Fietsenmaker gezocht: regio Asse-Dilbeek-Ternat-Wemmel-...

Hoe vervang ik versleten remblokken, kan ik mijn voorvork zelf onderhouden, reinigen van de ketting,...
esteban
Mountainbiker
Location: Cannondale Bad Boy-Caad2 Niner RLT 9 RDO - RKT 9 RDO

Post by esteban »

Volledig met je eens cvvracing.

Heb daar al mijn vierde fiets (2 mountainbikes en 2 Racefietsen) gekocht, hij is misschien niet de goedkoopste maar de beste service in de regio,
- crossmax stuk, ondertussen een vervangwiel gekregen,
- ook voor een revisie van een HeadShok Super Fatty Ultra, heeft deze persoon de nodige ervaring.
- heeft ook veel in stock, zodat je reparatie/vervanging een minimum van tijd inneemt.
Persoonlijk ken ik ook mensen die juist over de taalgrens hun fiets gaan kopen zijn, omdat ze naar het schijnt daar goedkoper zijn, awel gasten een deel van deze mensen gaan naar Bikepoint omdat de service daar veel beter is, wat bij die andere net over de taalgrens niet kan gezegd worden.
Darkrider
Mountainbiker
Location: Carbon frame, RockShox Duke, full xt, magura hs33, mavic crossland black

Post by Darkrider »

Ik ga bij Verleysen in Affligem ( geen Trek verdeler denk ik), Loomans heeft hier zijn stiel geleerd.

Greetings
ivo
Mountainbiker

Post by ivo »

christo wrote:BIKEPOINT op de ninoofse steenweg, ik denk te Schepdaal.
Als ge veel geld hebt moet ge daar zijn, al véél kritiek van gehoord.
Negatieve ervaringen mogen ook meegedeeld worden hé.
DUS GA DAAR ZEKER NIET? trouwens er zijn toch genoeg winkels in de buurt.
Goed bezig mannen =D>
Wat is het nu? 'van horen zeggen' of 'negatieve ervaring'
Uw besluit staat wel al vast, in hoofdletters, dus ik neem aan uit eigen ervaring.
Gezien de volgende stap hier nu al is dat zaken met naam en toenaam genoemd worden :roll:
Kan je dan ook even je eigen naam en toenaam hier vermelden ipv een schuilnaam.
Tis maar om te weten waar de deurwaarder zijn exploot moet naar toe sturen indien blijkt dat je 'eigen ervaring' niet zo'n eigen ervaring blijkt te zijn en je 'bron' van horen zeggen ineens de verantwoordelijkheid van zijn woorden niet wil dragen.
Het zal wel allemaal goed bedoeld zijn maar ik denk toch dat sommigen gewoon de draagkracht en de juridische impact van hun woordkramerij niet goed kunnen inschatten. #-o
Voor de rest, doe gewoon verder. Kan nog leuk worden. Krijgt dit forum misschien nog wat gratis media aandacht (en of ze dat dan nog leuk gaan vinden betwjfel ik).
nfs
Mountainbiker

Post by nfs »

Ik ben al jaren klant bij Bikepoint en ben daar uiterst tevreden.Ik heb er al een paar fietsen gekocht en ben blij met de service.Ook vrienden en kennissen stuur ik naar daar en ook bij hen hoor ik geen negatieve commentaar.Ik ben ook van oordeel dat het veel plezanter biken is als alles perfect werkt en dat ik niet om de haverklap terug naar de shop moet lopen.

Als je met een gerust hart wil biken moet je bij Bikepoint zijn,hij is zeker niet duurder dan de rest.

Goe bezig mannen

Greetz

K
Optimo
Mountainbiker

Post by Optimo »

Ook hier een tevreden klant van Bikepoint in Schepdaal !!

Walter is in mijn ogen iemand met veel kennis van MTB en dat kan je niet van alle verkopers zeggen...

