden, zaterdagvroeg denk ik, jiiiiihaaaaaaa !!!!!!!!
- sintesibrother
- Mountainbiker
Post by sintesibrother »
Kom normaal ook af als ik voldoende hersteld ben van de beachrace in egmond!
Zal dan de zondag zijn en waarschijnlijk op dooie gemak!
Zal dan de zondag zijn en waarschijnlijk op dooie gemak!
vorig jaar ook deze prachtige tocht gereden.Meen me te herinneren dat we toen een paar strookjes door de sneeuw moesten, wat deze tocht toen alleen maar een extra flandriens gevoel meegaaf.
Dit jaar ben ik zeer zeker terug van de partij. Vorig jaar de 45 gereden, dit jaar gaan we zeker voor de 55, ongeacht wat de weergoden ook nog voor ons in petto mogen hebben.
Dit jaar ben ik zeer zeker terug van de partij. Vorig jaar de 45 gereden, dit jaar gaan we zeker voor de 55, ongeacht wat de weergoden ook nog voor ons in petto mogen hebben.
-
touchdownbiker
- Mountainbiker
13-14/01/07 KEMMEL
Post by touchdownbiker »
ook welle zullen weer van de partij zijn.
We hebben weer een bus ingelegd om vanuit wolfsdonk te vertrekken naar de kemmel.
Interresse voor een plaatske, stuur dan een pb.
Een ding is zeker, de bus zal zeer snel vol zitten. Wij gaan op de zondag en vertrekken om 06.00 te wolfsdonk en maximum een 30tal plaatsen.
We hebben weer een bus ingelegd om vanuit wolfsdonk te vertrekken naar de kemmel.
Interresse voor een plaatske, stuur dan een pb.
Een ding is zeker, de bus zal zeer snel vol zitten. Wij gaan op de zondag en vertrekken om 06.00 te wolfsdonk en maximum een 30tal plaatsen.