eerst het positieve
- mooi weertje, fris maar lekker droog
- parcour was schitterend, 90% off road, kleine maar soms venijnige klimmetjes in het bos, overal goed bereidbaar voor de tijd van het jaar, echt mooi , een stukje zo moeten afstappen (iedereen stapte daar af) , naar 't einde toe was er een gelijkaardig stukje maar daar ben ik kunnen doorgaan .
- goede uitpijling
het negatieve
- bevooradingen waren triestig, nog een geluk dat er wat aquarius te krijgen was, voor de rest was het te doen met een stuk banaan, zo'n zielig koekske en voila, want de soep was net op als ik daar kwam (waren wel nieuwe aan't maken) , maar zelfs geen beetje water te krijgen
- de afspuitstand, zoals velen heb ik maar wijselijk mijn fiets gedraaid, aangezien voor de hoeveelheid volk die afspuitstand ondermaats was, ik gind daar niet meer dan een half uur staan wachten .
het negatieve los van de organisatie
veel idioten onder de baan, zo was er een groepje, op het vlakke en bergaf kwamen ze drummen en deden ze de gekste dingen om je voorbij te steken, echter bergop of waar het parcour wat minder was daar stropten ze de boel op en moest je ze voorbijsteken.
was ik ze eindelijk losgereden, kom ik uit den draai waar men weer op het 35Km stuk kwam en zaten ze toch wel weer voor mijn neus zeker
ook (heel)veel platte banden gezien
moest ik een score moeten geven aan deze tocht
parcour 10/10
uitpijling 9/10 (heel duidelijke pijlen trouwens)
bevoorading 4/10
afspuitstand 4/10
uiteindelijk de toch uitgereden tegen een gemiddelde van net geen 20 Km/u