17/12/2006 Dilsen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
scelter
Mountainbiker

Post by scelter »

Magura wrote:Hoe ligt het erbij na de regenval van vandaag?
Om dat te kunnen zeggen zullen we moeten wachten tot NA de regenval :wink:
Flip FSR
Mountainbiker

Post by Flip FSR »

Hoe noemen ze dat weeral? "Oude wijven!" Da was 't :-D :-?
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

mtb team langdorp zal er ook zijn met een delegatieke.

ben nog nooit in dilsen geweest, wel in as en neeroeteren en bree en retie en lommel en genk en zonhoven en peer en eksel en hechtel en houthaelen en maasmechelen, maar dilsen, das den eerste keer.

kzin ne kje kuurieuus...
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

@ Farmer : 't Is sinds een uur of 5 gestopt met regenen. Ze spreken ook niet meer van regen de volgende 24u. Zo drassig zal het er morgen wel niet bij liggen. Sommige stukken misschien wel, maar niet het hele parcour. Het water zakt hier nogal redelijk snel weg.
Flip FSR
Mountainbiker

Post by Flip FSR »

Iegienie wrote:
kzin ne kje kuurieuus...
Gij gaat hier niet meer weg willen :lol:
heritage
Mountainbiker

parcours dilsen

Post by heritage »

Net terug van een laatste kontrole van het parcours en na 16 jaar organiseren durf ik wel te zeggen dat het één van de beste edities gaat worden.
Vanmorgen met uitpijlen een droog gewaaid parcours , perfect, geen spatje op de fiets !
Vanmiddag in de regen dus nog wat nagefietst maar wat er vanmiddag uitviel daar gaan julie morgen geen last meer van hebben , dus het wordt zeker geen modder geploeter, temeer daar de ondergrond , deels zanderig en deels kiezelachtig het water opslorpen deze nacht en de rest doet de wind.
55 (57) komt dus inderdaad in maasmechelen en in bergerven neeroeteren. de bevoorrading is voorzien kort bij Opoeteren (dikke den ) rotonde en juist voor bergerven wordt aangedaan.

de leffe staat klaar

Succes ! :bounce:
heritage
Mountainbiker

parcours dilsen

Post by heritage »

inschrijving in het "t schakeltje " ligt 50 m vanaf de rijksweg en naast de sporthal.
douches in de sporthal.

greetz
Serge R
Mountainbiker
Location: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch

Re: parcours dilsen

Post by Serge R »

heritage wrote:Net terug van een laatste kontrole van het parcours en na 16 jaar organiseren durf ik wel te zeggen dat het één van de beste edities gaat worden.
Vanmorgen met uitpijlen een droog gewaaid parcours , perfect, geen spatje op de fiets !
Vanmiddag in de regen dus nog wat nagefietst maar wat er vanmiddag uitviel daar gaan julie morgen geen last meer van hebben , dus het wordt zeker geen modder geploeter, temeer daar de ondergrond , deels zanderig en deels kiezelachtig het water opslorpen deze nacht en de rest doet de wind.
Nu is het te hopen dat je niet :^o anders kom ik morgen met pek en veren achter je aan :wink:
pepper
Mountainbiker

Post by pepper »

vandaag in Overpelt geweest ; vroeg vertrokken en niet veel modder gezien.
In Dilsen ben ik zeker ook van de partij : ik heb absoluut geen schrik van modder: het zorgt zelfs voor bijkomende fun : ik hoop alleen dat mijn remblokjes het nog zullen houden in de talrijke afdalingen .
madskatingcow
Mountainbiker
Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Post by madskatingcow »

Is dit de toch van Dilsen - Stokkem langs de mijnterrils in het natuurgebied? =P~
Post Reply