op zoek naar bikepartner:omgeving Roosdaal/liedekerke/ninove

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Post Reply
kosjer
Mountainbiker

op zoek naar bikepartner:omgeving Roosdaal/liedekerke/ninove

Post by kosjer »

ik rijd iedere zondagmorgen een TT in de geburen, maar spijtig genoeg wel altijd alleen. Ik tracht ( en dat lukt mij toch) steeds om 8.00 uur te vertrekken, zodanig dat ik op tijd thuis ben, en nog kan genieten van een fijne zondag. Wie interesse heeft ( biker ok bikester), laat dat dan weten.
:bounce: :bounce: :bounce:
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

Hoi kosjer, ben van Meerbeke en woonde voorheen in St.-Katherina-Lombeek tegen Liedekerke, als je eerst zo eens wilt gaan biken laat maar iets weten. Daarna zien we wel. Ben niet echt een TT freak maar met een maat wil 'k er wel wat meer doen.
kosjer
Mountainbiker

Post by kosjer »

hey pvandebe, ik veronderstel dat uw conditie veeeeel beter zal zijn dan de mijne, zeker als je op zoek bent naar een partner voor de bike trans germany. Dat betekent dat jij meer op mij gaat moeten wachten, en het niet meer plezant zal zijn voor u!! Ik ga waarschijnlijk nu zondag naar Londerzeel voor de plaatselijke TT daar.
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

kosjer, op TT's ga 'k echt niet hard hoor, da's gewoon om m'n techniek (als 'k die al heb ;)) een beetje te onderhouden. Bijvoorbeeld : als er bij een TT voor een afdaling een paar man in m'n wiel hangen, stop 'k en laat 'k ze allemaal passeren zodat 'k die afdaling rustig kan doen zonder hijgers in m'n nek. Inhalen doe 'k ze wel later.

Conditie heeft niks met afstand te maken (dat zijn trainingskilometers).

Gewoon ne keer proberen op ne zaterdag !
kosjer
Mountainbiker

Post by kosjer »

het probleem is dat ik geen tijd heb op zaterdag! Maar misschien komen we mekaar toch wel eens tegen!
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

's Zondags kan ook wel zunne. Dacht deze week trouwens ne keer in 't Zoniënwoud te gaan....als je een lift moet hebben...
kosjer
Mountainbiker

Post by kosjer »

dank u ,maar ik ga richting londerzeel! We komen mekaar nog wel tegen!
O
Mountainbiker

Post by O »

Ik heb ook wel goesting om eens een toerke in de geburen mee te pakken. Laat gerust iets weten.
Guest

Post by Guest »

Hey, ben van Gooik, ik wil ook wel een toerke gaan doen.
Mijne vaste fietsmaat ligt voor 8 weken met zijn benen omhoog. :-(

groetjes

Gunther
Post Reply