op zoek naar bikepartner:omgeving Roosdaal/liedekerke/ninove
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
op zoek naar bikepartner:omgeving Roosdaal/liedekerke/ninove
ik rijd iedere zondagmorgen een TT in de geburen, maar spijtig genoeg wel altijd alleen. Ik tracht ( en dat lukt mij toch) steeds om 8.00 uur te vertrekken, zodanig dat ik op tijd thuis ben, en nog kan genieten van een fijne zondag. Wie interesse heeft ( biker ok bikester), laat dat dan weten.

hey pvandebe, ik veronderstel dat uw conditie veeeeel beter zal zijn dan de mijne, zeker als je op zoek bent naar een partner voor de bike trans germany. Dat betekent dat jij meer op mij gaat moeten wachten, en het niet meer plezant zal zijn voor u!! Ik ga waarschijnlijk nu zondag naar Londerzeel voor de plaatselijke TT daar.
kosjer, op TT's ga 'k echt niet hard hoor, da's gewoon om m'n techniek (als 'k die al heb
) een beetje te onderhouden. Bijvoorbeeld : als er bij een TT voor een afdaling een paar man in m'n wiel hangen, stop 'k en laat 'k ze allemaal passeren zodat 'k die afdaling rustig kan doen zonder hijgers in m'n nek. Inhalen doe 'k ze wel later.
Conditie heeft niks met afstand te maken (dat zijn trainingskilometers).
Gewoon ne keer proberen op ne zaterdag !
Conditie heeft niks met afstand te maken (dat zijn trainingskilometers).
Gewoon ne keer proberen op ne zaterdag !