Kalender overzicht op kaart en satellietfoto

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Geo Bhiker

Kalender overzicht op kaart en satellietfoto

Post by Geo Bhiker »

De toertochten kalender http://mountainbike.be/kalenders/toerto ... emaand.php is nu beschikbaar op kaart en satellietfoto. Surf naar www.wild3.be of http://bike.kontrarie.be/MtbKalenderGeo.php

Zo kan je op een kaart zien waar de toertochten plaatvinden en - als het meezit - het landschap inschatten via de satellietbeelden.

Aanpassingen aan de www.mountainbike.be kalender in tabelvorm worden automatisch overgenomen op de kaart. Je hebt dus steeds de meest recente informatie.

Opgelet: De speldjes op de kaart geven bij benadering de plaats van de gemeente weer, voor de exacte locatie volg je ter plaatse de pijlen van de organisatoren.

Ik hoop dat jullie het nuttig vinden. Veel plezier ermee.

Bhiker
Last edited by Geo Bhiker on Sat 30 Dec 2006 11:08, edited 1 time in total.
roy111
Mountainbiker

Post by roy111 »

Zeer mooi en overzichtelijk maar toch een foutje opgemerkt.
De locatie van De Haan klopt niet.
The Cisse
Mountainbiker

Post by The Cisse »

prachtig =D> ,heel overzichtelijk en inderdaad heel nuttig ,maar is op de 24ste niet Asse bij zellik bedoeld of is er ook een Asse bij Tienen :-?
- ik kan zelf ook verkeerd zijn-
:-D iemand het antwoord ?
The Cisse
Mountainbiker

Post by The Cisse »

waauw ,als je zo ook een kaart kon maken voor de marathons apart
Geo Bhiker

Post by Geo Bhiker »

roy111 wrote:Zeer mooi en overzichtelijk maar toch een foutje opgemerkt.
De locatie van De Haan klopt niet.
Inderdaad, er is blijkbaar een De Haan op
lat 51.000 lng 4.250 en een andere op
lat 51.267 lng 3.033

De getoonde De Haan locatie ligt exact tussen de twee #-o daar hebben we niets aan.

Bedankt voor je feedback, ik zoek een betere oplossing.

Bhiker
Geo Bhiker

Post by Geo Bhiker »

The Cisse wrote:waauw ,als je zo ook een kaart kon maken voor de marathons apart
Als er genoeg vraag is zouden de kabouterjes wel eens ijverig kunnen zijn :-)
Geo Bhiker

Post by Geo Bhiker »

The Cisse wrote:prachtig =D> ,heel overzichtelijk en inderdaad heel nuttig ,maar is op de 24ste niet Asse bij zellik bedoeld of is er ook een Asse bij Tienen :-?
- ik kan zelf ook verkeerd zijn-
:-D iemand het antwoord ?
Zelfde probleem, de getoonde Asse is halfweg tussen:
Lat Long
50,700 5,783 en
50,917 4,200

Gezien de verwerking automatisch is, zal de voorlopige oplossing bestaan uit het tonen van de twee mogelijkheden. Iemand een beter idee?
Ief
Mountainbiker

Post by Ief »

de tourtocht van Lommel-kattebos staat er twee keer op. waarvan één keer op een verkeerde lokatie
Geo Bhiker

Post by Geo Bhiker »

Ief wrote:de tourtocht van Lommel-kattebos staat er twee keer op. waarvan één keer op een verkeerde lokatie
Inderdaad, er staat zowel een speldje bij Lommel als bij Kattebos (of is het Kattenbos in de nieuwe spelling? :drunk: )

Dat is ook zo voor AIGEM-ERPE_MERE: daar zijn drie speldjes.

Is dat een bezwaar?
ka.dee
Management

Post by ka.dee »

Misschien moeten we eens bekijken welke plaatsnaam doorslaggevend is.
Nu pas ik meestal volgende principe toe: hoofdnaam gevolgd door eventueel deelgemeente/gehucht.
Zoals bijv. Lommel-Kattenbos.
Ik kan ook opeteren voor een andere formule: plaatsnaam Lommel, en er dan onder voetbalterrein Kattenbos. Zo weet ook iedereen dat die TT plaatsvindt in Lommel-Kattenbos.
Post Reply