winterduatlon zonhoven 2007
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
winterduatlon zonhoven 2007
naar goed gewoonte gaat dit jaar voor de 4de keer de winterduatlon op het terrein ter molen door in Zonhoven. De wedstrijd staat gepland op 21 januari en de asftanden zijn 3 lopen, 30 fietsen, 3 lopen. De wedstrijd staat ook open voor duo's. meer info + flyer: www.duathlon-hasselt.be
yes!!! Alles ligt er momenteel erg zacht bij!!Er worden regelmatig TT's gereden en georganiseerd in Zonhoven die het militair domein aandoen.Zodoende kan je al kennismaken met een gedeelte van het parcour!!Onderschat het tempo van de andere deelnemers niet,want het licht hoger dan je denkt!!!viperke wrote:zowel lopen als biken offroad ?
- kristofbomans
- Mountainbiker
Post by kristofbomans »
Als alles goed verloopt zal ik dit jaar weer van de partij zijn. Vorig jaar kwam ik rond de 10de plaats de eerste wisselzone ingekomen, toen stevig gefietst en bij het afsluitende loopnummer kon ik mijn voorsprong behouden en won de wedstrijd. Hopelijk kan dit ook bij de volgende editie. We zullen zien.
- kristofbomans
- Mountainbiker
Post by kristofbomans »
het voordeel voor mij is natuurlijk dat het een klein beetje technisch is en dat het mountainbiken 30km is. Als mountainbiker ben je hier wel in het voordeel.