bikers omgeving genk, zonhoven, houthalen!

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Nico_1977
Mountainbiker

Post by Nico_1977 »

bolleke wrote:hoi nico
ik ga morgen de tt van lommel doen indien interesse kunnen we daar misschien afspreken.laat maar iets weten
Check PM please :wink:

Of is der soms nog volk dat morgen richting Diest gaat voor die TT?
koenvgn
Mountainbiker
Location: Rocky mountain element 999 RSL 2014 - Specialized marathon carbon 29' 2013

route Zonhoven

Post by koenvgn »

iemand zin om morgenvroeg te vertrekken aan basvelden voor blauwe en groene route? Ik zal er zijn om 9u dus als er iemand mee wil... Ik kan wel alleen 's morgens...
paverick
Mountainbiker

Post by paverick »

Hoi ,

ik ben van de regio Heusden-Zolder (Berkenbos). Regelmatig ga ik toerkes doen in de omgeving en vaak zet ik de fiets op de auto en ga ik op verplaatsing fietsen regio Eupen, Vielsalm, La Roche, de voerstreek etc.
Als je interesse hebt om mee te gaan, er is steeds plaats meestal ben ik alleen op pad.
Ik ben niet het type dat aan toertochten meedoet omdat dit veel te druk is. Ik rijd niet om een snelle tijd neer te zetten maar een tocht tussen de 40 en 100km of een 4 a 5 uur op de fiets om van een mooie toer te genieten en wat conditie op te bouwen.

Interesse?
Mail naar paverick.michel@skynet.be

donderdag 21 dec 06 tochtje in limburg of omgeving luik.
vrijdag 22 dec 06 tochtje in limburg of eupen.

Dit is mijn programma voor deze week. Iemand intersse om mee te gaan? Mail maar.
Nico_1977
Mountainbiker

Post by Nico_1977 »

Amai.. klinkt goed maar ik ben denk ik de enigste pech vogel in mijn omgeving die nog moet werken precies.. (Iedereen heeft precies al verlof. ) Dus die 2 datums die je opgeeft kan ik al niet..
Momenteel doe ik s'zondags op mijn rustig tempoke een toertochtje en denk in het voorjaar en tijdens de zomer ook tochten aan die kanten te doen die je omschreven hebt. Alleen van 100km moet ik wel effe slikken.. :drunk:
Misschien kunnen we dan eens afspreken he. Met 2 is toch altijd beter gewoon al bij pech of een val ofzo.. (niet dat ik dat van plan ben :wink: )
paverick
Mountainbiker

Post by paverick »

Nico,

Ik ga ook regelmatig in het weekend tochtjes maken maar met de feestdagen voor de deur heb ik wat familiale verplichtingen.

Wat betreft die 100 km; ik doe dat wel op mijn gemakske en af een toe eens stoppen om wat te eten en sprijdt zo'n tocht meestal over gans de dag.

Ik ga al jaar en dag alleen fietsen en dat begingt wat tegen te steken en ook wat betreft veiligheid of zoals je zegt bij pech of ongeval is het beter als je niet alleen op pad gaat.

Ben momenteel mijn foto's van vorig weekend in Eupen op het web aan het plaatsen en de foto's van in Briançon. Ik zal dit bij een volgend bericht plaatsen op dit forum.

Als je een datum wil afspreken om eens te gaan MTB'en , stuur dan maar gerust een mailtje naar paverick.michel@skynet.be
paverick
Mountainbiker

Post by paverick »

Nico,

Ik ga ook regelmatig in het weekend tochtjes maken maar met de feestdagen voor de deur heb ik wat familiale verplichtingen.

Wat betreft die 100 km; ik doe dat wel op mijn gemakske en af een toe eens stoppen om wat te eten en sprijdt zo'n tocht meestal over gans de dag.

Ik ga al jaar en dag alleen fietsen en dat begingt wat tegen te steken en ook wat betreft veiligheid of zoals je zegt bij pech of ongeval is het beter als je niet alleen op pad gaat.

Ben momenteel mijn foto's van vorig weekend in Eupen op het web aan het plaatsen en de foto's van in Briançon. Ik zal dit bij een volgend bericht plaatsen op dit forum.

Als je een datum wil afspreken om eens te gaan MTB'en , stuur dan maar gerust een mailtje naar paverick.michel@skynet.be
paverick
Mountainbiker

Post by paverick »

hier de foto's van eupen en de vakantie.

http://paverick.spaces.live.com/[/img][/list]
Post Reply