23/12/2006 - Kruishoutem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
pietersoenens
- Mountainbiker
Post by pietersoenens »
Zijn er nergens foto's beschikbaar van de toertocht, eventueel van vorig jaar?
Alvast bedankt
Pieter
Alvast bedankt
Pieter
-
Guest
TT Kruishoutem
Post by Guest »
Parcours ziet er njammie uit. Zal ook voor het eerst van de partij zijn te X-houtem.
Reed dit najaar al TT Vichte, Waregem, Oostrozebeke, St.Baafs-Vijve, Oudenaarde, Amougies, La Bruyère, Avelgem, Geraardsbergen, Moen en de vaste parcours van Anzegem, Wortegem, Ronse en Frasnes-les-Anvaing.
Die laatste is weliswaar kort (21 en 28km) maar wel heel schoon! Een echte aanrader - voor als 't droog ligt...
Reed dit najaar al TT Vichte, Waregem, Oostrozebeke, St.Baafs-Vijve, Oudenaarde, Amougies, La Bruyère, Avelgem, Geraardsbergen, Moen en de vaste parcours van Anzegem, Wortegem, Ronse en Frasnes-les-Anvaing.
Die laatste is weliswaar kort (21 en 28km) maar wel heel schoon! Een echte aanrader - voor als 't droog ligt...
-
taupiesj van dzoarlinge
- Mountainbiker
Post by taupiesj van dzoarlinge »
De skieve lupers komen ook af. Hopelijk is 't weer een beetje beter dan vorige week in Moen.
Het lijkt me toch droog te blijven, maar het heeft voorbije weken wel genoeg geregend om ons allen weer goed vuil te maken denk iktaupiesj van dzoarlinge wrote:De skieve lupers komen ook af. Hopelijk is 't weer een beetje beter dan vorige week in Moen.
http://www.bdb.be/nl/rubriek/weerbericht/meteo/
Wij rijden ook in onze 'heimat'. Veel nieuwe baantjes zal ik dus waarschijnlijk niet ontdekken. Maar het is altijd leuk om de trainingspaadjes van vroeger nog eens over te doen.
Het weer ziet er in ieder geval veel beter uit dan vorig jaar. Toen vervolmaakten we ook de grote toer, dit jaar zal dit dus zeker geen problemen geven. Voor mij is het tevens de laatste tocht dit jaar.
Het weer ziet er in ieder geval veel beter uit dan vorig jaar. Toen vervolmaakten we ook de grote toer, dit jaar zal dit dus zeker geen problemen geven. Voor mij is het tevens de laatste tocht dit jaar.
kruishoutem
hallo,
is de 48 km te doen voor een beginnende mtb , niet de afstand schrikt mij af , maar zijn er moielijke of zeer technicshe passages in deze afstand , kwestie van weinig ervaring er mee.
alvast bedankt
is de 48 km te doen voor een beginnende mtb , niet de afstand schrikt mij af , maar zijn er moielijke of zeer technicshe passages in deze afstand , kwestie van weinig ervaring er mee.
alvast bedankt