10/12/2006 TT Ham

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Dannes xc
Mountainbiker

Post by Dannes xc »

knappe tocht,goede organisatie,chique filmwerk Fons. =D> We hebben er van genoten en zijn in beeld geweest.98km op den teller en onze voormiddag zit erop :bounce:
anton
Mountainbiker

Post by anton »

eindelijk mooi winter weertje 8) :P . ik de 48km gedaan het was mooi parcour met singeltrac's en kliene klimmetjes.de organisatie was ook heelgoed =D> =D> =D>

een tipje voor volgen de keer :wink: is iets meer douche lokale .in plaats 2 open te doen 3 lokale want was druk in douche.

ik was rond 11:45 was nog lekker warm water in douche. maar moet ik wel zeggen ene kant was het koudwater en daar stond niemand en andere kant wel want daar was het warmwater .
Dannes xc
Mountainbiker

Post by Dannes xc »

cube rides on wrote:kben altij verlegen :roll: :oops:
Das normaal als ge nog aan Kids tarief meerijdt met de grote mensen :oops:
bettes
Mountainbiker

Post by bettes »

Ik heb net Fons zijn filmke eens bekeken en ik kan maar één ding denken... Ze kunnen allemaal hard stompen op de baan maar techniek zit er niet meer in (niet naar beneden en niet naar boven blijkbaar)

Spijitg dat mountainbike de cyclocross tour moet opgaan...

groeten
bettes
Dannes xc
Mountainbiker

Post by Dannes xc »

bettes wrote:
Spijtig dat mountainbike de cyclocross tour moet opgaan...

Juist andersom [-X z

zij komen zich vermaken op ons terrein en als er dan moet "geklommen"worden moeten ze hun fietske in hunne nek leggen #-o Ze zouden beter ne bike kopen en wa harder trainen(prutsers ja :evil: )
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

allé lap. ik kan nie klimmen :( :lol:
plonsita
Mountainbiker

Post by plonsita »

Dannes xc wrote:
bettes wrote:
Spijtig dat mountainbike de cyclocross tour moet opgaan...

Juist andersom [-X z
Zo bedoelt het Bettes niet :

Ik heb zondag ook de 48 km, weliswaar op een single speed (mensentaal : een mtb met één versnelling)
85% vh parkoer was ideaal voor de cyclocross, dan is het niet meer als normaal dat de cyclocrossers afkomen.

Moest ik die Single Speed niet genomen hebben zou ik ook met mijn cyclo cross gekomen zijn, EN ZEKER NIET DE 48 km hebben gereden : want dat was eerder gewoon km's maken.

Ik denk bvb dat het veel interessanter was de 23km 2x te rijden want volgens mij zaten daar alle skone stukskes in.
WorkZ
Mountainbiker

Post by WorkZ »

Zijn daar pas rond 9.45h vertrokken voor de 48km. Nadeel:nog ergens 'n parkeerplaats vinden, Voordeel: bijna geen volk meer op 't parcours, toch wel een voordeel afgelopen zondag als 'k dat hier lees. Prachtig parcours met de vele singletracks, geluk met 't weer, degelijke organisatie ( bevoorrading was heel goed, alles nog voldoende aanwezig, ook al waren we bij de laatsten).
Voor herhaling vatbaar :wink:
Reno
Mountainbiker

Post by Reno »

Pare wrote:Cube rides on : Jullie geven er een serieuze lap op, heb ook nog een groot gedeelte van het tweede deel met jullie meegereden. Met hoeveel waren jullie daar eigenlijk?
Was jij dan misschien die kerel met zijn blauwe lange broek? Of die met zijn rode trui van Specialized?
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

23 is te weinig, ik waar totaal niet uitgeput.
mijn bedoeling is cinditie kweken en me amuzeren op tt's ( volgende keer pak ik gewoon de 35,45 en laat me niet meer doen, als ik uit de weg kan doe ik da wel ).
wil ook sneller en beter worden en met elke keer de kleinste afstand gaat dat niet lukken.

grtz
Post Reply