pijnlijk ijskoude voeten
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
- herder levi
- Mountainbiker
- looneycooney
- Mountainbiker
Post by looneycooney »
idd , vorige wedstrijd stopte hem ook even om jasje aan te trekken .
de een is er al wat gevoeliger voor als de ander ..Ik kan 's winters nog met zomer-sloefkes rondlopen enzo :) ken er genoeg die beginnen trillen als ze me nog maar zien ...
de een is er al wat gevoeliger voor als de ander ..Ik kan 's winters nog met zomer-sloefkes rondlopen enzo :) ken er genoeg die beginnen trillen als ze me nog maar zien ...
- the riddler
- Mountainbiker
Post by the riddler »
Peper in uw kousen!!! Helpt echt. Je mag daarna wel niet te lang blijven plakken met die kousen aan want dan ga je beginnen breakdancen en in zo'n koerstenue is da ook ni echt een zicht he 
-
Sunn Xtreme
- Expert
Post by Sunn Xtreme »
mja, die weet altijd iets. Hij zou beter eens volle 100% met zijn vak moeten bezig zijn, ipv 95%.muddy black wrote:Als je ziet dat Bart Wellens een aantal weken terug, opgaf, omdat hij onderkoeld is, tja....en die hebben nochthans het juiste materiaal.
als het kopje niet helder is, dan gaat het gewoon niet.
Zoals in een andere rubriek gemeld: de shimano's heb ik ook gepast maar ik moest al voor een 46 gaan (heb normaal een 43). Het tenengedeelte was veel te smal.gaatje wrote:Volgens een test in O2 bikers zouden de shimano SH-MW02 schoenen er als beste uitkomen, ze hebben wel twijfels over de duurzaamheid van het materiaal en ze zouden ook moeilijk uit te trekken zijn.
Kan iemand dit bevestigen of ontkennen?
Heb uiteindelijk voor de diadora's gekozen, kregen ook goede commentaar in de O² en na een kleine maand gebruik toch tevreden van.
Hey ik heb deze schoenen 2 weken geleden aangekocht. Ik heb geen probleem met het aan/uittrekken van de schoenen. Over de duurzaamheid kan ik me niet uitspreken maar zien er toch niet "zwak" uit. Kheb wel ne 44 daar ik anders ne 42/43 heb.gaatje wrote:Volgens een test in O2 bikers zouden de shimano SH-MW02 schoenen er als beste uitkomen, ze hebben wel twijfels over de duurzaamheid van het materiaal en ze zouden ook moeilijk uit te trekken zijn.
Kan iemand dit bevestigen of ontkennen?
Groetjes Tim
ps Voor diegene die deze schoenen willen kopen kijk is op http://www.hopmansfietsgigant.nl/kerst2006.pdf . wat voor mij toch de doorslag gaf aangezien ik nog aant twijfelen was tussen Shimano en Northwave.