Ivo:
Ik neem deel.
Welke periode is niet zo belangrijk maar als er geen groep van minimaal 5 personen kan samengesteld worden in één periode opteer ik voor periode 2 (met René).
Schotland Coast to Coast 2007
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Neen, het gaat (ging) erom dat mensen misschien niet in periode 2 kunnen meegaan maar misschien wel in een andere periode. Gezien ik mij kan vrijmaken voor alle drie de periodes maakt het mij niet uit dus als ik door mijn deelname een groep in een andere periode kan volmaken is dat voor mij geen probleem. Iedere korting is meegenomen nietwaar.
Maar als er in een andere periode geen volledige groep is kies ik voor periode 2 omdat mij dat uiteindelijk het beste uitkomt tov de data van andere marathons. En blijkbaar reist daar iedereen toch appart en is er nog geen sprake van een groepstarief, dus 'what's the problem'?
Bovendien neemt men deel aan een UK evenement waar nog wel meer deelnemers zullen zijn dan 5 hier of daar zekers, dus 'mijn of dijn' groepje is niet echt van toepassing vind ik.
Ik deed maar om goed te doen hoor. Maar ik zie dat het weer de verkeerde kant opgaat blijkbaar. Dus ik trek mijn plan wel.
Maar als er in een andere periode geen volledige groep is kies ik voor periode 2 omdat mij dat uiteindelijk het beste uitkomt tov de data van andere marathons. En blijkbaar reist daar iedereen toch appart en is er nog geen sprake van een groepstarief, dus 'what's the problem'?
Bovendien neemt men deel aan een UK evenement waar nog wel meer deelnemers zullen zijn dan 5 hier of daar zekers, dus 'mijn of dijn' groepje is niet echt van toepassing vind ik.
Ik deed maar om goed te doen hoor. Maar ik zie dat het weer de verkeerde kant opgaat blijkbaar. Dus ik trek mijn plan wel.
Vanuit Zaventem kan je ook bijna dagelijks naar Glasgow (ipv Charleroi-Prestwick met Ryanair) voor een 250 € heen-terug. Lijkt me iets veiliger dan de Ryanlotterij.
Beste optie voor een biker lijkt me bij BA.
BM = 20Kg bagage fiets inclusief
voor 267 € H/T alle kosten en taxen incl.
BA = 23Kg bagage + gratis fiets tot 23Kg (gratis bovenop de 23Kg bagage)
236 € alle kosten en taxen incl.
De boot is dubbel zo duur (voor alleenreizenden) + nog een flinke afstand met de auto erbovenop.
Beste optie voor een biker lijkt me bij BA.
BM = 20Kg bagage fiets inclusief
BA = 23Kg bagage + gratis fiets tot 23Kg (gratis bovenop de 23Kg bagage)
236 € alle kosten en taxen incl.
De boot is dubbel zo duur (voor alleenreizenden) + nog een flinke afstand met de auto erbovenop.
- Barny
- Mountainbiker
El camino loco ('t vroegere poco loco) heeft zo iets op zijn programma staan voor 2008TJ! wrote:Is er hier eigenlijk nog iets van in huis gekomen, en zo ja: wat waren de ervaringen...?
...'n kwestie van op tijd te beginnen voor 2008
http://www.mtb.be/Forum/viewtopic.php?t=70
zie item UK CTC
Ziet er erg aanlokkelijk uit enkel de grote slecht-weer kans schrikt me wat af.
Ben zelfs al aan het denken aan 2009.TJ! wrote:Is er hier eigenlijk nog iets van in huis gekomen, en zo ja: wat waren de ervaringen...?
...'n kwestie van op tijd te beginnen voor 2008
Zou het graag doen,maar vant vrouwke mag ik het zeker ni alleen doen.Dus graag reacties van hoe dat ginder allemaal was.
Maar blijkbaar weineg reactie hier.