17/12/06 Tervuren 10de Zoniënwoudtocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Lucky22
Mountainbiker
Location: veel te goed voor mijn benen (cannondale, gary fisher, Sandman)

Post by Lucky22 »

veeteeteetje wrote:
Lucky22 wrote: nu spelen jullie eens op verplaatsing :P

Inderdaad,Lucky 22,alleen zal mijnen aprés zo lange niet duren als in Torhout,zulle.
Moeten nog een hele weg terug en ik heb in een ver verleden al iets voorgehad,vandaar dat het altijd wat blijft hangen,zeker als het zo'n lange terugweg naar huis is,hé.

Maar in het voorjaar of in de zomer maken we er dan ne keer een daguitstapje van (en da's ook beloofd)

Als er ne keer een keigoede zomer-tt is of je stippelt zelf een ritje uit,dan zullen we zorgen dat de westvlaamse meute ne keer langs komt.
Hé Veeteeteetje, 't is ook geen nachtrit hé :wink: , bij TT overdag blijf ik bijna nooit lang hangen tijdens den après :drunk:
See you sunday
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

Op het eerst gezicht ver voor mij , maar Kluisbergen--> Lendelede (30min) ; Kluisbergen --> Tervuren (1uur). Voor 30min meer zo'n speeltuin , kan ik niet laten liggen , zal er ook zijn tegen 8u30.
akela
Mountainbiker

Post by akela »

Wij doen langs deze weg een oproep aan alle deelnemers om zondag in het Zoniënwoud het nodige respect te tonen voor voetgangers en ruiters ,
geen blikjes en papierafval achter te laten in het bos en de snelheid te matigen. Zo kun je pas echt (en ook langer) genieten van het mooie decor. Parkeer je wagen op een correcte manier . Politie treedt steeds streng op tegen foutparkeerders ! Nog even vermelden dat je bij inschrijving en bij den 'aprés-Vélo' je fiets gewoon mee in de zaal kan nemen , dit om eventuele diefstal te vermijden . Veel plezier en prettige tocht !

Bike- Events Tervuren

http://users.pandora.be/bike-events/

:lol:
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

De kogel is door de kerk, ik en bikemaat Koen zullen ook aanwezig zijn in Tervuren.
Is er ook de mogelijkheid om de sporttas met douche gerief daar achter te laten ?? want als den auto 2 blokken verder staat geparkeerd zoals vorig jaar is da wat moeilijk he en verliezen we we veel tijd door om en weer te lopen.

Gizmo 8)
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

Als mijn compadres van hun woord zijn
gaan we zeker van de partij zijn. 40 km door het bos met nu en dan een tot de verbeelding sprekende single-track. Daarbij, elke training is onontbeerlijk in het vooruitzicht van Bredene 28 januari.
1) Lucky 22
2) Jocca
3) Katrien 20
4) Iceman321
5) Lucienne 22
6) Veeteeteetje (voorlopig nog zonder pepeetje maar dat kan rap veranderen,zulle)....
7) Lichterveldenaere (wellicht)
Teze
9) Kichi
10) Motorbiker
akela
Mountainbiker

Post by akela »

Gizmo wrote:De kogel is door de kerk, ik en bikemaat Koen zullen ook aanwezig zijn in Tervuren.
Is er ook de mogelijkheid om de sporttas met douche gerief daar achter te laten ?? want als den auto 2 blokken verder staat geparkeerd zoals vorig jaar is da wat moeilijk he en verliezen we we veel tijd door om en weer te lopen.

Gizmo 8)
Zal het nodige doen om een afgeschermde plaats in de zaal te voorzien
om sporttassen achter te laten .

MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

akela wrote:
Gizmo wrote:De kogel is door de kerk, ik en bikemaat Koen zullen ook aanwezig zijn in Tervuren.

Gizmo 8)

Kunnen de bikes ook eventueel daar vastgezet worden ??
allez ik zal zelf wel een slot meebrengen hoor om ze vast te leggen.
ik heb wat moeite moeten doen om mijne maat te overtuigen dus tmoet in orde zen he.

Gizmo 8)

Gizmo
akela
Mountainbiker

Post by akela »

Gizmo wrote:
akela wrote:

Gizmo 8)

Kunnen de bikes ook eventueel daar vastgezet worden ??
allez ik zal zelf wel een slot meebrengen hoor om ze vast te leggen.
ik heb wat moeite moeten doen om mijne maat te overtuigen dus tmoet in orde zen he.

Gizmo 8)

Gizmo
Nadars worden in de zaal geplaatst om de fietsen te stallen. Daaraan kunnen de fietsen met eigen slot vastgemaakt worden.
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

dik in orde voor mij =D> =D> .
nu hopen op wa deftig weer nog [-o< [-o<

Gizmo 8)
herder levi
Mountainbiker

Post by herder levi »

Afgesproken om rond 8.30 h te starten kwestie van toch nog op een "deftig" uur thuis te geraken maar als ik zie hoe donker het hier nog is deze morgen??Ik vraag me af of het al klaar genoeg gaat zijn in den bos rond 8.30h dat het toch nog wat veilig is als je met een hele bende start... #-o Hopelijk morgen een vroeg morgenzonnetje... [-o<
Post Reply