Dat zijn die platte kasseien waar ik het over had...
Die moet je normaal gezien 'beklimmen'....het kan venijnig zijn maar kasseien zou ik het niet durven noemen. Zijn eerder van die vierkante straatstenen die beetje naar boven steken. Met één minuutje uit het zadel te rijden zijn heb je deze al bedwongen....Daarna wordt je zelfs beloond met een offroad stukje die lichtjes dalend is, waar je dus kunt op vlammen...normaal gezien wordt dan naar rechts afgeslaan om een klimmetje te doen op beton, die bij mij soms meer in de benen kruipt dan het stukje afgeronde kasseien....
16/12/06 Adegem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Maltje,maltje wrote:Ben nog aan het twijfelen:maar denk wel dat ik af kom.Kan ik in de voormiddag vertrekken,die van de Limburg vertrekt te laat voor mij.
Hopelijk wat hellingen?
Moest ik van jou zijn, dan zou ik voor die 30km verder, toch 100% zeker kiezen voor Moen!!! In Adegem is alles plat en in Moen mag je toch wel rekenen op een goeie 500 hm. Lees maar eens hun topic! Een gegarendeerd schitterende tocht!!!
-
zwiebertje
- Mountainbiker
Post by zwiebertje »
Waar je ook rijdt(oost- of west vl.),de rest van de zaterdag geen regen meer hier volgens de laatste radarbeelden!
Denk zelf dat het zuiden(Moen) geen regen gehad heeft deze morgen!
Enkel in Antwerpen en Limburg deze voormiddag nog regen te verwachten
Denk zelf dat het zuiden(Moen) geen regen gehad heeft deze morgen!
Enkel in Antwerpen en Limburg deze voormiddag nog regen te verwachten
-
zwiebertje
- Mountainbiker
Post by zwiebertje »
Duidelijk een foutje geschreven in mijn vorige tekst:moest dus zijn;de rest van de dag geen zware regen meer voor oost- en west-vl.
't Is hier wel nog licht aan het regenen (Gentse kanaalzone)en de regenzone is nog geaktiveerd ook!
Hoe meer naar de Ned.grens hoe meer regenkans,dus Adegem ligt nog in de lichte regen tot de middag!
't Is hier wel nog licht aan het regenen (Gentse kanaalzone)en de regenzone is nog geaktiveerd ook!
Hoe meer naar de Ned.grens hoe meer regenkans,dus Adegem ligt nog in de lichte regen tot de middag!