@ Katrien20... den Jef rijdt met mij mee naar ginder, zodoende heb je al minstens één herder die je gezelschap zal houden tijdens de rit.
Greetz en tot zondag
Herder Vincent
17/12/06 Tervuren 10de Zoniënwoudtocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
MTB Tervuren 17 dec
Zeg..... een vraagske.
Den tocht die door het zonienwoud trekt is dat op de NEROROUTE van den Bloso of totaal andere wegskes ???
Want de Neroroute was in het verleden reeds goed kapotgereden.
Den tocht die door het zonienwoud trekt is dat op de NEROROUTE van den Bloso of totaal andere wegskes ???
Re: MTB Tervuren 17 dec
De 25 km komt niet op de Neroroute.Luevie wrote:Zeg..... een vraagske.
De 35 km gebruikt enkel 3 a 4 km perfect berijdbare weg van de Neroroute
De 45 km doet daar een korte moeilijke technische strook bij van 800 m en gaat dan voor het eerst naar een meer ongekend deel van het Zoniëwoud nl. dit van het Waalse gewest ./
- Knurrebikers lady
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets
Post by Knurrebikers lady »
Inderdaad eind rijden, maar naar 't schijnt een TT om niet te missen !
Dus ... Knurrebikers komen ook af met nog een paar gasten van De Willem.
Tot dan !
Dus ... Knurrebikers komen ook af met nog een paar gasten van De Willem.
Tot dan !
@ de Westvlaamse connectie en veeteeteetje in het bijzonder!
ge zult U de verplaatsing zeker niet beklagen, het Zonienwoud is puur mtb-plezier!
In het verleden al een aantal keren een TT in het Brusselse gedaan en ik moet zeggen als je er de eerste keer komt dan zal je verschieten hoeveel moois de hoofdstad aan TT-plezier te bieden heeft
ge zult U de verplaatsing zeker niet beklagen, het Zonienwoud is puur mtb-plezier!
In het verleden al een aantal keren een TT in het Brusselse gedaan en ik moet zeggen als je er de eerste keer komt dan zal je verschieten hoeveel moois de hoofdstad aan TT-plezier te bieden heeft
En dat kan ik alleen maar bevestigen.G-love wrote:@ de Westvlaamse connectie en veeteeteetje in het bijzonder!
- bleken (wacky racer)
- Mountainbiker