10/12/2006 TT Ham
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
eindelijk mooi winter weertje
. ik de 48km gedaan het was mooi parcour met singeltrac's en kliene klimmetjes.de organisatie was ook heelgoed
een tipje voor volgen de keer
is iets meer douche lokale .in plaats 2 open te doen 3 lokale want was druk in douche.
ik was rond 11:45 was nog lekker warm water in douche. maar moet ik wel zeggen ene kant was het koudwater en daar stond niemand en andere kant wel want daar was het warmwater .
een tipje voor volgen de keer
ik was rond 11:45 was nog lekker warm water in douche. maar moet ik wel zeggen ene kant was het koudwater en daar stond niemand en andere kant wel want daar was het warmwater .
Zo bedoelt het Bettes niet :Dannes xc wrote:bettes wrote:
Spijtig dat mountainbike de cyclocross tour moet opgaan...
Juist andersomz
Ik heb zondag ook de 48 km, weliswaar op een single speed (mensentaal : een mtb met één versnelling)
85% vh parkoer was ideaal voor de cyclocross, dan is het niet meer als normaal dat de cyclocrossers afkomen.
Moest ik die Single Speed niet genomen hebben zou ik ook met mijn cyclo cross gekomen zijn, EN ZEKER NIET DE 48 km hebben gereden : want dat was eerder gewoon km's maken.
Ik denk bvb dat het veel interessanter was de 23km 2x te rijden want volgens mij zaten daar alle skone stukskes in.
Zijn daar pas rond 9.45h vertrokken voor de 48km. Nadeel:nog ergens 'n parkeerplaats vinden, Voordeel: bijna geen volk meer op 't parcours, toch wel een voordeel afgelopen zondag als 'k dat hier lees. Prachtig parcours met de vele singletracks, geluk met 't weer, degelijke organisatie ( bevoorrading was heel goed, alles nog voldoende aanwezig, ook al waren we bij de laatsten).
Voor herhaling vatbaar
Voor herhaling vatbaar
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
23 is te weinig, ik waar totaal niet uitgeput.
mijn bedoeling is cinditie kweken en me amuzeren op tt's ( volgende keer pak ik gewoon de 35,45 en laat me niet meer doen, als ik uit de weg kan doe ik da wel ).
wil ook sneller en beter worden en met elke keer de kleinste afstand gaat dat niet lukken.
grtz
mijn bedoeling is cinditie kweken en me amuzeren op tt's ( volgende keer pak ik gewoon de 35,45 en laat me niet meer doen, als ik uit de weg kan doe ik da wel ).
wil ook sneller en beter worden en met elke keer de kleinste afstand gaat dat niet lukken.
grtz