17/12/2006 Dilsen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
C-Man
Mountainbiker

Post by C-Man »

Ik heb eerst de 33 en dan nog de 57 gereden en ik moet zeggen dat ik toch genoeg single's heb gereden, allé het paadje toch waarop m'n banden stonden :roll: want natuurlijk op vele plaatsen was da wa breder. Maar oftewel goed begroeid met gras, struik en nog van da, of met modder en water derbij ook nog of zo goed als onberijdbaar.
Dus ja soms wel breder ogende dreefjes maar ze waren omgetoverd tot smalle eensporige paadjes, sigle track's dus, als 'k 't woordje toch goe begrijp :roll: En vooral veel in het bos gereden met veel afwisseling en meer als genoeg op en af voor de periode van het jaar. En natuurlijk moet ge van het één boske naar 't 't ander geraken.
Het was voor mij een dikke 7 waard algemeen, vooral de afpijling was héél goe gelukt. Alleen lag er hier en daar wat te veel moos. Zoud ge da alstemblief volgend jaar kunnen weghalen of opruimen? Want da is geen zicht zo midden in het bos. 'tja ik moet toch óók iet negatief kunnen zeggen hé. :roll:
Flexx
Mountainbiker

Post by Flexx »

Best wel goede TT, leuk parcours met leuke klimmetjes en vlotte paden.
Enkel problemen met mn materiaal maakte het iets minder, maar da kan worden opgelost.
Voor de rest heb ik met toch goed geamuseerd en is deze TT voor herhaling vatbaar.
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

C-Man wrote: 'tja ik moet toch óók iet negatief kunnen zeggen hé. :roll:

HET negatiefste was dak zo'n slechte benen had dak die manne van diest nie heb kunnen inhalen... lol.
dendave
Mountainbiker

Post by dendave »

onze eerste tt sinds 15 jaar :oops: , en de organisatie was dik in orde!
het parcours kon inderdaad nog een heel stukje zwaarder gemaakt worden in de regio, maar dit was voor ieder wat wils he.
wat mij wel opviel was dat er verschillende ons voorbijreden over de rechte brede paden, met een blik van pffff, maar bij de minste helling stonden ze onderaan of maximum halverwege langs hunne fiets te pfffff-en, waarmee ik dan eens goed moest lachen :lol:
ik ben helemaal nog niet snel, en het is eigenlijk mijn ambitie ook niet voor een van de snelste van de tt's te worden, maar de essentie voor mtb-en is voor mij toch het technische stuurwerk, en de beklimmingen bovengeraken, niet om over het asfalt rakelings langs anderen door de rijden, maar een beklimming of een afdaling...oh nee.
maar ja, de tocht (en bevoorrading, en infrastructuur, en bepijling,en...) was zoals gezegd dus dik in orde.
Johnny de Wit
Mountainbiker

Post by Johnny de Wit »

afschuwelijk slechte benen, na 2,3 en 5 Km met de gedachte gespeeld om te draaien en naar huis te gaan. Blijven rijden tegen slakketempo en er wat doorgekomen...niet te rap, maar het ging wel.
Qua organisatie... Was dik in orde. Een van de medewerkers kloeg over modder, maar het was in orde. Wie niet vuil mag/wil worden, moet maar niet gaan mountainbiken!!! Bevoorrading overgeslagen, had zelf voer en drank genoeg bij en zat toen in een redelijk aangenaam ritme. Pijlen, dik in orde!!! Tof parkoer.... kortom zeer tof ritje!!! ik zou een 9 durven geven, ik zou niet weten wat er slecht was.
Zeker voor herhaling vatbaar!!!!!
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

dendave wrote:wat mij wel opviel was dat er verschillende ons voorbijreden over de rechte brede paden, met een blik van pffff, maar bij de minste helling stonden ze onderaan of maximum halverwege langs hunne fiets te pfffff-en, waarmee ik dan eens goed moest lachen :lol:
ik ben helemaal nog niet snel, en het is eigenlijk mijn ambitie ook niet voor een van de snelste van de tt's te worden, maar de essentie voor mtb-en is voor mij toch het technische stuurwerk, en de beklimmingen bovengeraken, niet om over het asfalt rakelings langs anderen door de rijden, maar een beklimming of een afdaling...oh nee.
lol.
das dus het grootste probleem van de wintertt's : die snelle gasten die nergens op-, af- of rond geraken. niet veel aan te doen. laat ons maar doen alsof het "asfaltjanetten" zijn he...
Nielskie
Mountainbiker

Post by Nielskie »

ik denk dat ik gewoon ietske te veeleisend geworden ben op het vlak van TT's. Ik droom van parkoers met 0 m vlak en 100% technische singletracks.

zeker na dat toerke in Pécrot (2 weken geleden) en Ham (vorige week), was dit toch voor mij een tegenvaller.
Magura
Mountainbiker
Location: 4x alu, 1x krakbon, 1x tita + dolf, 1x tita 29",1x Cust Tec SingleSpeed, 1x staal, 1x tita zand

Post by Magura »

of we de 55 km nog inrichten zullen we van de week evalueren, blijkbaar zijn er toch liefhebbers voor . dit kost ons 4 personen extra aan organisatie en moet dus uiteindelijk wel een meerwaarde hebben.

De maasvallei met terrils zou ook kunnen maar lijken toch wat te veel van het goede.
Gewoon doen!!
Iegienie
Mountainbiker

Re: nabeschouwing Dilsen

Post by Iegienie »

heritage wrote:of we de 55 km nog inrichten zullen we van de week evalueren, blijkbaar zijn er toch liefhebbers voor . dit kost ons 4 personen extra aan organisatie en moet dus uiteindelijk wel een meerwaarde hebben.
tuurlijk is daar een publiek voor. drie urekes fietsen is gewoon ideaal. anders moet je de 40+20doen, toch altijd leuker om "de 55" te doen...
Beny
Mountainbiker

Post by Beny »

Iegienie wrote:
C-Man wrote: 'tja ik moet toch óók iet negatief kunnen zeggen hé. :roll:

HET negatiefste was dak zo'n slechte benen had dak die manne van diest nie heb kunnen inhalen... lol.
haha.... eindelijk heb ik hem achter mij kunnen houden :wink:
ik geef het toe, heb niet de lange afstand gereden :drunk:
Post Reply