17/ 12 /06 LENDELEDE

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Bunny Hopper
Mountainbiker
Location: Orbea Teneré, shimano, regelbaere vering met lock-out

Post by Bunny Hopper »

allee ja, na zware neusoperatie ben ik der tijdje nie geweest
paar schone TT's gemist in mijn streek. lendelede stond wel op me kalender maar ga me beperken tot een testrit op de groene blosoroute in de gavers. enigen da ik daar stoor zijn die 3 fazanten. Kweet niet of ik na 4 weken inactiviteit en zondere enige training al klaar ben voor wa zwaarder werk. dus zal voor volgend jaar zijn dat je me dan ziet, want als ik TT start ga ik voor de langste afstand steeds.
want als je nie voelt daje gereden hebt, dan doede den toer best twee keer.

Mannekes en meiskes,
I'll be back............................................... :^o
SuPaH FLY
Mountainbiker

Post by SuPaH FLY »

Aangezien ik verstek heb moeten geven voor MOEN #-o wegens te lang en te veel zuipen de avond ervoor :drunk: :drunk: :drunk: zal ik vandaag een AA dagje inlassen om morgen toch op mijne velo te geraken dus mij mag je zeker verwachten.

Wanneer vertrekken de meeste forum-bikers? 8 uur???
littlep
Mountainbiker

Post by littlep »

Vandaag in Moen mijnen voorderailleur in de soep gedraaid =D> . Velomaker was niet open en k zal dus pas maandag nen nieuwen kunnen steken :-? . Heb mijne crossfiets opgeblonken en zal morgen daarmee eens gaan modderen in eigen streek. Hopelijk blijft de regen thuis, want 1 keer per weekend doornat is genoeg.
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

SuPaH FLY wrote:Aangezien ik verstek heb moeten geven voor MOEN #-o wegens te lang en te veel zuipen de avond ervoor :drunk: :drunk: :drunk: zal ik vandaag een AA dagje inlassen om morgen toch op mijne velo te geraken dus mij mag je zeker verwachten.

Wanneer vertrekken de meeste forum-bikers? 8 uur???
Wa peisde van tegen 8uur in te schrijven om te starten tegen 8u30? :bounce: :bounce: :bounce:
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

stafke wrote: Bij mijn weten zitten er enkele stukken in waar nog nooit een MB gereden heeft tenzij de onze,aan u om ze ook eens te proberen! :lol: :lol:
Stafke,
Just langs de rijksweg gereden (met den auto) en al een paar stukjes gezien die klaarstaan voor morgen =D> =D> =D>
Ik verlang al voor de spoorwegberm en het veld ervoor. Dat ligt nu nog maagdelijk, maar morgen tegen de noen zal dit toch wel anders zijn.

Als er nog een paar zo tussen zitten ziet het er heel goed uit. [-o< [-o< [-o<
El Gringo
Mountainbiker

Post by El Gringo »

Brosie wrote:'t is officieel : we komen af =D>
we zijn zeker al met 6 tot nu toe ; den après zal ook weer zwaar worden (hoop ik) :drunk: [-X
Après zwaar :roll: moet nog in de namiddag met het vrouwke op de kerstmarkt geraken hé :(
SuPaH FLY
Mountainbiker

Post by SuPaH FLY »

Ik zal er zeker zijn rond 8.30 uur samen met Moustache dus als er nog FORUM-bikers zijn die willen meerijden, kom maar af.

:bounce: :bounce: :bounce:

Laat de VETTIGHEID maar komen =D> =D> =D>
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

SuPaH FLY wrote:Ik zal er zeker zijn rond 8.30 uur samen met Moustache dus als er nog FORUM-bikers zijn die willen meerijden, kom maar af.

:bounce: :bounce: :bounce:

Laat de VETTIGHEID maar komen =D> =D> =D>

'k zal der ook zijn na een tweede nacht op rij in't sop :drunk: gezeten te hebben.
Nu wel proberen van ne keer een cola'tje te drinken. #-o
stafke
Mountainbiker

Post by stafke »

wees gerust Moustache ge zult het u niet beklagen(en de anderen ook niet)!
Hopelijk blijft het vanaf nu droog(wij hebben al ons deel gehad)zodat jullie enkel baden in je eigen zweet!!! :bounce: :bounce:

Ziezo een kort woordje en nu vlug terug aan het werk

Tot morgen!!! :-D :-D
Johny
Mountainbiker

Post by Johny »

Hallo stafke, Bedank alvast maar de vrouwtjes voor de heerllijke warme soep na de KLETSNATTE uitpijling zaterdagvoormiddag. ( en uw stukje kaas ) =D> =D> Wie aan de spoorwegberm langs de rijksweg nog tot boven wil geraken zal over een goeie konditie moeten beschikken. tot morgen..
Post Reply