17/ 12 /06 LENDELEDE

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

grote plateau wrote:Nog ne "alcoholvrije" :drunk: après met Hanzie,Moustache,supahfly en de man van lendelede:"Stafke" ('k weet nu ook wie dat is)

Nen dikke proficiat aan de inrichters. =D> =D> =D> =D> =D>

Stafke en Marnix:tot volgend jaar en misschien wel met VTTtje,want die heeft hier een parcourske naar zijn hart gemist zulle.
Een keer niet akkoord en twee keer wel:
- Ne proficiat aan Stafke en Marnix voor een prachtige rit met veel verrassingen
- VTTtje heeft echt iets gemist

En nu allemaal stillekes zijn, ik ga een klein tukske doen... Shhh :-$ :-$ :-$
HanZi
Kerstman
Location: grand canyon al 8.0,en nen zelf ineengestoken granville

Post by HanZi »

Vandaag terug met goede benen gereden,met als gevolg mij weer ne keer volledig laten gaan (en glijden :-D )op dit superzwaar parcours met vettige passages door bos,veld,karrieren,weide,mais enz.... Kortom,het was weer genieten samen met grote plateau en couwboy peter die zijn dagje niet had, [-o< [-o< volgend jaar een kleine tussenstop bij z'n kruiske voor een klein gebedje :wink:
@ stafke en copains ,bedankt,jullie hebben prachtig werk geleverd =D> =D> =D> =D>
Zeker tot volgend jaar!!
gerardke
Mountainbiker

Post by gerardke »

zwaar, zwaar en nog eens zwaar, na 100 meter was het al van dat, maar ik heb me geamuseerd op de 52. de afspuiting van de fietsen bij de 2de bevoorrading was zeker wel gekomen. het was duwen en trekken maar we zijn er geraakt. mss was het toch wel iets te zwaar voor iemand die in conditieopbouw is. maar ja dit had ik mss wel kunnen weten
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Moustache wrote:
grote plateau wrote:Nog ne "alcoholvrije" :drunk: après met Hanzie,Moustache,supahfly en de man van lendelede:"Stafke" ('k weet nu ook wie dat is)

Nen dikke proficiat aan de inrichters. =D> =D> =D> =D> =D>

Stafke en Marnix:tot volgend jaar en misschien wel met VTTtje,want die heeft hier een parcourske naar zijn hart gemist zulle.
Een keer niet akkoord en twee keer wel:
- Ne proficiat aan Stafke en Marnix voor een prachtige rit met veel verrassingen
- VTTtje heeft echt iets gemist

En nu allemaal stillekes zijn, ik ga een klein tukske doen... Shhh :-$ :-$ :-$
Ga ik zeker niet ontkennen,maar ik ben vandaag ook ferm aan mijn trekken gekomen en kan zeggen dat jullie iets mooier gemist hebben wat mij betreft.
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

veeteeteetje wrote:...maar ik ben vandaag ook ferm aan mijn trekken gekomen ...
Enne, edde gefietst ook? :roll: :roll: :roll:
Johny
Mountainbiker

Post by Johny »

Zwaren tocht geweest hier in lendelede, ( Efkens moeten passen op de laatste bergop bergkapel ) goeie bevoorradingen , zelfs met afspuitmogelijkheid aan de 2 de bevoorrading. Effen niet op zeker gespeeld , door alle gekende bloso routes links te laten liggen, maar veel nieuwe stroken in te lassen in kombinatie met grote hoeveelheid nattigheid van zaterdag, een zware uitdaging, STAFKE en MARNIX en de crew , doe zo verder =D> =D> =D>
littlep
Mountainbiker

Post by littlep »

denk dat ik in het vervolg beter eens kennis maak met de mensen van het forum :-D . als ik lees dat ze onder elkaar een extra jenever bevoorrading inlassen :drunk: , dan is dit op zo'n parcours enkel en alleen een stimulans om de zere benen te doen vergeten [-o< .
stafke
Mountainbiker

Post by stafke »

ziezo netjes gewassen en terug positief opgeladen,want ik zie dat iedereen MOE maar TEVREDEN is,niemand een slaappilletje nodig???? #-o #-o
Vandaag leuke ontmoeting gehad met enkele forum leden;
grote plateau,moustache,supah fly,hanzi,slijkcrosserke,brozie,nonkel T(verdorie)johny,enfant terrible,brokkerieder en misschien nog anderen(sorry beetje vergeetachtig [-X [-X )
Cowboy Peter graag leerde ik je ook kennen,maar naar het schijnt heb je ons veel te vroeg verlaten!!!!! #-o

Dank aan alle 666 deelnemers,

en zeker onze ganse bende medewerkers en sponsors,

tot de volgende!! :-D :-D :-D
Last edited by stafke on Mon 18 Dec 2006 21:38, edited 1 time in total.
Enfant terrible
Mountainbiker

Post by Enfant terrible »

Rijd al jaren de tocht van KWB-Lendelede en heb me al telkens goed geamuseerd, ben daar nochtans al enkele keren dood gegaan...

Wat ze ons dit jaar voorschotelden zijn wellicht de vruchten van de groote inspanning die geleverd werd door de organisatie. Merci en proficiat !! =D>
Zoveel off-road, en waar ze het soms uithaalden, niet te doen !
De 52Km (zwaar) gedaan samen met Brokkerieder en deze keer niet dood gegaan, nen mens zou er stil van worden... :lol:
Nonkel T
Mountainbiker

Post by Nonkel T »

amai mijn haar, khad gespeisd van een beetje op te warmen op wijkslagskes en makadamkes alvorens uit het centrum te zijn maar neeje, direkt de wei in en wat voor 1.
Dat Stafke (en team) een zeer nauwgezet mens is weet ik al 10 jaar, maar dat hij zo secuur de trackskes zou uitzetten en weten te vinden had ik niet gepeisd. Fantastisch aanbod met uitgebreide keuze, licht of zwaar, nat of natter. Daar moet werk in gekropen hebben zeg om die alternatiefkes uit te zoeken =D> =D> =D>.
Inderdaad het was ploeteren en bij wijlen zwemmen om door bepaalde stroken te geraken (vooral da maisveld #-o #-o ) maar ook wel genieten :bounce: :bounce: en wat een weertje!!
Veel solidariteit ook bij de bikers in geval van pech: gsm support, platte bandendienst, zowat van alles gezien en zo moet het ook =D> =D> .
Spijtig van mensen die serieus gevallen zijn, (denk dat helm dragen verplicht moet worden) hopelijk zonder veel naleed.
Ben wegens tijdsgebrek vroeger uit de modder gekropen, maar wel nog genoten van den apres met oa Stafke en Montybiker en nog enkele andere modderduivels.
Bedankt stafke en tot volgend jaar in Lendelede

nonkel T(evree)
Post Reply