Canyon

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Ziet er allemaal wel schitterend uit maar de prijs en de afmontage is niet meer zo concurrentieel als de modellen van dit jaar. Als je naar de nerve XC 7 kijkt had je achteraan een sram XO terwijl voor 2007 al een x9 is. De prijs voor die derailleur zit een stuk onder de prijs van de X0 terwijl je toch een stuk meer voor je fiets moet neertellen. Dus de eerdere berichten dat de Canyons een stuk gingen opslaan kloppen.
scelter
Mountainbiker

Post by scelter »

Ze zijn anders wel geupgrade met Formula Oro k24 remmen. Daar lever ik graag die X0 achterderailleur voor in...
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

En ook de XC5 waar nu een Fox op staat ipv een Reba vorig jaar . Maar de kleur moet je ook aanstaan.
nicolasdb
Mountainbiker

Post by nicolasdb »

euhm, den opvolger van mijne => Grand canyon HT 8.0 kost 100 EUR minder met volledig vergelijkbare of zelfs betere uitrusting...oro 24, FOX FX...

dus toch nog steeds niet te kloppen
grtz
SOM epic ghost
Mountainbiker
Location: ghost scandium team/ridley/specialized epic marathon

Post by SOM epic ghost »

chique dingen vooral die ultimate (en goed van prijs)
alleen spijtig dat er fumic op staat op de topversie. ik had er veel liever FILIP MEIRHAEGHE zien opstaan.
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Ik vind de fietsen nog steeds zeer prachtig en de prijzen concurrentieel maar op bepaalde modellen is er toch een stevige meerprijs. Iedereen is bezig over de formula oro remmen maar de bianco ken ik eigenlijk niet, zijn deze verstelbaar of instelbaar zoals de avids van vorig model. Ik ken een paar mensen die met die remmen reden en ze waren er zeer tevreden over, vooral over de instelbaarheid vd Avid remmen waren ze zeer tevreden, dit komt goed van pas op modderige parcours.
SOM epic ghost
Mountainbiker
Location: ghost scandium team/ridley/specialized epic marathon

Post by SOM epic ghost »

Ik zweer bij hope schijfremmen. die nieuwe versie 2007 is weer om af te likken.
iemand interesse in die fumic kader ultimate ?
Frankyspec
Mountainbiker

Post by Frankyspec »

Ben zelf aan het twijfelen tussen een Nerve XC7.0 of de ghost marathon RT actinium taem.Heb momenteel een specialized epic van 2004.Vind het toch riskant om zomaar een fiets te kopen zonder hem getest te hebben,kwestie van vergelijking met mijn epic?Iemand ervaring met dezelfde switch van fiets?Leveringstijd voor de canyon is week 7 2007.Van de ghost weet ik nog niet?
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Lig je niet meer op een epic? Maar dat kan je ook weer aanpassen met een andere stuurpen ed. Ga eens naar Heerlen en maak een toerke zou ik zeggen.
scelter
Mountainbiker

Post by scelter »

SusXT wrote:Lig je niet meer op een epic? Maar dat kan je ook weer aanpassen met een andere stuurpen ed. Ga eens naar Heerlen en maak een toerke zou ik zeggen.
Kan je hier zomaar naar toe rijden of is het aan te raden een afspraak te maken?
Frankyspec wrote:Ben zelf aan het twijfelen tussen een Nerve XC7.0 of de ghost marathon RT actinium taem.Heb momenteel een specialized epic van 2004.Vind het toch riskant om zomaar een fiets te kopen zonder hem getest te hebben,kwestie van vergelijking met mijn epic?Iemand ervaring met dezelfde switch van fiets?Leveringstijd voor de canyon is week 7 2007.Van de ghost weet ik nog niet?
Wat is de prijs van die Ghost? Ziet er mij ook een knappe bike uit..
Post Reply