13-14/01/2007
toertocht te KEMMEL
Op zaterdag en zondag zijn jullie bikers allemaal welkom op onze 9° lockedyze toertocht te kemmel.
De kemmelberg,de vele andere bergen en de wijde omgeving spreken voor veel mtb'ers tot hun verbeelding en wij willen daar
zeker ons steentje toe bijdragen.
Na het slechte weer van verleden jaar hebben we er voor gezorgd dat het parkoer bij ieder weer berijdbaar zal zijn.
20 km:monteberg x2,kemmelberg lage flanken rodeberg.
1 bevoorrading
35 km:montebergx2,kemmelberg,rodebergx2,zwarteberg
2 bevoorradingen
45 km:montebergx2,kemmelberg,rodebergx2,zwartebergx2,
3 bevoorradingen
mont kokereel,mont boeschepe
3 bevoorradingen
55 km:idem 45 km +mont de cats x2 (deze is niet voor doetjes)
nieuwe fietsdouches met 10 spuitkoppen die zeker druk zullen hebben
nieuwe doucheinstallatie met zeker warm water en verwarmde klk
fietshersteldienst op iedere bevoorrading
zeer verzorgde bevoorradingen(met dank aan onze sponsers)
gezellige aprè bike met de nodige leffe's
gratis tombola voor iedere deelnemer
deelnemers 2006:zaterdag 780dln//zondag 1135 dln
start zaterdag 9.00 tot 14.00//zondag8.00 tot 11.00
alle info 0476/385299 of 0477/831061
op zaterdag staat de jeugd in de kijker en daarom krijgt iedere dln tot en met 15 jaar een gratis cadeautje
tot in kemmel op 13 of 14 /01/2006
en voor iedereen een gelukkig en gezond nieuwjaar
13-14/01/07 KEMMEL
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- raketwomanFIE
- Mountainbiker
- profi
- Mountainbiker
- Location: Lynskey Ridegeline SS, Salsa spearfich , On one inbred SS
Verleden jaar ook aanwezig , prachtige rit ondanks slijk van begin tot het einde , er ging zeker 3 kg van deze modder aan men bike , maar nog eens kheb me zeker geamuzeerd , een rit die ik samen met men vriend niet allicht zal vergeten , normaal gezien terug aanwezig want kwa klim en ofroad gehalte zeker 1 van de beste van de streek. 
- veeteeteetje
- Kerstman
[quote="profi"]Verleden jaar ook aanwezig , prachtige rit ondanks slijk van begin tot het einde , er ging zeker 3 kg van deze modder aan men bike , maar nog eens kheb me zeker geamuzeerd , een rit die ik samen met men vriend niet allicht zal vergeten , normaal gezien terug aanwezig want kwa klim en ofroad gehalte zeker 1 van de beste van de streek. :-D[/quote]
we hebben aan dit probleem gewerkt en we zullen zorgen dat alles perfect
te rijden zal zijn
we hebben aan dit probleem gewerkt en we zullen zorgen dat alles perfect
te rijden zal zijn
- casper
- Mountainbiker
Moar allee gijpro team wrote:Kom misschien ook wel eens biken. Ben nog nooit in de streek rond de kemmel geweest om te biken. Denk wel da je het niet mag onderschatten alginder.
Greetz
Nog nooit die kanten uit geweest ??? Zijde gij wel 'Steenbakker' ????
Dan ist wel een goe moment om naar daar te gaan biken want de kodo's doen da superformidabel
Een delegatie Steenbakkers te verwachten zowel op zaterdag als zondag
Groeten,
Casper
l
Hoi,
Heb hem vorig jaar op de zaterdagnamiddag gereden samen met bergbeest en het was een zeer mooie tocht
, door problemen
met remmen en versnellingen door het slijk, wijselijk gekozen voor de 45 km.
Hoop alvast dat het voor de organisatie beter weer wordt dan dit jaar
, want naar ik hoorde moesten ze zelfs voor de zondag bepaalde stukken die op de zaterdag werden gebruikt uit de tocht schrappen.
Zonder tegenslag ben ik zeker present. Als ik mag kiezen tussen een tochtje in de bossen en het heuvelland is de keuze snel gemaakt, ik kies resoluut voor het heuvelland
, heb er in die streek de laatste 4 jaar niet al te veel gemist. Vooral de Catsberg is de moeite, maar mag zeker niet onderschat worden, vooral het stuk onverhard naar de antenne.
Grtzz
Heb hem vorig jaar op de zaterdagnamiddag gereden samen met bergbeest en het was een zeer mooie tocht
Hoop alvast dat het voor de organisatie beter weer wordt dan dit jaar
Zonder tegenslag ben ik zeker present. Als ik mag kiezen tussen een tochtje in de bossen en het heuvelland is de keuze snel gemaakt, ik kies resoluut voor het heuvelland
Grtzz
Ela, tuurlijk ben ik Steenbakkercasper wrote:Moar allee gijpro team wrote:Kom misschien ook wel eens biken. Ben nog nooit in de streek rond de kemmel geweest om te biken. Denk wel da je het niet mag onderschatten alginder.
Greetz![]()
Nog nooit die kanten uit geweest ??? Zijde gij wel 'Steenbakker' ????
Dan ist wel een goe moment om naar daar te gaan biken want de kodo's doen da superformidabel![]()
![]()
Een delegatie Steenbakkers te verwachten zowel op zaterdag als zondag![]()
Groeten,
Casper![]()
l
Bij deze ben ik zeker aanwezig!!!
Greetz
- profi
- Mountainbiker
- Location: Lynskey Ridegeline SS, Salsa spearfich , On one inbred SS
He kodo , je moet dit niet als een probleem zien , dit is nu eenmaal MTBen. De weergoden heb je namelijk niet in de hand , dit is geen kritiek op het parcour , dus niet te veel veranderen he'kodo wrote:we hebben aan dit probleem gewerkt en we zullen zorgen dat alles perfectprofi wrote:Verleden jaar ook aanwezig , prachtige rit ondanks slijk van begin tot het einde , er ging zeker 3 kg van deze modder aan men bike , maar nog eens kheb me zeker geamuzeerd , een rit die ik samen met men vriend niet allicht zal vergeten , normaal gezien terug aanwezig want kwa klim en ofroad gehalte zeker 1 van de beste van de streek.
te rijden zal zijn