16/12/2006 Steenbakkers VTT MOEN

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
littlep
Mountainbiker

Post by littlep »

Ondanks de regen en na 20km enkel nog den grote plateau vooraan beschikbaar :evil: toch een pracht van een tocht gereden. prima organisatie en vooral de warme douche deed deugd. mij zie je volgend jaar zeker terug (met nen nieuwen voorderailleur). :wink:
Rodenbach
Mountainbiker

Post by Rodenbach »

wij met z'n 2 rond 8u30 vanuit torhout vertrokken en toch maar besloten om hooglede links (of is het rechts) te laten liggen en naar ons eerste gedacht - moen - te gaan... rond 9u15 aan het parcours begonnen, nog licht aan het twijfelen om de 37km te doen maar door het hondeweer toch bij 27km gehouden : super-tt ! =D> mooi technisch stuk langs het kanaal, iets té zwaar bovenop die taluds en naar beneden gegleden 8) verder aangename afwisseling tussen slingerende baantjes op en af, singletracks met soms diepe sporen maar toch te doen, deugddoende betonwegeltjes, kortom: één van m'n tofste (en tegelijk zwaarste) georganiseerde mtb-ervaringen... op een kleine twee uur was ik erdoor, wel met enkele haltes om m'n compaan op te wachten
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

grote plateau wrote:
veeteeteetje wrote:
SuPaH FLY wrote:Damn, miene kop doe zjir !!! #-o #-o #-o

Nu nog mien zelv'n twoope rakel'n dak sebiet een toerke kan doen :drunk: :drunk: :drunk:
Ik zit nu met een frisse kop maar met " betonnen "benen!! #-o #-o
Maar ik denk dat da na de middag juist andersom zal zijn.

Dus m.a.w het komt nie goed vandaag!!!

Als je het mij vraagt is de regen hier de staat van het parcours deftig aan het omgooien.Het wordt weer een heerlijk modderbadje.
'k hebbe 'k ik het alletwee;ne betonnen kop en een zeer been!!! 8)
maar tegen ten éénen zijn we daar,mijn madam en ik en verzekers't alletwee op 't klein plateautje met onze zwemvliezen aan. #-o
Mannen, wilde aub niet zo luid typen! T'is nu 5 uur en ik beginne toch weer bijna mens te worden (in zoverre dit natuurlijk mogelijk is in mijn geval.)

Sorry Steenbakkers, maar het is er echt niet van gekomen, maar gisterenavond was heel leuk :drunk: :drunk: Trouwens, vanmorgen was het nog leuk toen ik ging slapen.
Hiermee is het dus bewezen dat je enkel een kater krijgt van slapen! :roll:
zone30
Mountainbiker

Post by zone30 »

terug mooie rit, vettige stukken om je stuurvaardigheid te testen, er velen voetje aan de grond zien zetten, zelf ook eens blijven steken en mij eens in 't riet gelegd. perfecte uitpijling, bevoorrading, organisatie,proficiatjavascript:emoticon('=D>')
Applause. de nattigheid werd er op het einde voor mijn zoon toch teveel aan, vandaar genen aprés en direct naar huis in een warme auto.
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

alvast nen groten merci voor alle bikers die het natte weer trotseerden om onze TT te komen rijden... Zelfs Yoerik (onze fotograaf) en ikzelf stonden soms met medelijden te kijken naar de hier en daar ploeterende bikers... terwijl ikzelf alleszins ook niets liever doe... #-o

We waren vandaag met een goede 710 bikers! Merci hé manne en vrouwen... :wink:

binnenkort komen de iets meer dan 600 foto's ook online... :wink:
Jefke85
Mountainbiker

Post by Jefke85 »

den blinky wrote:aja dark dingo tegen het lijf gelopen :-) amai begin alvast mor te trainen zenne #-o #-o want da buikje is ferm gezwollen :lol: :lol:
Haha, Dark Dingo :d:d
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

Ook al terug van een voor mij mega-meegevallen toertocht. =D> =D>

Voor het vertrek nog superfanneke gezien('t is dan toch geen watje) en een lijk #-o op een fiets(Filliberke)
In de namiddag vertrokken in een lekker regenweerke.(waar was de beloofde sneeuw??) De tocht was superleuk met zeer veel afwisseling.
Aan een gezapig tempo de 45km afgehaspeld samen met vtttje,pptje en lichterveldenaere.We hebben dan den helft van mijn bedde overstoken en IK #-o heb ze natuurlijk niet gezien [-X .(echtscheidingspapieren liggen al klaar [-o< [-X [-o< [-X )

Prima bevoorradingen =D> ,bij de tweede zelfs de ketting wat voorzien van verse olie,zo liep alles weer gesmeerd. :lol: Slijkcrosserke voelde zich vandaag duidelijk in zijn sas;kwam het door de modder?

