merida matts TFS 900-D

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Kinnie
Mountainbiker

Post by Kinnie »

Zoals ik reeds eerder zei: zeer schoon fietske =D> vind het frame zalig !
broken chain
Mountainbiker

Post by broken chain »

Die Reba-vork is toch niet standaard? Ik ben ook van plan om deze fiets te kopen, het enige wat mij tegenhoud is die manitou vork die er standaard op staat.

Tevreden over de schijfremmen? Ik twijfel nog tussen de schijf- of magura versie.

Prachtige bike proficiat, ook in het wit is hij mooi!
Rikske
Mountainbiker
Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition

Post by Rikske »

bostrapper wrote:Die Reba-vork is toch niet standaard? Ik ben ook van plan om deze fiets te kopen, het enige wat mij tegenhoud is die manitou vork die er standaard op staat.

Tevreden over de schijfremmen? Ik twijfel nog tussen de schijf- of magura versie.

Prachtige bike proficiat, ook in het wit is hij mooi!
Je moet onderstaande topic eens lezen, dit was wat vooraf ging aan Lemme zijn aankoop :wink: .

http://www.mountainbike.be/forum/viewto ... ht=#376482
go2go2
Mountainbiker
Location: Niner Jet carbon, Niner Emd, Gaea voor het bos. Columbus, Chaos voor de weg

Post by go2go2 »

Inderdaad een zeer mooie fiets met een mooie afmontage. Het omruilen van de manitou vork voor de Reba lijkt mij een goede keuze.

Ben je eigenlijk tevreden over het frame - zitpositie en heb je een idee over het gewicht van de fiets.
Lemme
Mountainbiker

Post by Lemme »

ik ben zeer tevreden over mijn bike, kwa zitpositie zeker geen probleem en ook geen last van iets als ik lang rij, (behalve mijn kont) ik vindt het frame zalig. kwa gewicht zou ik hem is moeten wegen. de schijfremmen van avid zijn ook oke, is een ideale rem om goed te doseren.
Lemme
Mountainbiker

Post by Lemme »

heb ondertussen de eerste kosten eraan gedaan, ik heb nieuwe wielen gekocht, mavic crossride, deze gebruik ik voor te moutainbiken en de orginele voor baanbanden
Post Reply