De Herders gaan hier ook eens van start. We vertrekken reeds om 8u30 en voorlopig zijn we reeds met 10.
Greetz
Herder Ben
17/12/06 Tervuren 10de Zoniënwoudtocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Herder Ben
- Mountainbiker
Hey jocca,
Klinkt allemaal heel goed!!! Ik heb ook veel zin om af te komen! We doen het he! Eerst nog eens hier thuis bespreken...
@lucky22 : 9u-9.30u starten vind ik toch wel heel laat hoor!!!
@herder ben : zit Jef ook bij de 10 herders? De start om 8.30u klinkt me alleszins toch wel veel beter hoor!
Klinkt allemaal heel goed!!! Ik heb ook veel zin om af te komen! We doen het he! Eerst nog eens hier thuis bespreken...
@herder ben : zit Jef ook bij de 10 herders? De start om 8.30u klinkt me alleszins toch wel veel beter hoor!
Na 14 km kan je kiezen voor de 25 km/35-45 km , na 20 km kan je kiezen voor de 35/45 km.J.S. wrote:Kan iemand eens zeggen na hoeveel km je ongeveer moet kiezen tussen de 25/35 en als ge daar de 35 kiest, na hoeveel kiezen tussen de 35/45 km, aub?
Thx!
Tip : kies voor de 45 km. Dan kan je langer genieten.
http://users.pandora.be/bike-events/
-
Lucky22
- Mountainbiker
- Location: veel te goed voor mijn benen (cannondale, gary fisher, Sandman)
[quote="katrien20"]
Hangt allemaal een beetje van de babysit af
. Misschien is 8u30 - ten laatste 9u aan inschrijvingen wel haalbaar. We zien wel. Hou je vooral niet voor ons in
, en vlieg er maar eens in, het parkoers zal je zeker bevallen. Anders zien we elkaar waarschijnlijk wel bij de aankomst voor nen korte après.
Hangt allemaal een beetje van de babysit af
-
jocca
- Kerstman
- Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander
ah katrien20, dan toch een bekende west-fluut. Zeg maar tegen uw ventje dat hij zijn fiets nog maar eens uithaalt. Nog een beetje en hij verstoft volledig ... de buitenlucht zal hem goed doen. Ik zie het hoe langer hoe meer zitten om naar ginder af te zakken (het is een kleine 160 km vanuit diksmuide dus dit valt nog te doen, kdacht dat het verder was, vanuit torhout zal het maar een goede 140 km zijn - dus een goed uur rijden - constant autostrade é
).
Laat zeker iets weten
joachim
Laat zeker iets weten
joachim
Thx!!!!!akela wrote:Na 14 km kan je kiezen voor de 25 km/35-45 km , na 20 km kan je kiezen voor de 35/45 km.J.S. wrote:Kan iemand eens zeggen na hoeveel km je ongeveer moet kiezen tussen de 25/35 en als ge daar de 35 kiest, na hoeveel kiezen tussen de 35/45 km, aub?
Thx!
Tip : kies voor de 45 km. Dan kan je langer genieten.
http://users.pandora.be/bike-events/
Tja, genieten... Als ge na 35 km dood zit, is er aan die laatste 10 km niet veel genieten meer aan!
Last edited by J.S. on Wed 13 Dec 2006 00:13, edited 1 time in total.
- iceman321
- Kerstman
op aanraden van lucky22 zou ik ook wel eens durven afkomen...
ik denk ook eerder dat het bij mij 9.00 zal zijn. Ik ga daar zeker de geluidsmuur niet doorbreken
. mijn schoonbroer (een beginnende biker) is bij mij.
ps trouwens op 19 jan is er terug een nachtritje... sint gillis waas
lucky22, katrien20, jocca...
ik denk ook eerder dat het bij mij 9.00 zal zijn. Ik ga daar zeker de geluidsmuur niet doorbreken
ps trouwens op 19 jan is er terug een nachtritje... sint gillis waas
lucky22, katrien20, jocca...
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Ja amai,als ik de foto's hier zie en ne keer wat op hun website kijk,kan zou ik als "bos"liefhebberhier zeker niet mogen ontbreken.
Maar :
- ik ga eerst het ne keer moeten vragen aan mijn vrouwke of het mag,want ik mag er zeker geen gewoonte van maken om iedere zondag pas om 15u thuis te zijn.
- ne keer vragen of pepeetje ook geen liefhebber is om mee te komen (anders kom ik alleen)
-ne keer mijn gps raadplegen hoeveel kilometer het voor mij is en de tijd waarin ik er ben.
Indien dit alles gunstig is,dan schrikkel ik de TT in Lendelede(vlak naast Ingelmunster) over en kom ik af maar dan onder de volgende voorwaarden :
Nadat ik gedoucht ben ik onmiddellijk (één leffe en misschien een broodje) terug huiswaarts ga,zodat ik niet te heel laat thuis ben,ik er waarschijnlijk tegen 8u30 ook zal zijn (starten we dan om 9u ,geen probleem) en als laatste vrees ik dit nog het meest,maar moet zaterdagavond gaan eten met vrienden en hoop ik dan dat het niet te laat wordt.(alsook he eten en de wijn niet teveel is de avond voordien,maar als ik kan en mag komen,dan ga ik er zeker rekening mee houden)
Meer info volgt.
Let wel dit alles is nog allemaal onder voorbehoud.
Ik hou het forumtreintje op de hoogte!!!
Maar :
- ik ga eerst het ne keer moeten vragen aan mijn vrouwke of het mag,want ik mag er zeker geen gewoonte van maken om iedere zondag pas om 15u thuis te zijn.
- ne keer vragen of pepeetje ook geen liefhebber is om mee te komen (anders kom ik alleen)
-ne keer mijn gps raadplegen hoeveel kilometer het voor mij is en de tijd waarin ik er ben.
Indien dit alles gunstig is,dan schrikkel ik de TT in Lendelede(vlak naast Ingelmunster) over en kom ik af maar dan onder de volgende voorwaarden :
Nadat ik gedoucht ben ik onmiddellijk (één leffe en misschien een broodje) terug huiswaarts ga,zodat ik niet te heel laat thuis ben,ik er waarschijnlijk tegen 8u30 ook zal zijn (starten we dan om 9u ,geen probleem) en als laatste vrees ik dit nog het meest,maar moet zaterdagavond gaan eten met vrienden en hoop ik dan dat het niet te laat wordt.(alsook he eten en de wijn niet teveel is de avond voordien,maar als ik kan en mag komen,dan ga ik er zeker rekening mee houden)
Meer info volgt.
Let wel dit alles is nog allemaal onder voorbehoud.
Ik hou het forumtreintje op de hoogte!!!