HAC4 Pro 2006

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
gaatje
Mountainbiker

Post by gaatje »

Had ik ook tot ik de geheugeninterval verlengd had.
Als ik het juist heb kan de hac4pro 20000 gegevens opslaan.
In de handleiding staat: "De hax4pro heeft een geheugencapaciteit van 120uren (afhankelijk van de ingestelde opslaginterval)."

En verder door:"Om opslagcapaciteit en batterijen te sparen, wordt de opname na een zekere tijd (afhankelijk van de ingestelde opslaginterval, bij 20sec-interval na ongeveer 24 uur uitgeschakeld."

Bij een interval van 2sec valt hij daardoor reeds na 2 uur uit, gewoonlijk juist te vlug om een serieuze tocht af te ronden.

Bij mij staat de interval nu ingesteld op 10sec en heb tot hier toe geen probleem meer met stoppen van de opname.
SPECI
Mountainbiker

Post by SPECI »

bij mij viel die uit na 10min. dus het zal toch iets anders zijn, en het gebeurde rijdens het rijden.
scelter
Mountainbiker

Post by scelter »

Is het mogelijk om met een hac4 plus achteraf op je pc een hoogteprofiel te bekijken/af te drukken en daar bijvoorbeeld een hartslagprofiel en snelheidsprofiel langs te leggen?
ivo
Mountainbiker

Post by ivo »

Ja, al deze opties zijn in te stellen - op te roepen in de bijgeleverde software.
Je kan in je voorkeuren ook je persoonlijke hartslagzone's instellen zodat je ook kan zien in welke zone je zat gedurende hoeveel tijd/percent van de gereden rit.
Post Reply