Overijse - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Post Reply
Thomaz
Mountainbiker

Post by Thomaz »

Net terug van Overijse. Bepijling was tot voor kort perfect maar nu niet meer, op minstens 3 plaatsen - mogelijk meer - op de blauwe en op de rode route zijn de paaltjes uitgereden door de boeren die de oogst aan het binnenhalen zijn.

Ze liggen overal wel nog op de grond. Kwestie van ze te bekijken om af te leiden welke richting je uitmoet ... opletten dus.
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Thomaz wrote:Net terug van Overijse. Bepijling was tot voor kort perfect maar nu niet meer, op minstens 3 plaatsen - mogelijk meer - op de blauwe en op de rode route zijn de paaltjes uitgereden door de boeren die de oogst aan het binnenhalen zijn.

Ze liggen overal wel nog op de grond. Kwestie van ze te bekijken om af te leiden welke richting je uitmoet ... opletten dus.
Ik ga ze zaterdagmorgen nog eens alledrie rijden.
etienne
Mountainbiker

Post by etienne »

hamer meenemen en pijltjes terug op zijn plaats zetten ???????i
Rudy D
Mountainbiker

Post by Rudy D »

Ik ben net de drie luskes nog eens gaan rijden. Het ligt er momenteel heel snel en droog bij ( wat had je anders verwacht met dit weer? ;-) ).
Ik was rond in 1h46m en dit zonder te forceren.
Japs
Mountainbiker

Post by Japs »

Adri, ik neem aan dat jij die gaat afvlammen. Wel zin om mee te gaan, maar denk niet dat ik die haal tegen 20km/u gemiddeld. Of mss net. Iemand die nog gaat 1 van de dagen? Is wel al een eind fietsen eer ik daar ben, dus zal al goed opgewarmd zijn.
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Japs wrote:Adri, ik neem aan dat jij die gaat afvlammen. Wel zin om mee te gaan, maar denk niet dat ik die haal tegen 20km/u gemiddeld. Of mss net. Iemand die nog gaat 1 van de dagen? Is wel al een eind fietsen eer ik daar ben, dus zal al goed opgewarmd zijn.
Neen, eigenlijk niet, want ik verwacht een paar kennisen, die niet zo sterk zijn. Normaal lap ik die 3 lusjes wel op een uur en 40 af, maar nu denk ik eerder aan 2 uur. Ik moet ook 20k fietsen eer ik in Overijse ben (daar heb ik afgesproken om 08u30)
Japs
Mountainbiker

Post by Japs »

Fijn, dan doe ik mijn best er ook te geraken. (Als je dat niet erg vindt natuurlijk)
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Japs wrote:Fijn, dan doe ik mijn best er ook te geraken. (Als je dat niet erg vindt natuurlijk)
natuurlijk niet, om 8u45 ben ik zeker vertrokken, dus be on time !
nicolasbxl
Mountainbiker

Post by nicolasbxl »

gisteren de 3 lussen nog eens gedaan op 1u40min en dit in een helse 35 graden celsius. bovendien is de rode lus naast de mooiste en zwaarste ook de slechtst bewijzerde route. vooral die lange afdeling na het dorp waar je opeens links scherp omhoog moet; als ik niet achterom had gekeken had ik het pijltje niet zien staan (en zat ik nu al in keulen, ha ha).
Japs
Mountainbiker

Post by Japs »

1u40 zou mij niet lukken denk ik. Of net, maar zeker niet in deze hitte. Ben eens benieuwd wat het morgen geeft. Vandaag 25km op 't gemak gereden. Weet niet goed of de rode de zwaarste is. Groen moet zogezegd de gemakkelijkste zijn, maar daar komen toch ook een paar stukken in waar ik als beginner veel last mee zou hebben. Breng nog ne vriend mee ook. Als we niet kunnen volgen, dan rijden we verder ons eigen tempo. Maar zal wel lukken.
Post Reply