17/ 12 /06 LENDELEDE

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Johny
Mountainbiker

Re: lendelede

Post by Johny »

harrybulldog wrote:ik zou graag afkomen maar ik kan da nog niet beloven want zatrdag staat er een avontje clousau op het programa en mischien met after party en dan zou het weleens niet kunnen lukken hopelijk wel salut
inderdaad, harry b; hopelijk kan je een avondje " Vonken en Vuur " wat blussen met water en slijk, alhoewel de weersomstandigheden evolueren in positieve zin. =D> :lol: Het ziet er goed uit voor moen en lendelede :-)
stafke
Mountainbiker

Post by stafke »

Riding Butcher wrote:OKé, oké, kzal proberen vuul vintje mee te krijgen naar Lendelede, door de vele goede reacties zullen we proberen aanwezig te zijn.

@ stafke, zitten er veel zelfde stroken in als de bloso route van Lendelede?
een paar stukjes maar we proberen ze zoveel mogelijk te vermijden daar iedereen al wel eens die blosoroute gereden heeft.
Bij mijn weten zitten er enkele stukken in waar nog nooit een MB gereden heeft tenzij de onze,aan u om ze ook eens te proberen! :lol: :lol:
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

stafke wrote:Bij mijn weten zitten er enkele stukken in waar nog nooit een MB gereden heeft tenzij de onze,aan u om ze ook eens te proberen! :lol: :lol:
Dat is nu ne keer klappen zie!
Superformi
Mountainbiker

Post by Superformi »

Hallo MTBers ik zal ook mijn best doen om in eigen gemeente te MTBen. Maar ja de plicht om een 50° te vieren roept mij .En dat beloofd nu ja naar het schijnt zijn mijn prestaties beter zijn met geestelijken :drunk: drank in mijn vel :roll:
baezie
Mountainbiker

Post by baezie »

ik zal er ook zijn zondag en dit voor de eerste maal,lijkt mij wel ne toffe tocht en tegen dan zal mijne knie wel in orde zijn
:-D

http://www.bloggen.be/flandriennico
portos
Mountainbiker

Post by portos »

de local van ter plaatse :bounce: bevestigt dat de flessen nu al liggen te koelen in zijn frigo. langer dan zondag na de mtb rit in lendelede zal dat niet duren :drunk: .

hopelijk blijft het droog en krijgen we een berijdbaar parkoers voorgeschoteld. een aanduiding door de organisator van de meest slechte stukken is een goed idee. fietsen is de bedoeling, ploeteren liever niet [-X
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

portos wrote: hopelijk blijft het droog en krijgen we een berijdbaar parkoers voorgeschoteld. een aanduiding door de organisator van de meest slechte stukken is een goed idee. fietsen is de bedoeling, ploeteren liever niet [-X
Allez allez, als ge nie nu en dan eens moet ploeteren kunde beter ne stadsfiets kopen zulle... Of rijden op asfalt, dan moet ge nooit nie ploeteren...

Dat is een groot deel van de leute, daarenboven als mijn veloken en mijn kleren niet vuil zijn als ik thuis kom denkt mijn madam dat ik gewoon pinten ben gaan pakken!
vuul vintje
Mountainbiker
Location: één in bruikleen van 't vrouwtje enne een Scott Genius 20

Post by vuul vintje »

[quote="Riding Butcher"]OKé, oké, kzal proberen vuul vintje mee te krijgen naar Lendelede

Goed hoor, zekers nadat den KSV de avond voordien Germinal zal afgedroogd hebben... :bounce: :bounce: :bounce:
En Zulte-Waregem Dimi??? :oops: :oops: :oops:
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Ik heb waarschijnlijk minder goed nieuws voor Stafke.
Want ik zal er waarschijnlijk toch niet bij zijn.

Reden : heb gekozen om het iets verder bij de deur te gaan zoeken met enkele forumbikers.Ik ga dus hoogstwaarschijnlijk ergens anders biken voor de eerste maal.

Sorry, Stafke!!!!
(al is er nog een klein procentje hoop dat ik er toch ben,omdat het dicht bij mijn deur is,maar dat zal van mijn zaterdagnacht afhangen)
stafke
Mountainbiker

Post by stafke »

veeteeteetje wrote:Ik heb waarschijnlijk minder goed nieuws voor Stafke.
Want ik zal er waarschijnlijk toch niet bij zijn.

Reden : heb gekozen om het iets verder bij de deur te gaan zoeken met enkele forumbikers.Ik ga dus hoogstwaarschijnlijk ergens anders biken voor de eerste maal.

Sorry, Stafke!!!!
(al is er nog een klein procentje hoop dat ik er toch ben,omdat het dicht bij mijn deur is,maar dat zal van mijn zaterdagnacht afhangen)
Doodjammer VTTje 'k heb juist een nieuw naamkaartje laten maken!!!
Post Reply