Ok dan, mijn goede daad voor deze weekScheldetrapper wrote:...
17/12/2006 Dendermonde
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Rocky Rider
- Mountainbiker
Post by Rocky Rider »
Zelfs de mannen van 't stad komen afgezakt. Allez, we zijn maar met z'n twee maar dan hebt ge der nog maar 298 te gaan, niet.Scheldetrapper wrote: 'K heb de voorzitter horen zeggen,als wij dit jaar de kaap van de 300 deelnemers niet overschrijden,dan stoppen wij met het organiseren van mountainbiketochten.
Zodus beste MTB'ers uit de streek van Dendermonde en omliggende,laat dit niet gebeuren en kom voltallig afgezakt naar St.Gillis.Dendermonde.
Het weer ziet er deze keer iets beter uit .
Alles staat klaar, morgenvroeg 't fietske nog op den auto gooien, en dan komen w'af.
Iedereen nen schonen toer toegewenst. En tot op den après-bike.
-
Klippel San
- Mountainbiker
- Rocky Rider
- Mountainbiker
Post by Rocky Rider »
Ik heb de 55 km gekozen omdat het weer goed zat. Er was inderdaad veel asfalt in 't parcours dat is waar. Maar er zaten toch ook haal wat schoon modderstrookskes tussen.
Organisatorisch was dit één van de beste tt's die ik al mocht ervaren.
Vriendelijk onthaal, goede bewegwijzering.
Twee goede bevoorradingen met wederom enorm toffe gasten van de organisatie.
Nog eens nen dikke mercie aan die kerel die onze bikes heeft schoongespoten.
Normaal gezien kom ik niet zo snel langs die kanten maar als ge 'm volgend jaar opnieuw doet wil ik zeker nog eens afkomen.
Normaal gezien kom ik niet zo snel langs die kanten maar als ge 'm volgend jaar opnieuw doet wil ik zeker nog eens afkomen.
- Scheldetrapper
- Mountainbiker
Post by Scheldetrapper »
Als ik eens de commentaren van de verreden tourtochten samenbundel dan is het een weekend geweest van vallen en opstaan,was het niet door de modder dan was het door de ijzelplekken.Friet Rider wrote:En aantal deelnemers?
Dit was een aanslag op mens en materiaal,in Dendermonde zijn er vier bikers weggevoerd naar de spoedafdeling,ik hoop dat er geen ernstige gekwetsten zijn.
Zelf heb ik bij de op en afrit van de brug in Appels,acht bikers tegen de vlakte zien gaan,was dit nog verantwoord vroeg ik mij zelf af
'K heb ook via via vernomen dat er ongeveer 400 betalende bikers aanwezig waren.
- Scheldetrapper
- Mountainbiker
Post by Scheldetrapper »
DIRTY,verklaar uw nader,parkeerwachter en achterwiel stuk,ook gevallen of was het iets anders ???dirty wrote:Bij één van onze bikers was de ontvangst minder hartelijk door de parkeerwachter van dienst ???
Ook de afstand (aantal km's & afstanden ) werd niet weergegeven aan de inschrijvingsstand of vertrek.
voor mij was het sowieso rap gedaan ,achterwiel aan stukken gereden
- Scheldetrapper
- Mountainbiker
Post by Scheldetrapper »
Was dat die mens met dat geel plastieken pakje aan,awel die is ooit nog Kampioen van Belgie geweest bij de beroepsrenners en bijna Wereldkampioen bij de liefhebbers"De Sitter Eddy", een sprintbom .Rocky Rider wrote:Ik heb de 55 km gekozen omdat het weer goed zat. Er was inderdaad veel asfalt in 't parcours dat is waar. Maar er zaten toch ook haal wat schoon modderstrookskes tussen.