Ik vind het persoonlijk nogal grof om hier een winkel door het slijk te halen terwijl je er zelf misschien nog nooit iets gekocht of laten herstellen hebt ! :evil:
Fry
Mountainbiker

Post by Fry »

2-wheels in sint agatha berchem, Gentsesteenweg 1189 is vlakbij Groot Bijgaarden en ik ben er uiterst tevreden van.
J.S.
Mountainbiker

Post by J.S. »

Fry wrote:2-wheels in sint agatha berchem, Gentsesteenweg 1189 is vlakbij Groot Bijgaarden en ik ben er uiterst tevreden van.
Tiens, raar dat ik die fietsenmaker nog nooit gezien heb... #-o In de buurt van den Basilix ergens ofzo?

Welke merken doet hij?
Fry
Mountainbiker

Post by Fry »

J.S. wrote:
Fry wrote:2-wheels in sint agatha berchem, Gentsesteenweg 1189 is vlakbij Groot Bijgaarden en ik ben er uiterst tevreden van.
Tiens, raar dat ik die fietsenmaker nog nooit gezien heb... #-o In de buurt van den Basilix ergens ofzo?

Welke merken doet hij?
Vroeger, tot 2 maand geleden, noemde die winkel bike connection en had hij een adres 3 huizen verder, maar omdat zijn winkel te klein werd, heeft hij een ander pand gehuurd, zonder vitrine echter, hij is dat nog een beetje aant inrichten en daardoor is de winkel niet goed zichtbaar vanop de baan. Hij doet Trek, Gary Fisher, Scott, Haro, ... maar kan eigenlijk wel aan alle merken geraken, buiten Cannondale mss omdat die een gesloten dealer netwerk hebben. Hij weet enorm veel van mountainbike en is heel vriendelijk en professioneel.

Ik ben superkritisch voor fietsenwinkels want ik ben al een paar keer veranderd van vaste fietsenwinkel en ik vind het daar quasi perfect qua service, klantvriendelijkheid, professionaliteit en kennis

PS: ik ben zelf van sint pieters leeuw en kom van verder dan gij ;)
J.S.
Mountainbiker

Post by J.S. »

Fry wrote:
J.S. wrote:

Welke merken doet hij?
Vroeger, tot 2 maand geleden, noemde die winkel bike connection en had hij een adres 3 huizen verder, maar omdat zijn winkel te klein werd, heeft hij een ander pand gehuurd, zonder vitrine echter, hij is dat nog een beetje aant inrichten en daardoor is de winkel niet goed zichtbaar vanop de baan. Hij doet Trek, Gary Fisher, Scott, Haro, ... maar kan eigenlijk wel aan alle merken geraken, buiten Cannondale mss omdat die een gesloten dealer netwerk hebben. Hij weet enorm veel van mountainbike en is heel vriendelijk en professioneel.

Ik ben superkritisch voor fietsenwinkels want ik ben al een paar keer veranderd van vaste fietsenwinkel en ik vind het daar quasi perfect qua service, klantvriendelijkheid, professionaliteit en kennis

Ik ga nu bij Loomans in Asse, maar om zo 's avonds in de week naar daar te rijden, da's nie simpel, met die files. St-Agatha-Berchem zou handiger zijn.

Is 't ne Nederlandstaligen? :wink:
Fry
Mountainbiker

Post by Fry »

J.S. wrote:
Fry wrote:
J.S. wrote: Tiens, raar dat ik die fietsenmaker nog nooit gezien heb... #-o In de buurt van den Basilix ergens ofzo?

Welke merken doet hij?

Ik ga nu bij Loomans in Asse, maar om zo 's avonds in de week naar daar te rijden, da's nie simpel, met die files. St-Agatha-Berchem zou handiger zijn.

Is 't ne Nederlandstaligen? :wink:
Nee das wel een nadeel eraan, spreekt maar een paar woorden nederlands. Maar zelfs mijn stuntelig frans begrijpt die goed.
Post Reply