Vlotte bike-wash waar den Dark Dingo alles onder controle had. =D>

Lekker wame douche waar moonrider =D> bezig was met solliciteren voor "schoon en meedogenloos" :lol: :lol:

Ne korten après met nog enkele forumleden,waarXIII al met een Lefke in zijn handen stond,na een zeeeeeer kort ritje #-o ('t is toch niet die k**s van Filliberke die meegedraait heeft zekers?),Fritsie ,Kommil foo (klein plateautje dacht eerst dat ge den echten was!!),Fredje kubiek,Rock-Rider,.....

Super goed ingerichte organisatie,waar alles vlekkeloos verliep en iedereen duidelijk met veeeeel liefde voor het mtben zijn steentje heeft bijgedragen voor een leuke en aangename mtb-dag. =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

Volgend jaar steek ik een superkaars aan [-o< omdat ge eens prachtig weer zou hebben en mega veel bikers naar jullie prachtorganisatie kunnen komen.
tot volgend jaar.

ps:@moustache en supahfly:ne kater :drunk: verwerken doet ge best met in de wind en de regen te mtben.Vandaag voorbeelden genoeg gezien! #-o :wink:
cloclo
Mountainbiker

Post by cloclo »

Proficiat aan de Steenbakkers!Jullie hebben weer een magnifiek parcours uitgestoken =D> Al het mooie uit de streek zat er in.Jammer dat het weer niet meewilde.Ik heb lang getwijfeld of dat ik de 40 of de 49 ging rijden.Het verstand heeft het gehaald op het hart.Het sop stond al in mijn schoenen aan de splitsing en ik begon koud te krijgen,40 was dus genoeg.Jammer maar helaas.
Ja de kledij was weer fameus vuil vandaag,sjans da ge da zelf nie moet wassen.
Ik heb me in ieder geval ferm geamuseerd vandaag,ik hou wel van extreme omstandigheden.Jammer genoeg was mijne XTR bike die ik gereserveerd had voorzien van baanbanden,wat fameuze schuif en glijpartijen tot gevolg had.Anders wel een goe fietske,licht en snel.
Veel forumleden gezien vandaag onderandere Pro team,Rock rider,lok 36000,fredje kubiek,Katrien 20,Nonkie,Casper,Kommilo foo,enz.We waren goe vertegenwoordigt vandaag.
Steenbakkers,tot volgend jaar!
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

Deze voormiddag ook naar Moen afgezakt. Wreed zwaar getwijfeld of ik dat wel zou doen, het regende pijpestelen, op de autostrade in Lichtervelde der zelfs afgereden met het gedacht om terug naar huis te rijden #-o , maar dan toch maar gekozen om naar Moen te komen, en 'k moet zeggen 't heb het mij geen moment beklaagd. =D>

Een super goede organisatie, heel goed uitgepijld, bevoorrading ok, enz...

Casper en C°, nen dikken proficiat hoor. =D> =D> =D>

't weer, daar kunde toch niets aan doen, vèèèèèèl regen gehad, maar ja, nat is nat, dat mag dus de pret niet bederven.

@ Grote Plateau, bedankt hè seg "watje" :lol: :lol:
lok 36000
Mountainbiker

Post by lok 36000 »

Deze morgen ook afgezakt naar Moen zoals beloofd. De weergoden waren alweer in hun element, toen ik mijnen kop buiten stak deze morgen begon het al te regenen. In Moen rond 08:30 de start genomen samen met Barthie (een kennismaking met een mede Zultenaar) en de wederhelft van XIII (Katrien 20). Het was alweer een een mooie tocht aldaar in Moen; de Steenbakkers verdienen eens beter weer bij hun tocht en bijgevolg een hoger deelnemersveld. Alles was redelijk goed berijdbaar als je met wat moddergevoel in de genen zit.
Er is nu wel iets wat ik niet snap van mijn medebikers. Als je geparkeerd staat met uw wagen op de parking voor het voetbal terrein van FC Moen dus op amper 50m van de warme douche's. Waarom dan staan wassen als de katten en met half besmeurde kleren staan prutsen onder de achterklep van uwen auto. Ik zou mopperen over koud water en anderen staaan wanneer er lekker warm water beschikbaar is te prutsen langs de straat.
Groetjes aan alle steenbakkers en vooral aan den Dark Dingo opdat we hem vlug weer her en der tegen het lijf lopen.
Post Reply