aha
den deze zou de supertransalp willen doen en liefst met gps maar dan moet ik nog een compaan hebben
iemand interesse?
twee jaar terug coast to coast gereden en heb de smaak te pakken van rittenvakantie
Vasa Sport - Nederland - begeleide mtb tochten
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
- Rock Rider
- Mountainbiker
-
gaatje
- Mountainbiker
Was dat dan deze van 2004 of 2005?twee jaar terug coast to coast gereden en heb de smaak te pakken van rittenvakantie
Wij hebben die van 2005 gereden "de mannen van antwerpe".
In juni plannen we met vasa sport Zillertal naar Lago di caldaro te rijden.
Normaal is deze tocht enkel met een gids te rijden maar wij gaan toch trachten dit met GPS te doen.
Beter laat dan nooit,héél mooie foto's!! Ik denk dat ik een tijdje terug met u heb samen gereden.Leupegem,RL tochtje? We waren je eventjes kwijt?Gwieto wrote:Het verslag en de foto's van mijn Transalp met Vasasport kun je vinden op:
http://home.scarlet.be/crossroads/
- Zola
- Mountainbiker
- Location: S-Works HT m5 2007, X.0, X-max disc 2007, Magura Louise BAT Carbon
Ik heb in september 2006 de Transdolomiti gereden met Vasasport.gaatje wrote:Was dat dan deze van 2004 of 2005?twee jaar terug coast to coast gereden en heb de smaak te pakken van rittenvakantie
Wij hebben die van 2005 gereden "de mannen van antwerpe".
In juni plannen we met vasa sport Zillertal naar Lago di caldaro te rijden.
Normaal is deze tocht enkel met een gids te rijden maar wij gaan toch trachten dit met GPS te doen.
Van Sillian naar Riva del Garda. Het was écht super. Zowel de tochten, de begeleiding als het gezelschap.
Foto's van mijn reis vind je op ...
http://foto.zita.be/0905174391
Mooie foto's. Wij hebben 'm dit jaar op onze agenda staan (eind juni, groepke van 9 baaikers).Zola wrote:Ik heb in september 2006 de Transdolomiti gereden met Vasasport.
Van Sillian naar Riva del Garda. Het was écht super. Zowel de tochten, de begeleiding als het gezelschap.
Foto's van mijn reis vind je op ...
http://foto.zita.be/0905174391
Welke route hebben jullie gereden : Medium, Sport, of Extreme ? En heb je toevallig ook een reisverslag online staan ?
@gaatje : den giant is mijn mudbike, c2c was er met nen ridley, blauw-wit
en ingeschreven met gps of gids en sport of super....
bericht gekregen van vasasport dat er nog niemand is voor de 11-daagse rit en rest is bijna volgeboekt.
ofwel doe ik de ruta del sid met pocoloco adventures, liever een tweeweekse tocht.....
[/url]
en ingeschreven met gps of gids en sport of super....
bericht gekregen van vasasport dat er nog niemand is voor de 11-daagse rit en rest is bijna volgeboekt.
ofwel doe ik de ruta del sid met pocoloco adventures, liever een tweeweekse tocht.....
[/url]