16/12/2006 Steenbakkers VTT MOEN

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
katrien20
Mountainbiker

Post by katrien20 »

[quote="THE BEASTquote]

ik zorg voor de controle van de pijltjes en de afpijling en daar tussen spring ik hier en daar een beetje bij

gr

THE BEAST[/quote]

Ha de beast,

Gewoon even ter info! Ik zal morgenvroeg fietsen, dan een korte ? apres en dan mag je XIII verwachten in de namiddag! Ik zal mijn best doen om op tijd thuis te zijn, maar wacht aub maar om je pijltjes weg te doen tot hij vertrokken is! [-o< Of ik mag nooit meer weg... #-o :-D
cyclist
Mountainbiker

Post by cyclist »

Ik twijfel nog tussen Hooglede en Moen. Wie overtuigt mij om voor Moen te kiezen ?? :roll: :roll: Hopelijk is het parcours overal berijdbaar ?
kadeetje
Mountainbiker

Post by kadeetje »

jaaaaaaaaa morgen ist zover mannen, rond 8 uur bij mijn broerke en komen af ,voor te stoempen en stoempen, is zaterdag dan ist kermis voor de bikers veel sucses mannen en tot morgen groetjes
moonrider
Mountainbiker

Post by moonrider »

cyclist wrote:Ik twijfel nog tussen Hooglede en Moen. Wie overtuigt mij om voor Moen te kiezen ?? :roll: :roll: Hopelijk is het parcours overal berijdbaar ?
Zeker , want in Moen is het te doen !!!
Overal goed berijdbaar , echt waar en zoals onze voorzitter Casper al eerder hier aanhaalde : mooie offroads !!
Kzou zeggen , kom naar Moen en je zal het volgend jaar overdoen !

Tot morgen !
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

cyclist wrote:Ik twijfel nog tussen Hooglede en Moen. Wie overtuigt mij om voor Moen te kiezen ?? :roll: :roll: Hopelijk is het parcours overal berijdbaar ?

ge moogt in 't leven niet veel twijfelen [-X ;gewoon kiezen voor Moen!!

't zal u zekers niet spijten =D>
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

De steenbakkers die op het mountainbike.be forum zitten zullen allemaal voorzien zijn van een naamkaartje met daarop hun echte naam en hun forumnaam... :wink:
cyclist
Mountainbiker

Post by cyclist »

moonrider wrote:
Zeker , want in Moen is het te doen !!!
Overal goed berijdbaar , echt waar en zoals onze voorzitter Casper al eerder hier aanhaalde : mooie offroads !!
Kzou zeggen , kom naar Moen en je zal het volgend jaar overdoen !

Tot morgen !
OKIDOKI ! tot morgen :P
barty
Mountainbiker

Post by barty »

katrien20 wrote:[quote="THE BEASTquote]
Een korte après.........daarvoor kom ik niet buiten hé

ik zorg voor de controle van de pijltjes en de afpijling en daar tussen spring ik hier en daar een beetje bij

gr

THE BEAST

Ha de beast,

Gewoon even ter info! Ik zal morgenvroeg fietsen, dan een korte ? apres en dan mag je XIII verwachten in de namiddag! Ik zal mijn best doen om op tijd thuis te zijn, maar wacht aub maar om je pijltjes weg te doen tot hij vertrokken is! [-o< Of ik mag nooit meer weg... #-o :-D[/quote]
bonsai
Mountainbiker

Post by bonsai »

430 hoogtemeters, is best te doen als je een beetje kan klimmen :wink:
*Steve*
Mountainbiker

Post by *Steve* »

Rock Rider wrote:De steenbakkers die op het mountainbike.be forum zitten zullen allemaal voorzien zijn van een naamkaartje met daarop hun echte naam en hun forumnaam... :wink:
Yo, Zorgde gij voor kaartjes misschien??? =D>

Deze morgen met onzen Dark Dingo nog eens de 37 afgebold. Alles is goe te doen om te rijden!!! En serieus veel afwisseling en nooit echt plat :oops: .

Greetz en tot morgen :wink:
Steve

ps. mijn Palm mutske ligt al klaar zulle!!! :drunk:
Post Reply