De eerste foto's staan op onze site.
http://www.mtbuw.be
10/12/2006 Wielsbeke - 6de MTBUW-tocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- PR-barberiet
- Mountainbiker
Voila, alle pijltjes zijn weggenomen.!!!!! De pijlen gehangen in regen en wind en nu de pijlen terug weggenomen in regen en wind...Maar we mogen blij zijn dat het zondag schitterend weer was..Nu efkes bekomen en eens uitkijken waar we nu gaan genieten op een ander zijn toertocht.
"Pomer" wat je schreef is 100% juist, maar allee er moeten van soorten zijn....Gastjes ALLEN BEDANKT en tot ergens op een toertocht...
"Pomer" wat je schreef is 100% juist, maar allee er moeten van soorten zijn....Gastjes ALLEN BEDANKT en tot ergens op een toertocht...
ik vond het een goeie tocht, inderdaad die dalletjes waren er een beetje over , maar ja , zoals ik lees "als je tocht uitstippeld en ze lagen er nog niet", kan ik best geloven want ze waren nog niet opgevuld.
En zoals Pomer zegt ipv negatieve kritiek te geven mogen we blij zijn dat er sommige mensen nog iets willen organiseren, ik kan me voorstellen dat er enorm veel werk is om zo'n tocht te organiseren zowel ervoor, tijdens als erna !
En dat er dan nog mensen zijn die klagen, voor de ene teveel slijk voor de andere teveel road... en zo is er altijd iets. Bos moet je er langs die kanten niet insteken want dat is er niet
MTBUW, ik heb me gejeunt, lekker vuilgemaakt en dan me gaan douchen (ook waar sommige over klagen terwijl het op "populaire" tochten nog met een ketel water is)
één minpuntje misschien, ik heb opnieuw die fiets niet gewonnen !
En zoals Pomer zegt ipv negatieve kritiek te geven mogen we blij zijn dat er sommige mensen nog iets willen organiseren, ik kan me voorstellen dat er enorm veel werk is om zo'n tocht te organiseren zowel ervoor, tijdens als erna !
En dat er dan nog mensen zijn die klagen, voor de ene teveel slijk voor de andere teveel road... en zo is er altijd iets. Bos moet je er langs die kanten niet insteken want dat is er niet
MTBUW, ik heb me gejeunt, lekker vuilgemaakt en dan me gaan douchen (ook waar sommige over klagen terwijl het op "populaire" tochten nog met een ketel water is)
één minpuntje misschien, ik heb opnieuw die fiets niet gewonnen !
er zaten twee 5 sterren modderstroken in (vlak na de passage langs de Leie - al was die gedeeltelijk onberijdbaar geworden tegen dat ik daar passeerde - en voor de 1ste bevoorrading), het soort stroken die winter tt's zo speciaal maken omdat ze niet alleen veel tot soms zelfs het uiterste vragen van je fysiek, maar ook van je stuurmanskunst en gevoel voor evenwicht, ze vormen als het ware een combinatie van een klim en een afdaling, ze liggen er vaak het 'best' bij wanneer ze een groot deel van de meute al gepasseerd is, leuke bevoorradingen ook
Daar ik in Wielsbeke woon mocht ik den dezen zekers niet missen en aangezien Ingelmunster hier niet zo ver vandaan is waren wij met onze Brigandsbikers dan ook goed vertegenwoordigd, ik schat dat wij zo ongeveer met ne man of dertig deze TT hebben afgehaspeld.
De meningen daarover waren wat verschillend, doch redelijk positief.
Het is wel lovend van de organisatie dat deze tocht volledig de andere kant op trekt en daardoor wel wat mooie stukjes bewust links lieten liggen die in de toertochten van Oostrozebeke en onze VTT van Ingelmunster wel zitten!
MTB Sint-Baafs-Vijve gaat dan meer de richting van Wortegem op zoeken en zo krijgt elke TT hier in de streek zijn eigen karakter.
Verder een goede organisatie en bevoorrading, zéér duidelijke bepijling (maar da wist ik al op voorhand hé PR Barberiet)
En Filip Meirhaeghe, ja jongens, G E W O O N W E G f a n t a s t i s c h !!!!!!!!!!!!
Dat was hij een tiental dagen geleden ook al bij ons in zaal Aviflora met de voorstelling van zijn boek "DE Comeback"
Maar dit simpel en eenvoudig gebaar voor da manneke, daar heb ik het allergrootste respect voor, dit siert Filip, steeds vriendelijk, eenvoudig, eerlijk en groot als mens, dit maakt hem een nog grotere kampioen dan hij al was
!!!
[/b]
De meningen daarover waren wat verschillend, doch redelijk positief.
Het is wel lovend van de organisatie dat deze tocht volledig de andere kant op trekt en daardoor wel wat mooie stukjes bewust links lieten liggen die in de toertochten van Oostrozebeke en onze VTT van Ingelmunster wel zitten!
MTB Sint-Baafs-Vijve gaat dan meer de richting van Wortegem op zoeken en zo krijgt elke TT hier in de streek zijn eigen karakter.
Verder een goede organisatie en bevoorrading, zéér duidelijke bepijling (maar da wist ik al op voorhand hé PR Barberiet)
En Filip Meirhaeghe, ja jongens, G E W O O N W E G f a n t a s t i s c h !!!!!!!!!!!!
Dat was hij een tiental dagen geleden ook al bij ons in zaal Aviflora met de voorstelling van zijn boek "DE Comeback"
Maar dit simpel en eenvoudig gebaar voor da manneke, daar heb ik het allergrootste respect voor, dit siert Filip, steeds vriendelijk, eenvoudig, eerlijk en groot als mens, dit maakt hem een nog grotere kampioen dan hij al was
[/b]
- PR-barberiet
- Mountainbiker
Post by PR-barberiet »
Reeds een 400-tal foto's online over onze tocht, misschien sta jij er ook wel op ?
check it out : http://www.mtbuw.be
check it out : http://www.mtbuw.be
- PR-barberiet
- Mountainbiker
Post by PR-barberiet »
Vandaag de laatste foto's toegevoegd aan onze site.
+- 900 foto's !!!!!!
bezoek :http://www.mtbuw.be
+- 900 foto's !!!!!!
- grote plateau
- Kerstman
Post by grote plateau »
PR-barberiet wrote:Vandaag de laatste foto's toegevoegd aan onze site.
+- 900 foto's !!!!!!
Als ge de foto's vraagt op originele grootte zijn ze nog 10keren schoonder.
Alvast bedankt om de mijne door te sturen,Jurgen
- PR-barberiet
- Mountainbiker
Post by PR-barberiet »
't is graag gedaan !grote plateau wrote:
Als ge de foto's vraagt op originele grootte zijn ze nog 10keren schoonder.
Alvast bedankt om de mijne door te sturen,Jurgen