17/12/2006 Dilsen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

Josss wrote:hey LMTB , als je de 57 km uit kunt rijden , dan heb je een Leffe verdiend. :wink:
Volgens mij rijd de Johan liever kortere afstanden hoor, kwestie van meer tijd te hebben om meer leffe's te drinken :wink: :lol: :lol: :lol:

Iegienie wrote:en hoe zit het hier met de modderbestendigheid van het parkoers ?
Denk wel dat het nu al redelijk droog ligt daar, de ondergrond is er snel nat maar zeker zo snel droog, vooral met de wind die er staat. :wink:
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Inderdaad, ze voorspellen niet veel regen, dus een vettige bedoening gaat het volgens mij niet worden. Maar plassen zal je zeker tegen komen.
Ik ga er in alle geval bij zijn.
farmer/cowboy
Mountainbiker

Post by farmer/cowboy »

SusXT wrote:Ik ga er in alle geval bij zijn.
Oe laat?
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

9u15 om om 9u30 te kunnen vertrekken. Ok?

Wie rijdt er mee?

1. Susxt
2. Farmer/Cowboy
3. ...
ka.dee
Management

Post by ka.dee »

Tocht die ook meewerkt aan het Mountainbike.be Paspoort en dus 0,5 euro korting geeft aan de houders ervan.
heritage
Mountainbiker

parcours dilsen

Post by heritage »

we hebben er dit jaar nog eens een lap opgegeven om de tocht nog interessanter te maken.
de 55 km doet tevens het gedeelte aan tussen de weg naar As en de litzberg /salamander Maasmechelen met enkele formidabele hellingen, ik kan jullie verzekeren ze zijn allemaal te doen al fietsend maar je moet dan wel van goede huizen komen !
de andere afstanden, blijven tussen de weg naar as /dilsen en bergerven Neeroeteren en hebben ook daar de nodige attraktie s. Een alternatief is om in het begin 55 te volgen en naderhand als het te veel wordt na de bevoorrading evt te kiezen voor de kortere afstanden enof makkelijk of moeilijk bordtjes te volgen, zo komt men toch aan een redelijke afstand.

men kan op diverse manieren de tocht zelf zwaar of minder zwaar maken door te stoeien met de afstanden.

Het gaat droog blijven, de wind heeft veel opgedroogd en dus zijn alle ingredienten aanwezig voor de mooiste ( zwaarste , voor wie dat zelf wil maken ) tourtocht van verre omstreken.
Ter informatie : de vertrekplaats is enkele honderden meter verschoven naar Het schakeltje naast de sporthal (europalaan).

Veel plezier !! 8)
LMTB
Mountainbiker

Post by LMTB »

verdomme GF heeft weer eens gelijk :drunk: :drunk: :drunk:
Ramboke
Mountainbiker

Re: parcours dilsen

Post by Ramboke »

heritage wrote:we hebben er dit jaar nog eens een lap opgegeven om de tocht nog interessanter te maken.
de 55 km doet tevens het gedeelte aan tussen de weg naar As en de litzberg /salamander Maasmechelen met enkele formidabele hellingen, ik kan jullie verzekeren ze zijn allemaal te doen al fietsend maar je moet dan wel van goede huizen komen !
de andere afstanden, blijven tussen de weg naar as /dilsen en bergerven Neeroeteren en hebben ook daar de nodige attraktie s. Een alternatief is om in het begin 55 te volgen en naderhand als het te veel wordt na de bevoorrading evt te kiezen voor de kortere afstanden enof makkelijk of moeilijk bordtjes te volgen, zo komt men toch aan een redelijke afstand.

men kan op diverse manieren de tocht zelf zwaar of minder zwaar maken door te stoeien met de afstanden.

Het gaat droog blijven, de wind heeft veel opgedroogd en dus zijn alle ingredienten aanwezig voor de mooiste ( zwaarste , voor wie dat zelf wil maken ) tourtocht van verre omstreken.
Ter informatie : de vertrekplaats is enkele honderden meter verschoven naar Het schakeltje naast de sporthal (europalaan).

Veel plezier !! 8)
dus als ik het goed snap, dan komt de tocht van 55 km zowel door maasmechelen als door bergerven!! Nice =D>

Merci voor de info!!
SusXT
Mountainbiker

Re: parcours dilsen

Post by SusXT »

[quote="heritage"]

Het gaat droog blijven....quote]

Ehmm... Ne raad : nooit als weerman soliciteren :wink:

http://users.pandora.be/peterulenaers/WEERLIMBURG.htm

Momenteel enkel wat lichte regen, maar wat van de kust komt ziet er niet goed uit. Als morgen niet regent, ben ik zeker van de partii.
Magura
Mountainbiker
Location: 4x alu, 1x krakbon, 1x tita + dolf, 1x tita 29",1x Cust Tec SingleSpeed, 1x staal, 1x tita zand

Post by Magura »

Hoe ligt het erbij na de regenval van vandaag?
Post Reply