17/12/06 Tervuren 10de Zoniënwoudtocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Teze
Mountainbiker

Post by Teze »

Lichterveldenaere wrote:
Schijfrem wrote: Ze zijn dit topic weer aan het inpalmen die gezellige bende uit de Vloanderes dedjue :lol:
We doen dan maar verder met de annexatie zeker, want d'er is hier nog één al een tijdje heel sterk aan het overwegen om de West-Vlaamse aanwezigheid in deze tocht te versterken.

1) Lucky 22
2) Jocca
3) Katrien 20
4) Iceman321
5) Lucienne 22
6) Veeteeteetje (voorlopig nog zonder pepeetje maar dat kan rap veranderen,zulle)....
7) Lichterveldenaere (wellicht)
8) Teze
Allee nen brabander zal het (West Vloamse) forumtreintje vervolledigen.
Bert & de Maze komen mss ook mee.

@Lucky22: gaan er 3 bikes op uwen Thule? mijne skibox staat nog op mijn dakdragers en heb geen tijd (lees goesting) om mijne skibox er dit WE af te halen, fietsdrager(s) erop te zetten en volgend WE weer het omgekeerde scenario?
katrien20
Mountainbiker

Post by katrien20 »

Teze wrote:
Lichterveldenaere wrote:
Schijfrem wrote: Ze zijn dit topic weer aan het inpalmen die gezellige bende uit de Vloanderes dedjue :lol:
We doen dan maar verder met de annexatie zeker, want d'er is hier nog één al een tijdje heel sterk aan het overwegen om de West-Vlaamse aanwezigheid in deze tocht te versterken.

1) Lucky 22
2) Jocca
3) Katrien 20
4) Iceman321
5) Lucienne 22
6) Veeteeteetje (voorlopig nog zonder pepeetje maar dat kan rap veranderen,zulle)....
8) Teze

@Lucky22: gaan er 3 bikes op uwen Thule? mijne skibox staat nog op mijn dakdragers en heb geen tijd (lees goesting) om mijne skibox er dit WE af te halen, fietsdrager(s) erop te zetten en volgend WE weer het omgekeerde scenario?
Teze : kurt?? Zijde gij da???
CJ
Mountainbiker

Post by CJ »

Een tip aan de mensen die deze TT voor het eerst doen.
Hou je inschrijvingsbewijsje bij de hand als je vertrekt.

Bij de vorige edities waaraan ik deelnam was er telkens controle voor het binnenrijden van het bos.

Maar ik denk dat dat daar ook wel meegedeeld zal worden.
kichi
Kerstman

Post by kichi »

Annexatie vanuit Oost-Vlaanderen aan de forumtrein

1) Lucky 22
2) Jocca
3) Katrien 20
4) Iceman321
5) Lucienne 22
8) Teze
9) Kichi
Teze
Mountainbiker

Post by Teze »

katrien20 wrote:
Teze wrote:
Lichterveldenaere wrote: We doen dan maar verder met de annexatie zeker, want d'er is hier nog één al een tijdje heel sterk aan het overwegen om de West-Vlaamse aanwezigheid in deze tocht te versterken.

1) Lucky 22
2) Jocca
3) Katrien 20
4) Iceman321
5) Lucienne 22
8) Teze

nope. 8)

Lucky22 is naar het schijnt familie van mij
iceman321
Kerstman

Post by iceman321 »

jocca wrote:Tuurlijk starten we gezamelijk, maar stipt om 9 uur é (kzal mijn best mogen doen om op tijd te komen, want ik durf wel eens de start te missen).
Vtt natuurlijk de 45 km en als mijn benen goed zijn zou ik wel eens durven de kleine toer nadien ook te doen.
Ik draag alvast mijn naamkaartje (zo herken je de west-fluuten).

groeten

jocca
ik hoop dat ik op tijd kan komen #-o , tzal op 5 minuten aankomen peis ik.

wat een eer om op de westvlaamse trein te mogen zitten :-({|=
Herder Scubaluc
Kerstman

Post by Herder Scubaluc »

Spijtig genoeg kan ik niet van de partij zijn :cry: :cry: ik had er graag genoeg bij geweest, vorig jaar was dit ondanks de "iets" mindere weersomstandigheden een schitterende tocht.
Aan iedereen, Have Fun
Lucky22
Mountainbiker
Location: veel te goed voor mijn benen (cannondale, gary fisher, Sandman)

Post by Lucky22 »

Teze wrote:
katrien20 wrote:
Teze wrote: Allee nen brabander zal het (West Vloamse) forumtreintje vervolledigen.

nope. 8)

Lucky22 is naar het schijnt familie van mij
Ha broere, heb je dan toch beslist om mee te gaan :wink: : 3 fietsen moet haalbaar zijn (misschien toch maar best morgenavond eens proberen). Ttz als u madam voor babysit speelt gaan er 3 fietsen op :roll: Er zitten er daar een paar van Westvlaanderen tussen welke serieus kunnen doorstoempen, ge gaat u mogen uitleven dus :-D en de spiertjes nog eens strekken.

@Katrien20 : Kurt is serieus aan het twijfelen : hij zit normaal in de ardennen maar omdat ik verteld heb dat jullie allemaal afkomen is hij serieus aan het twijfelen om zondag ook niet aanwezig te zijn. Hij laat het mij zaterdagavond weten [-o< Hij heeft deze toer in het verleden reeds gereden en vond hem prachtig. Tof dat jullie eens met een delegatie afkomen, nu spelen jullie eens op verplaatsing :P
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Lucky22 wrote: nu spelen jullie eens op verplaatsing :P

Inderdaad,Lucky 22,alleen zal mijnen aprés zo lange niet duren als in Torhout,zulle.
Moeten nog een hele weg terug en ik heb in een ver verleden al iets voorgehad,vandaar dat het altijd wat blijft hangen,zeker als het zo'n lange terugweg naar huis is,hé.

Maar in het voorjaar of in de zomer maken we er dan ne keer een daguitstapje van (en da's ook beloofd)

Als er ne keer een keigoede zomer-tt is of je stippelt zelf een ritje uit,dan zullen we zorgen dat de westvlaamse meute ne keer langs komt.
simply the best
Mountainbiker

Post by simply the best »

:bounce: Wij van " 't schoimend tandwiel" zullen er ook zijn!! :bounce:
Post Reply