16/12/2006 Steenbakkers VTT MOEN

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

zanneis wrote: Na heeeeeeeeeeeeeeel rijp beraad beslist om deze zone er in te laten, aangezien dat een lekker vettig stuk ook wel zijn charmes heeft ...
MAAAAAAAAAAAAAAAR de bikers gaan de keuze krijgen om dit stuk al dan niet te doen, er is nl. een alternatief (omwegske) voorzien over de weg. =D> =D>
Fantastisch! Ik kan me de strook in kwestie (Granval) niet voor de geest halen ('k onthou geen baan), maar 't is leuk om te horen dat zware stroken niet zomaar voor iedereen geschrapt worden. 't Moet natuurlijk mogelijk zijn en geen verwarring tot stand brengen, maar dergelijke alternatieve routes zijn zeker een pluspunt voor deze organisatie. =D>

Start wellicht in de vroege namiddag en 't zal niet voor de alternatieve route zijn. :bounce: :bounce:
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

Lichterveldenoarde, ik wou met mijn vraag zeker de organisatoren niet beïnvloeden om eventueel een stuk te schrappen. Mijn doel was enkel om te vernemen hoe het bewuste stukje er bij lag, zodat ik voor mezelf kan bepalen of ik het zal doen of niet. :roll:
Het aanbieden van een alternatieve route juich ik eveneens toe...alleen zou ik graag als het een beetje gaat wel door het Granvallebosje rijden.
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

Oei, ik zie dat ik de naam verkeerd spelde. Sorry...maar ik ken de forum-namen nog niet zo goed...de volgende keer let ik wat beter op. #-o
casper
Mountainbiker

Post by casper »

Fritsie wrote:Lichterveldenoarde, ik wou met mijn vraag zeker de organisatoren niet beïnvloeden om eventueel een stuk te schrappen. .
Fritsie,

Ge moet U geen zorgen maken hoor, wij laten ons nie beinvloeden door eender wie, welke strook of nie we er uit moeten laten !
Deze keer zitten er enkele nieuwe stroken in die zeker nie van de poes zijn, maar da's enkel voor de 37 en 47. Die krijgen wat (off-road) klimmen betreft zeker een meerwaarde tov de 27 Km.
Wat dat stukje zelf betreft : veel zal afhangen van het moment zelf, anders wordt het 50m bike op de schouder =P~ =P~
Je kan natuurlijk ook altijd de omleiding volgen ( met nog wat meer hoogtemeters #-o )

Groeten,
Casper :lol:

PS : na de rit gratis boterham met 'gekap' of lekkere 'vlaskaas', zolang de voorraad strekt #-o
casper
Mountainbiker

Post by casper »

Fritsie wrote:Oei, ik zie dat ik de naam verkeerd spelde. Sorry...maar ik ken de forum-namen nog niet zo goed...de volgende keer let ik wat beter op. #-o
Die zal U da nie kwalijk nemen hoor, mits hem een pintje of een leffe te betalen #-o [-X

Groeten,
nonkie
Mountainbiker

Post by nonkie »

bij leven en welzijn zal den dezen er ook bij zijn. zo ne schoone tocht aan mijn achterdeure mag ik nie links laten liggen.
ik kijk er al naar uit.

tot zaterdag
Rodenbach
Mountainbiker

Post by Rodenbach »

katrien20 wrote:Alleen al voor de sympathieke steenbakkers zal ik er ook bij zijn, maar het zal van 'smorgens vroeg zijn... #-o #-o
en hier ook nog een mini-delegatie vanuit torhout naar moen : 3 stuks, plannen rond 9u(30) te starten... alleszins chapeau al voor de site met de uitvoerige uitleg =D>
vuul vintje
Mountainbiker
Location: één in bruikleen van 't vrouwtje enne een Scott Genius 20

Post by vuul vintje »

en hier ook nog een mini-delegatie vanuit torhout naar moen : 3 stuks, plannen rond 9u(30) te starten... alleszins chapeau al voor de site met de uitvoerige uitleg =D>[/quote]

Nog wel een beetje 'poer' overhouden voor ons mannen tegen GBA hé :lol: :lol: :lol:
fast & furious
Kerstman
Location: Fast : Specialized stumpjumper expert / Furious : Specialized Stumpjumper Woman 2006

Post by fast & furious »

casper wrote:
Fritsie wrote:Oei, ik zie dat ik de naam verkeerd spelde. Sorry...maar ik ken de forum-namen nog niet zo goed...de volgende keer let ik wat beter op. #-o
Die zal U da nie kwalijk nemen hoor, mits hem een pintje of een leffe te betalen #-o [-X

Groeten,
ie drinkt géén bléék bier!!!!!!! #-o #-o
lok 36000
Mountainbiker

Post by lok 36000 »

fast & furious wrote:
casper wrote:

Groeten,
ie drinkt géén bléék bier!!!!!!! #-o #-o
De Leffe is is er ook in een donkere en rode (radieuze=zeer lekker) versie.
Post Reply