bikers,
bedankt voor jullie deelname en vooral voor jullie reacties !
hopelijk tot volgend jaar ?
greeetz
17/12/2006 Dilsen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
als ik dat allemaal optel dan zijn dat 7 STERREN !
enfin , goed dat er amusement was en wij doen volgende keer weer ons best.
jammer wel dat de parcoursen her en der zo gelimiteerd worden door allerlei instanties, maar we zullen het er mee moeten doen , het kost al moeite om dit te behouden .
tot weerziens,
enfin , goed dat er amusement was en wij doen volgende keer weer ons best.
jammer wel dat de parcoursen her en der zo gelimiteerd worden door allerlei instanties, maar we zullen het er mee moeten doen , het kost al moeite om dit te behouden .
tot weerziens,
ik wist het dat ik ergens een vaag gemis voelde onderweg, maar kon het niet thuisbrengen. NU is het misterie opgelost : den beny niet tegengekomen...Beny wrote:haha.... eindelijk heb ik hem achter mij kunnen houdenIegienie wrote:C-Man wrote: 'tja ik moet toch óók iet negatief kunnen zeggen hé.
HET negatiefste was dak zo'n slechte benen had dak die manne van diest nie heb kunnen inhalen... lol.![]()
ik geef het toe, heb niet de lange afstand gereden
Dju, te snel getyptdendave wrote:wat vertel je nu van jezelf???SusXT wrote:ik bedoel dat ik een echte zondagsrijder bendendave wrote: ik ben helemaal nog niet snel, en het is eigenlijk mijn ambitie ook niet ... (tekstgewist) ... om over het asfalt rakelings langs anderen door de rijden...
![]()
![]()