Helabakens,
Ook wij zijn naar Moen afgezakt vanuit het 'verre' Deinze... ligt in mijn geboortestreek dus....
Nu, blijkt dat we onze ongeluksdag van 2006 net die dag hadden... Eerst beslist er eentje achter op de auto te rjiden, met 3 fietsen erop, ter hoogte van het tuincenter... Gelukkig allemaal zonder erg..
Op het klimmetje naar een van de taluds beslist mijn ketting te breken... den dezen over het stuur maar met een gebroken ketting.. Gelukkig was het net toen 5 minuten droog zodat mijne mekanieker alles kon herstellen... en als laatste besloot het nog de godganse tijd te regenen...
Bij aankomst aan de auto waren we allemaal heel blij gereden te hebben... heel lastige maar prachtige rit... we komen zeker terug...
Nu vlug naar de fietsenboer want veel remmen had ik niet meer op einde.. Zeker tot volgend jaar enne.... wie weet de 26/12 in Deinze... ietsken platter maar ideaal na Kerstdiner...
16/12/2006 Steenbakkers VTT MOEN
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- the voltman
- Kerstman
Post by the voltman »
Nen plezanten oorlog dan Andy, want heb mij enorm geamuseerd in z'on weertje krijgt ge zowat het flandriengevoel hé..::Andy::. wrote:Voltman, gij had precies ne oorlog meegemaakt e
greetings the voltman
ja den dezen heeft zaterdag ook in moen gereden.
door pech van mijne mede biker maar den kleine toer gedaan. samen uit samen thuis.
awel proficiat
voor de steenbakkers die ne schone toer hebben in elkaar gestoken
. ondanks de regen toch een toffe voormiddag gehad. ploeteren vind ik ook wel ne keer plezant zulle.
zeker tot volgend jaar.
hopelijk hebben jullie volgend jaar eindelijk eens geluk met het weer

door pech van mijne mede biker maar den kleine toer gedaan. samen uit samen thuis.
awel proficiat
zeker tot volgend jaar.
hopelijk hebben jullie volgend jaar eindelijk eens geluk met het weer
als jullie nog eens willen stoempen , kom dan op 30 december naar leupegem inrichters willen is kunnen, mannen, echt moeite waard sportkot leupegem inschrijving tussen 8uur 30 tot 14 uur kadeetje zal er zijn jjjjjjjjjjjjaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhooooooooooooo more da moeten we hebben hoe vuiler hoe beter 
- betonboerke
- Mountainbiker
Moen
Post by betonboerke »
geef ons meer van die moddertochten!!!!!!!!!!!!! prachtige streek, veel off-road, komen volgend jaar terug!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aja, kan het nog een beetje geloven dat ge genoten hebt, je was dan ook in super gezelschap hé katrien
groeten
Barty
groeten
Barty
katrien20 wrote:Gisteren in een superdruilerig weertje ook aangezet in Moen!
Ik kan me aansluiten bij de positieve commentaren ivm het parcours, de perfecte bepijling, de perfecte afspuitstand én!!!! de heerlijke hete! douche!!!
Ondanks het triestige weertje heb ik er toch echt van genoten!
Dikke pluim aan de voltallige groep! =D> =D> =D>
- leffingenoartje
- Kerstman
Post by leffingenoartje »
Den dezen heel veel afgezien na een avondje doorgezakt te hebben
Maar toch met een 5 tal choufkes afgekomen in de regen naar Moen en inderdaad het was een fantastische toertocht
Moen tot volgend jaar het staat terug rood genoteerd op mijn kalender voor 2007
Een toertocht met een 11 op 10 gehalte
groeten en tot een volgende
Maar toch met een 5 tal choufkes afgekomen in de regen naar Moen en inderdaad het was een fantastische toertocht
Moen tot volgend jaar het staat terug rood genoteerd op mijn kalender voor 2007
Een toertocht met een 11 op 10 gehalte
groeten en tot een volgende
Hallo, ik was er ook bij in Moen en heb het me nog geen seconde beklaagd. Kletsnat ...natuurlijk, vuil.. ook wel een beetje, moe ...tja eigenlijk wel.
Na de rit nog beetje bijgepraat met enkele mannen en vrouw van het forum(moet opletten dat ik hier niet mis hé) Katrienn ik wist niet dat je zoveel koffie kon drinken,ik dacht dat je leefde van de Leffe;
Filip van Machelen alias Lock...Ge waart te snel voor mij;
Rudy (Dark Dingo???)uit Ooigem maar woonend in Oostrozebeke (of was het omgekeerd) , spoedig herstel;
En de rest waarvan ik de naam helaas vergeten ben : bedankt voor de babbel.
Allez samengevat dit was een supertocht met nadien een aangename après. Op naar de volgende ontmoeting.
Groeten uit Zulte
Barty
De volgende tocht van de Zultenaren is op zaterdag 23/12 in Kruishoutem
Na de rit nog beetje bijgepraat met enkele mannen en vrouw van het forum(moet opletten dat ik hier niet mis hé) Katrienn ik wist niet dat je zoveel koffie kon drinken,ik dacht dat je leefde van de Leffe;
Filip van Machelen alias Lock...Ge waart te snel voor mij;
Rudy (Dark Dingo???)uit Ooigem maar woonend in Oostrozebeke (of was het omgekeerd) , spoedig herstel;
En de rest waarvan ik de naam helaas vergeten ben : bedankt voor de babbel.
Allez samengevat dit was een supertocht met nadien een aangename après. Op naar de volgende ontmoeting.
Groeten uit Zulte
Barty
De volgende tocht van de Zultenaren is op zaterdag 23/12 in Kruishoutem
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
diegenen die foto's aanvroegen... zal voor woensdag zijn ofwel ten vroegste morgenavond laat... heb hier twee dagen na elkaar verjaardagsfeestjes voor de dochter en woensdag is het mijnen verjaardag dus...